Hmmm se her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

klmf

Baagøe skriver:

Lige præcis. Jeg har brugt Bumbo stolen en del, men så har vi jo suppleret op med en masse øvelser fra minimotion Nu bruger jeg den i køkkenet til morgenmaden - ellers ikke...

Gud ja, jeg skulle da ind og se filmene, det havde jeg helt glemt! Line sagde, at Oliver var med  - men det har Rikke ikke skrevet til mig, så troede de havde droppet ham. Hvad med Laura, er hun med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

dorthemus

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Tak fordi du henviste til artiklen Dorthe. Jeg har faktisk selv gået og leget lidt med tanken, om Frederikke skulle have stolen, men jeg er nu helt afklaret med, at det skal hun absolut IKKE!!!

Dog får jeg da helt dårlig samvittighed, når artiklen også fortæller, at børn ikke bør sidde i en stol før de selv kan sidde lodret på gulvet selv.. Herhjemme har vi Frederikke siddende i sin Trip trap højstol med en dyne "proppet" ned i siden og foran når vi andre spiser aftensmad - dvs. hun sidder helt oprejst i den (kan selv holde hovedet) de 10 min. vi spiser, og hun er altså kun 3 mdr.

Vil hun ikke ligge på gulvet og lege lidt mens I spiser?

Anmeld

9. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Gud ja, jeg skulle da ind og se filmene, det havde jeg helt glemt! Line sagde, at Oliver var med  - men det har Rikke ikke skrevet til mig, så troede de havde droppet ham. Hvad med Laura, er hun med?

Ja, hun er med i halvdelen af filmene 9-12 mdr. Du kan se, hvilke børn, der er med i hvilke film på hjemmesiden

Anmeld

9. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Dobbelt op

Anmeld

10. oktober 2010

klmf

Baagøe skriver:

Ja, hun er med i halvdelen af filmene 9-12 mdr. Du kan se, hvilke børn, der er med i hvilke film på hjemmesiden

Hmmm.... Jeg kan ikke finde, hvor det står? Skal man have abonnemant først? Jeg har ikke fået det købt endnu...

Anmeld

10. oktober 2010

Corn

Her ligger Aslan bare på gulvet. Meget mere end de andre har gjort, fordi jeg synes skråstolen er dum. Self bruger vi skråstolen men kun meget lidt.

Så det "stakkels" barn på knap 4 mdr, må ligge på gulvet mens vi spiser, for det har han rigtig godt af.... Hvis han ikke kan lide det, så må han jo bare lære at kravle og gå, så bestemmer han selv

Anmeld

10. oktober 2010

Corn

SeptemberBaby skriver:

Det har jeg også hele tiden holdt på, men det er ligesom om, at sandheden er ilde hørt. Hvis folk har brugt den til deres børn, så gør det åbenbart for ondt at indse, at det var en fejl...

De venner, som jeg har gjort opmærksom på det, har i hvert fald ikke villet høre, for deres barn "elsker da at sidde i den"... 

Kh

Det er ligesom med bæreseler...

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Hmmm.... Jeg kan ikke finde, hvor det står? Skal man have abonnemant først? Jeg har ikke fået det købt endnu...

Jeg har heller ikke abonnement. Leder lige efter det og sendet et link...

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Jeg har heller ikke abonnement. Leder lige efter det og sender et link...

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Her kan du se, hvem der er med hvornår

0-3 måneder
Øvelse 1 Løfteteknik Villads
Øvelse 2 Klemmeøvelser Villads
Øvelse 3 På maven 25 gange om dagen Astrid og Christian
Øvelse 4 Snurretur Ejnar og Christian
Øvelse 5 Krydsbevægelser Ejnar
Øvelse 6 Jumbojet Christian

3-6 måneder
Øvelse 1 På maven på bold Maurits
Øvelse 2 Tivolitur Ella
Øvelse 3 Trilletur Ludvig
Øvelse 4 Sanselig hulahopring Ludvig (alle børn)
Øvelse 5 Kravlefornemmelser Ludvig
Øvelse 6 Kolbøtter Emilie

6-9 måneder
Øvelse 1 Svinge i lagen Sarah
Øvelse 2 Siddende på stor gymnastikbold Filuca
Øvelse 3 Svingtur med hovedet ned og op Kaya
Øvelse 4 Ligge på ryggen på bold Mille
Øvelse 5 Ballonleg Oliver og Kaya
Øvelse 6 Baglæns kolbøtte Mikkel

9-12 måneder
Øvelse 1 Sanglege, der styrker kropsfornemmelse Laura
Øvelse 2 Trille med bold – liggende eller siddende Laura
Øvelse 3 Gå trillebør Sophia
Øvelse 4 Kravlebane Sophia, Amalie og Anna
Øvelse 5 Elefanten Laura
Øvelse 6 Stå/hoppe på stor gymnastikbold Anna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.