twinserne 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

TineA

Malene84 skriver:

Vi skal være med i et program om tvillinger til foråret på tv2

Ej, hvor spændende! Det glæder fjernsyns-narkomanen her sig allerede til

Og forresten, hvor er Jeres drenge bare skønne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Sasja77

Neeeej altsååååå hvor er de bare dejlige!!!

Anmeld

9. oktober 2010

Malene84

Tine2104 skriver:

Ej, hvor spændende! Det glæder fjernsyns-narkomanen her sig allerede til

Og forresten, hvor er Jeres drenge bare skønne

Tak  Ja, jeg er også altid på, når de sender nye børneprogrammer. Men det er altså lidt underligt selv at skulle medvirke.

Anmeld

9. oktober 2010

Malene84

Sasja77 skriver:

Neeeej altsååååå hvor er de bare dejlige!!!

taaaaaaaak

Anmeld

9. oktober 2010

Malene84

Rosa skriver:

Tristan er den store og Villads er den lille med strithåret, ikke?

YOU ROCK

Anmeld

9. oktober 2010

MariaJ

Lækre unger. Hvor er de blevet store. Held og lykke med barnedåben. Vi skal have næste søndag, så stressen har ikke helt bredt sig endnu.  

Anmeld

9. oktober 2010

Vidunderligeunger

hvor er de altså bare skønne!! og er SIKKER på de bliver nogle små score kaj begge to  

De er meget forskellige er de ikke? Synes i hvert fald ikke de ser identiske ud men dejlige !!

Anmeld

9. oktober 2010

Malene84

MariaJ skriver:

Lækre unger. Hvor er de blevet store. Held og lykke med barnedåben. Vi skal have næste søndag, så stressen har ikke helt bredt sig endnu.  

Men iiihh hvorfor har man stress?! Jeg kan seriøst ikke finde ud af det, for jeg har styr på det - tror jeg! Det er måske bare ganske naturligt. Men det er vores første store fest sammen. Hvor vi samler hele vores familie, så måske derfor.

Håber I får en super dejlig dag og at det skønne dag varer ved

Anmeld

9. oktober 2010

Malene84

BlyViol skriver:

hvor er de altså bare skønne!! og er SIKKER på de bliver nogle små score kaj begge to  

De er meget forskellige er de ikke? Synes i hvert fald ikke de ser identiske ud men dejlige !!

hehehehe... tak søde! Åh, det må de have efter deres far

Jo de er MEGET forskellige, de ligner ikke engang søskende (synes vi). Det er så vildt at man kan skabe to børn på én gang, og de så ikke ligner hinanden mere end det

Anmeld

9. oktober 2010

Vidunderligeunger

Malene84 skriver:

hehehehe... tak søde! Åh, det må de have efter deres far

Jo de er MEGET forskellige, de ligner ikke engang søskende (synes vi). Det er så vildt at man kan skabe to børn på én gang, og de så ikke ligner hinanden mere end det

hehe ja jo, men kan godt se de er søskende... vil dog ikke lige gætte på hvem der er hvem, det kunne blive noget værre kludder...

ja, din kæreste er en rigtig flot fyr, hver gang jeg ser et billede af ham tænker jeg på den her linje i en Nik&Jay sang "Damn, upti vupti martini i hånden og sko fra Gucci" hehe... - og det er ment som en kompliment!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.