Hmmm se her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Diana...

Bayze skriver:

Nåh, ha ha, Anthon prøvede lige sådan én hos en fra min mødregruppe for ikke så længe siden. Han gik fuldstændig bananas i den og var ved at lande på gulvet. Så den ville vi hvert fald kun kunne bruge kortvarigt med tæt opsyn

Men den er ellers ret fin...

Ha ha Ja Lucas bliver total hysterisk i sådan en han har prøvet den nogen gange i DP men det gider han sgu ikke :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Dansker i England

Hmm det var faktisk rigtig interessant at læse. Jeg er i en mødregruppe og ca halvdelen har brugt en bumbo stol siden barnet var ca 3 mdr og det er deres børn, der endnu hverken kan kravle, stå eller noget. Den anden halvdel af børnene, der tilhører os, der ikke brugte den, har kunnet kravle, stå op osv fra tidlig alder. Jeg ved godt, det ikke beviser noget, men jeg synes alligevel det er værd at bide mærke i.

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Dansker i England skriver:

Hmm det var faktisk rigtig interessant at læse. Jeg er i en mødregruppe og ca halvdelen har brugt en bumbo stol siden barnet var ca 3 mdr og det er deres børn, der endnu hverken kan kravle, stå eller noget. Den anden halvdel af børnene, der tilhører os, der ikke brugte den, har kunnet kravle, stå op osv fra tidlig alder. Jeg ved godt, det ikke beviser noget, men jeg synes alligevel det er værd at bide mærke i.

ja det er jo bare endnu et bevis på at børn har bedst af at være på gulvet.

Anmeld

8. oktober 2010

Dansker i England

Diana... skriver:

ja det er jo bare endnu et bevis på at børn har bedst af at være på gulvet.

Det har også altid været min filosofi -børn har bedst af at være på gulvet, og jeg tror også, det gør dem stærkere og mere selvstændige.

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Det har også altid været min filosofi -børn har bedst af at være på gulvet, og jeg tror også, det gør dem stærkere og mere selvstændige.

Ja nemlig jeg er helt enig. 

Anmeld

8. oktober 2010

Lady Marion <3

Jeg har ALDRIG ejet sådan et instrument og det er helt bevidst ..  Syntes det virker helt forkert at kile sin lille baby ned i sådan en uden støtte til ryggen , kan de ikke bare få lov at sidde når de selv kan ??  Forstår ikke folk vil bruge sådan en

Anmeld

8. oktober 2010

Corn

Diana... skriver:

Det her  

Og den er super

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Jeg har selv været enormt i tvivl med den...men det er jeg så ikke længere

Anmeld

8. oktober 2010

SiLiMiMa

ja jeg har ved gud heller aldrig fattet de stole.... hvorfor skal børn tvinges til at sidde op før de kan????

har lidt samme forhold til hoppegynger og gåstole......

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Diana... skriver:

Det vidste jeg godt nok ikke, troet faktisk det modsatte da der så mange der har den. Men er den til børn under 6 måneder eller hvordan? For så forstå jeg det godt de må jo heller ikke sidde i højstol før de 6 måneder eller kan sidde 100% selv. 

Her har vi den ikke og skal heller ikke have den til den næste da vi ikke har haft brug for den og tror absolut heller ikke vi får det denne gang 

Knus Diana

Den er også til børn under 6 måneder...ifølge producenten

Men jeg læste godt på netsundhedsplejersken at hun først mente man skulle bruge den når barnet ikke længere havde brug for støtte til at sidde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.