Hmmm se her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Det har jeg også hele tiden holdt på, men det er ligesom om, at sandheden er ilde hørt. Hvis folk har brugt den til deres børn, så gør det åbenbart for ondt at indse, at det var en fejl...

De venner, som jeg har gjort opmærksom på det, har i hvert fald ikke villet høre, for deres barn "elsker da at sidde i den"... 

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Det har jeg også hele tiden holdt på, men det er ligesom om, at sandheden er ilde hørt. Hvis folk har brugt den til deres børn, så gør det åbenbart for ondt at indse, at det var en fejl...

De venner, som jeg har gjort opmærksom på det, har i hvert fald ikke villet høre, for deres barn "elsker da at sidde i den"... 

Kh

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

dorthemus skriver:

Den er også til børn under 6 måneder...ifølge producenten

Men jeg læste godt på netsundhedsplejersken at hun først mente man skulle bruge den når barnet ikke længere havde brug for støtte til at sidde.

Ja ok jeg forstå slet ikke de laver sådan en til et barn under 6 måneder. Det har da aldrig været godt at sætte sit barn op før det selv kan. 

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Diana... skriver:

Ja ok jeg forstå slet ikke de laver sådan en til et barn under 6 måneder. Det har da aldrig været godt at sætte sit barn op før det selv kan. 

Producenten mener, at stolen støtter dem så de ikke sidder og falder sammen, men jeg er ikke overbevist...og slet ikke efter denne artikel. Herhjemme har vi en skråstol som Runa sidder i når jeg skal i bad og hun er vågen. Ellers ligger hun på gulvet og har lige lært at vende sig fra ryg til mave...så hun er godt med motorisk

Anmeld

8. oktober 2010

mor_sabina

Ja det giver jo ganske god mening. jeg købte i sin tid en og synes det var så vældigt, men han gad bare ikke sidde der så det kom vi hurtigt fra. Og mærkeligt nok så har jeg været så hård med ikke at bruge skråstole osv. Men altså har jo så heller ikke haft så stor glæde af bumboen, men derimod en tæppe på gulvet og baby på maven. Måske det har været med til at han gik med gåvogn da han var 8,5 mrd? (han slap den dog først da han var over et år, men man kan ikke lade være med at tænke på at de ting man har prøvet at gøre for at udvikle mororikken rent faktisk har hjulpet?

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

SeptemberBaby skriver:

Kh

Ja men det er jo nok fordi, at skulle de indrømme at den nok ikke er egnet, så er det det samme som at indrømme, at de har taget fejl

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

dorthemus skriver:

Producenten mener, at stolen støtter dem så de ikke sidder og falder sammen, men jeg er ikke overbevist...og slet ikke efter denne artikel. Herhjemme har vi en skråstol som Runa sidder i når jeg skal i bad og hun er vågen. Ellers ligger hun på gulvet og har lige lært at vende sig fra ryg til mave...så hun er godt med motorisk

Men en skrå stol ligger de også næsten ned i det gør min i hvertfald i vores. 

Anmeld

8. oktober 2010

Vidunderligeunger

vi har en... og hun sidder i den de 2 minutter det tager at lave en flaske, hvis hun er sur. Hvis hun er tilfreds nok, ligger hun bare på gulvet har lidt fortrudt købet, da hun jo næsten altid er tilfreds med "bare" at ligge på gulvet... 

Nogen der vil købe den hahaha

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Diana... skriver:

Men en skrå stol ligger de også næsten ned i det gør min i hvertfald i vores. 

Denne her har tre eller fire indstillinger og ja hun sidder ikke ret op og ned.....dog har mit fremmelige barn lært at læne sig frem så hun er fri af ryglænet for så kan hun slikke på legetøjet

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

dorthemus skriver:

Denne her har tre eller fire indstillinger og ja hun sidder ikke ret op og ned.....dog har mit fremmelige barn lært at læne sig frem så hun er fri af ryglænet for så kan hun slikke på legetøjet

Ja det er der faktisk også i vores når nu jeg tænker mig om :) 

Åhh ja det gjorde Lucas også det der og fandt også ud af hvordan han krøb ud af selen ha ha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.