twinserne 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.195 visninger
62 svar
0 synes godt om
8. oktober 2010

Malene84

O'høj derude... så blev de 5 måneder og skal døbes på søndag (moderen har pænt meget stress).

De er godt igang med indlæringen af 2 gange grød om dagen. De kan dog ikke lide det jeg laver

Villads er fuld gang med sit tigerspring og vil på ingen måde bare lægge til at sove til middag længere, iiiiihhhhh. tror ikke Tristan reagerer på samme måde, eller også er han bare ikke nået dertil endnu. ååhh sys de ændrer sig meget i øjeblikket fra babystadiet til børne  mine små basser!!!

Vi skal være med i det omtalte program, og de begynder at filme på søndag. hahaha. endnu mere stress til mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Pige2009

Hvor er de skønne, Malene. Men du behøver da ikke indsætte en skuffet smiley efter sætningen om udvikling fra baby til børne Der sker rigtig meget på kort tid lige pludselig...

Hvad laver du til dem af grød?

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

Baagøe skriver:

Hvor er de skønne, Malene. Men du behøver da ikke indsætte en skuffet smiley efter sætningen om udvikling fra baby til børne Der sker rigtig meget på kort tid lige pludselig...

Hvad laver du til dem af grød?

Åh men jeg vil så gerne at de forblive mine små pus - før jeg ved af det, render de rundt i byen, får kæreste og flytter hjemmefra

Jamen jeg har prøvet majs, hirse, kartoffelmos osv. de NÆGTER

Anmeld

8. oktober 2010

eliasogmor

Malene84 skriver:

O'høj derude... så blev de 5 måneder og skal døbes på søndag (moderen har pænt meget stress).

De er godt igang med indlæringen af 2 gange grød om dagen. De kan dog ikke lide det jeg laver

Villads er fuld gang med sit tigerspring og vil på ingen måde bare lægge til at sove til middag længere, iiiiihhhhh. tror ikke Tristan reagerer på samme måde, eller også er han bare ikke nået dertil endnu. ååhh sys de ændrer sig meget i øjeblikket fra babystadiet til børne  mine små basser!!!

Vi skal være med i det omtalte program, og de begynder at filme på søndag. hahaha. endnu mere stress til mig.

hvilket program???

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

Åh men jeg vil så gerne at de forblive mine små pus - før jeg ved af det, render de rundt i byen, får kæreste og flytter hjemmefra

Jamen jeg har prøvet majs, hirse, kartoffelmos osv. de NÆGTER

Ja, det går bare alt for stærkt. De bliver da enhver svigermors drøm

Laura startede med at få lidt boghvedegrød med revet æble, og det var et hit!

Anmeld

8. oktober 2010

NatasjaL

Malene84 skriver:

Hvor er de skønne :-)

Sebastian vil heller ikke rigtigt spise det grød jeg selv laver, men da jeg købte det der pulver grød, der bare skal vand i, skal jeg love dig for han fik spist

Så det er det vi bruger her fremover, udover kartoffelmosen :-)

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

eliasogmor skriver:

hvilket program???

Vi skal være med i et program om tvillinger til foråret på tv2

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

Baagøe skriver:

Ja, det går bare alt for stærkt. De bliver da enhver svigermors drøm

Laura startede med at få lidt boghvedegrød med revet æble, og det var et hit!

ej det må jeg prøve!!! og tusind tak

Anmeld

8. oktober 2010

eliasogmor

Malene84 skriver:

Vi skal være med i et program om tvillinger til foråret på tv2

nåh..... lækre drenge i øvrigt...

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

NatasjaL skriver:

Hvor er de skønne :-)

Sebastian vil heller ikke rigtigt spise det grød jeg selv laver, men da jeg købte det der pulver grød, der bare skal vand i, skal jeg love dig for han fik spist

Så det er det vi bruger her fremover, udover kartoffelmosen :-)

tusind tak  ja det har jeg også måtte købe - shiiit - hvor de æder det! Men iiiiihhh... jeg troede, at jeg skulle være den perfekte twinsemor der lige biksede grøden sammen og så spiste vi. Men NIKS, de hader min mad. hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.