twinserne 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

søde...  var allerede ved at skide i bukserne FØR de sagde ville filme. Nu er jeg rent faktisk sikker på, at jeg skider i bukserne!!! hahahaha.

Men det bliver det fedeste minde EVER til drengene.

Helt sikkert...glææææder mig til programmet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

B&J

De er bare for dejlige og det nederste billede er sååå skønt de er bare nogle rigtigt bøller på det billede

Anmeld

8. oktober 2010

Årgh, nogle lækkermåse!!

Glæder mig så meget til at se dem i fjerneren.. De ligner nogle gutter, med gang i!   Det bliver fedt for dem at ha!!

Anmeld

8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

O'høj derude... så blev de 5 måneder og skal døbes på søndag (moderen har pænt meget stress).

De er godt igang med indlæringen af 2 gange grød om dagen. De kan dog ikke lide det jeg laver

Villads er fuld gang med sit tigerspring og vil på ingen måde bare lægge til at sove til middag længere, iiiiihhhhh. tror ikke Tristan reagerer på samme måde, eller også er han bare ikke nået dertil endnu. ååhh sys de ændrer sig meget i øjeblikket fra babystadiet til børne  mine små basser!!!

Vi skal være med i det omtalte program, og de begynder at filme på søndag. hahaha. endnu mere stress til mig.

YAY!!! Så skulle man lige til at logge ned, men så var der twinsespam fra frk. too-hot-to-be-true - SÅ bliver man jo nødt til at kigge, og hvor er jeg glad for at jeg lige nåede det!

De unger altså!!! NAMS!!!! De er lækre lækre lækre og jeg begynder at være helt sikker på hvem der er hvem nu Kan du ikke lave et sæt til mig? Så giver jeg kaffe og epidural

Anmeld

8. oktober 2010

FruEllingsen

Dine drenge er altså bare skide skønne og hold da op hvor bliver de store.

Kan tydelig nikke genkendene til det med at de skifter fra at være baby til børn. især fordi de pludselig kan så meget.

Håber i får en skøn barnedåb på søndag

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

B&J skriver:

De er bare for dejlige og det nederste billede er sååå skønt de er bare nogle rigtigt bøller på det billede

Taak... ja de er nemlig blevet nogle rigtig stride bananer

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

Tilmeldt skriver:

Årgh, nogle lækkermåse!!

Glæder mig så meget til at se dem i fjerneren.. De ligner nogle gutter, med gang i!   Det bliver fedt for dem at ha!!

Ja helt sikkert - vi håber også de bliver glade for det

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

Rosa skriver:

YAY!!! Så skulle man lige til at logge ned, men så var der twinsespam fra frk. too-hot-to-be-true - SÅ bliver man jo nødt til at kigge, og hvor er jeg glad for at jeg lige nåede det!

De unger altså!!! NAMS!!!! De er lækre lækre lækre og jeg begynder at være helt sikker på hvem der er hvem nu Kan du ikke lave et sæt til mig? Så giver jeg kaffe og epidural

Taaak smuksak  Jooo helt seriøst... så gør jeg det gerne igen!!! Men hvis have amo-choko-tærte HVER DAG!!!

(og hey... jeg er stolt af dig, hvis du nu kan se forskel... gider du lære alle andre hvem der er hvem?) hahah

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

Drømmer skriver:

Dine drenge er altså bare skide skønne og hold da op hvor bliver de store.

Kan tydelig nikke genkendene til det med at de skifter fra at være baby til børn. især fordi de pludselig kan så meget.

Håber i får en skøn barnedåb på søndag

Tusind, tusind tak

Anmeld

8. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

Taaak smuksak  Jooo helt seriøst... så gør jeg det gerne igen!!! Men hvis have amo-choko-tærte HVER DAG!!!

(og hey... jeg er stolt af dig, hvis du nu kan se forskel... gider du lære alle andre hvem der er hvem?) hahah

Tristan er den store og Villads er den lille med strithåret, ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.