Hmmm se her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.734 visninger
53 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

dorthemus

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Mumto3

Ja, jeg læste den godt (abonnere på Tænk) og det er helt i tråd med hvad vi lærte til efterfødelsgymnatik på APA. Der blev de ved med at gentage igen og igen at babyer ikke må sidde op før de selv kan. 

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Det vidste jeg godt nok ikke, troet faktisk det modsatte da der så mange der har den. Men er den til børn under 6 måneder eller hvordan? For så forstå jeg det godt de må jo heller ikke sidde i højstol før de 6 måneder eller kan sidde 100% selv. 

Her har vi den ikke og skal heller ikke have den til den næste da vi ikke har haft brug for den og tror absolut heller ikke vi får det denne gang 

Knus Diana

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Faldt lige over denne artikel /p>

http://www.taenk.dk/artikler/boern/skadelig-babyparkering/

Og så er det vi skal have svar på hvad dælen en sansegynge er - nogen bud??

Anmeld

8. oktober 2010

klmf

Som min veninde, der er fysioterapeut sagde: Hvis man bruger hovedet og ikke sætter dem i den før de selv kan sidde op og så kun bruger den max 10 minutter hvor man lige skal i bad eller forme hakkebøffer, så går det nok -men derudover skal de bare på gulvet og være i stand til at bevæge sig!!

Anmeld

8. oktober 2010

JVC

Jeg kender en som mente at den stol var det eneste saliggørende for hendes søn.

Sønnen er nu 1½ år og er totalt bagefter motorisk og har fornægtet at han havde en venstre side (og det har han været længe) Han har gået til fysioterapeut og været til observation på børneafdelingen. Jeg ved ikke om det er stolen der er årsag til at han er bagud, men stolen har i hvert fald ikke hjulpet på hans motorik.

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Bayze skriver:

Det her ;) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. oktober 2010

Meina

Bayze skriver:

En sansegynge er sådan en rund ''kurv'' der hænger fast i loftet, som du kan lægge dit baby i og ''vugge'' det. Det er meget sansestimulerende og modvirker alle mulige sanseintegrations problemer der kan udvikle sig senere i barnets liv= problemer med at snakke, lytte, skrive, læse, balancere, koncentration og andre ting der kan gøre det vanskeligt for barnet at være blandt en stor mængde mennesker, f.eks en børnehave eller klasse og som ofte får lærere til at stemple barnet som hyperaktivt o.a.

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

Diana... skriver:

Det her  

Nåh, ha ha, Anthon prøvede lige sådan én hos en fra min mødregruppe for ikke så længe siden. Han gik fuldstændig bananas i den og var ved at lande på gulvet. Så den ville vi hvert fald kun kunne bruge kortvarigt med tæt opsyn

Men den er ellers ret fin...

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

Meina skriver:

En sansegynge er sådan en rund ''kurv'' der hænger fast i loftet, som du kan lægge dit baby i og ''vugge'' det. Det er meget sansestimulerende og modvirker alle mulige sanseintegrations problemer der kan udvikle sig senere i barnets liv= problemer med at snakke, lytte, skrive, læse, balancere, koncentration og andre ting der kan gøre det vanskeligt for barnet at være blandt en stor mængde mennesker, f.eks en børnehave eller klasse og som ofte får lærere til at stemple barnet som hyperaktivt o.a.

En kurv - ja ok, det er ikke helt det samme som den Diana vsite mig, for den ville Antho falde ned fra. men noget kurv-agtigt lyder mere sikkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.