twinserne 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

MariaJ

Malene84 skriver:

Men iiihh hvorfor har man stress?! Jeg kan seriøst ikke finde ud af det, for jeg har styr på det - tror jeg! Det er måske bare ganske naturligt. Men det er vores første store fest sammen. Hvor vi samler hele vores familie, så måske derfor.

Håber I får en super dejlig dag og at det skønne dag varer ved

Tak og i lige måde. Jeg er sikker på du har styr på det. Man vil jo bare gerne, at det bliver en god dag og at gæsterne hygger sig. Man må nok bare tage en ting ad gangen.

Jeg tror egentlig også vi har styr på det praktiske. Jeg håber ikke Johanna gylper ned ad kjolen (hverken min eller hendes egen), men det er der jo ikke rigtig andet at gøre ved end at vente og se.

Håber I får en skøn dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Malene84

BlyViol skriver:

hehe ja jo, men kan godt se de er søskende... vil dog ikke lige gætte på hvem der er hvem, det kunne blive noget værre kludder...

ja, din kæreste er en rigtig flot fyr, hver gang jeg ser et billede af ham tænker jeg på den her linje i en Nik&Jay sang "Damn, upti vupti martini i hånden og sko fra Gucci" hehe... - og det er ment som en kompliment!! 

SKRIGER AF GRIN... hvis du vidste hvor mange der har sagt noget med Nik&Jay - og min kæreste - det er altså for skægt!!! Men jo, tusind tak! Men jeg siger det altså ikke til ham, så kommer han ikke ned på jorden igen lige forløbig

Anmeld

9. oktober 2010

Malene84

MariaJ skriver:

Tak og i lige måde. Jeg er sikker på du har styr på det. Man vil jo bare gerne, at det bliver en god dag og at gæsterne hygger sig. Man må nok bare tage en ting ad gangen.

Jeg tror egentlig også vi har styr på det praktiske. Jeg håber ikke Johanna gylper ned ad kjolen (hverken min eller hendes egen), men det er der jo ikke rigtig andet at gøre ved end at vente og se.

Håber I får en skøn dag.

åååååååhhh det har jeg da så slet ikke tænkt på. haha. Ej jeg må tage stofble med i kirke  .ved ikke om jeres præst har sagt noget, men husk noget yndlingslegetøj - hvis det blir lidt for meget. Heldigvis starter vores præst med døbelserne, og hvis de så flipper ud resten af tiden må vi gerne gå ud  skønt med en børne-venlig-præst. hehe

Anmeld

9. oktober 2010

MariaJ

Malene84 skriver:

åååååååhhh det har jeg da så slet ikke tænkt på. haha. Ej jeg må tage stofble med i kirke  .ved ikke om jeres præst har sagt noget, men husk noget yndlingslegetøj - hvis det blir lidt for meget. Heldigvis starter vores præst med døbelserne, og hvis de så flipper ud resten af tiden må vi gerne gå ud  skønt med en børne-venlig-præst. hehe

Tak for tippet. Jeg havde ikke lige tænkt på det med legetøjet. Jeg ved ikke hvornår dåben foregår i forhold til det øvrige program, men regner med vi kan snige os ud og vente, hvis det går helt galt. Der er et menighedslokale i direkte forbindelse med kirkerummet, så vi kan komme ud uden at skulle stå ude i kulden. Det er i øvrigt en familiegudstjeneste, så regner med der er lidt rum for skrig og skrål.

Anmeld

9. oktober 2010

TineA

Malene84 skriver:

Tak  Ja, jeg er også altid på, når de sender nye børneprogrammer. Men det er altså lidt underligt selv at skulle medvirke.

Ja, det må være vildt underligt selv at skulle medvirke, men også virkelig sjovt I må have en fantastisk dag på søndag!

Anmeld

9. oktober 2010

Vidunderligeunger

Malene84 skriver:

SKRIGER AF GRIN... hvis du vidste hvor mange der har sagt noget med Nik&Jay - og min kæreste - det er altså for skægt!!! Men jo, tusind tak! Men jeg siger det altså ikke til ham, så kommer han ikke ned på jorden igen lige forløbig

hehe nej lad være med det

Anmeld

9. oktober 2010

MyBaby

Malene84 skriver:

Ja det glæder vi og også meget til at opleve. Vi har et vennepar der er tvillinger og de har altid hadet hinanden  det må på ingen måde ske for vores

Okay - ej det sker da helt sikkert ikke for jeres to guldklumper! De må være en undtagelse!

Anmeld

9. oktober 2010

2babygirls

Malene84 skriver:

O'høj derude... så blev de 5 måneder og skal døbes på søndag (moderen har pænt meget stress).

De er godt igang med indlæringen af 2 gange grød om dagen. De kan dog ikke lide det jeg laver

Villads er fuld gang med sit tigerspring og vil på ingen måde bare lægge til at sove til middag længere, iiiiihhhhh. tror ikke Tristan reagerer på samme måde, eller også er han bare ikke nået dertil endnu. ååhh sys de ændrer sig meget i øjeblikket fra babystadiet til børne  mine små basser!!!

Vi skal være med i det omtalte program, og de begynder at filme på søndag. hahaha. endnu mere stress til mig.

Ihh Malene, hvor er de da lige til at spise

Hele to af slagsen må da være det rene guld !!!
Glæder mig til at følge jer på tv2... De laver altid nogle gode programmer!!

Anmeld

9. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

YOU ROCK

YEEES, I know my beauties Har de signaturfarver eller skifter de mellem blåt og grønt?

Anmeld

10. oktober 2010

BabyMus

Tillykke med dåben i dag. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.