Træt af udenforstående

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2008

Rasmine

Altså, jeg er både "for" og "imod" jo.

Men er vi ikke en klike?

Det har da en del at gøre med at jeg er her. Fordi det er en klike, jeg kender folk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

Ny mor

Jo, vi er da, men derfor kan vi da godt få besøg ind i mellem ;)

Anmeld

31. juli 2008

Rasmine

Birgitte (ny mor) skriver:

Jo, vi er da, men derfor kan vi da godt få besøg ind i mellem ;)

Ja da, selvfølgelig.
Men kan faktisk godt forstå Ano-damen lidt.
(går ud fra det er en dame)
;)

Anmeld

31. juli 2008

Helle30

Mebach skriver:

Men er vi ikke en klike?

Det har da en del at gøre med at jeg er her. Fordi det er en klike, jeg kender folk.

Jovel Bacon, men derfor er du da ikke uvillig overfor evt. at hjælpe nogen, som ikke har en mg, der giver råd kl. 3 om natten?
Personlig synes jeg, det er guld værd. Og det er en gave, at jeg så lige hører til i Juli07 pga. Sofies fødselsdag.
Hvis nogen (julimoms eller ej) skriver noget, jeg ikke aknforholde mig til - eller finder direkte tåbeligt, så undlader jeg da bare at svare.

- Helle

Anmeld

31. juli 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Altså, jeg er både "for" og "imod" jo. Men [rød][f][k]er[/k][/f][/rød] vi ikke en klike? Det har da en del at gøre med at jeg er her. Fordi det [k]er[/k] en klike, jeg kender folk.[/citat] Jovel Bacon, men derfor er du da ikke uvillig overfor evt. at hjælpe nogen, som ikke har en mg, der giver råd [rød]kl. 3 [/rød] om natten? Personlig synes jeg, det er guld værd. Og det er en gave, at jeg så lige hører til i Juli07 pga. Sofies fødselsdag. Hvis nogen (julimoms eller ej) skriver noget, jeg ikke aknforholde mig til - eller finder direkte tåbeligt, så undlader jeg da bare at svare. - Helle JO. Er slet ikke på kl. 3 om natten. ;) Ej, spøg til side, forstår sagtens hvad I mener, men har også forståelse for Ano'ens tanker. [/citat]

Anmeld

31. juli 2008

Lise

Jeg er delvist med. Synes det er heeelt fint at der er mange der læser med og kommenterer og stiller spørgsmål og sådan - men det kan da være et irritationsmoment når "udenforstående" svarer på vores interne afstemninger...

Aj, havde ikke helt lyst til at skrive dette - men nu er det oppe og det er det jeg mener..

Anmeld

31. juli 2008

BellaT

Mebach skriver:

Men er vi ikke en klike?

Nåeh ja. Jo, vi er da en klike.;)
Men alle skal da være velkomne i vores klike, synes jeg. Vi er alle kun i denne fantastiske klike, fordi vores børn har fødselsdag i juli eller tæt på.

Knus fra Helle - som er megaglad for sin klike...(H)

Anmeld

31. juli 2008

Rasmine

Ja, alle skal være velkomne. Hvis jeg nu skal skrive det jeg tænker (er jeg vel lidt kendt for... :'( ) -Så kunne man måske ligeså godt være på ordet er frit, hvis man vil være i et stort forum, hvor alle snakker med alle? Som jeg skrev før, er grunden til at [k]jeg[/k] er her den, at jeg godt kan lide at jeg kender folk og deres børn, antallet af indlæg er tilpas. (måske lige i overkanten hvis man ikke har været på en dags tid eller 2. :P ) Der er ikke det der fnidder, som nærmest er en selvfølge, dér hvor mange kvindfolk samles. Ja ja, vi har da også haft noget fnidder, men det løser sig som regel. Ej, anyway, gider ikke skrive flere indlæg i denne tråd, er som sagt lidt neutral, men hælder selvfølgelig mest til "den ene side". (L)

Anmeld

31. juli 2008

Plysbjørnen

Lise skriver:

Jeg er delvist med. Synes det er heeelt fint at der er mange der læser med og kommenterer og stiller spørgsmål og sådan - men det kan da være et irritationsmoment når "udenforstående" svarer på vores interne afstemninger...

Aj, havde ikke helt lyst til at skrive dette - men nu er det oppe og det er det jeg mener..

Og jeg er enig med dig og andre... synes det lidt "pain in the ass" at folk "blander" sig i en afstemning i en anden mødregruppe... Ikke for det hvis der er et emne til diskution (såsom sparerådene fra i går) kan de jo også komme med et godt råd, men en afstemning skal man holde sig fra hvis den ikke lige er i ordet er frit...

Min holdning.

Betina

Anmeld

31. juli 2008

Marco2

Mebach skriver:

Ja da, selvfølgelig.
Men kan faktisk godt forstå Ano-damen lidt.
(går ud fra det er en dame)
;)

Naaaa, tror det er landlig fyr 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.