twinserne 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

*A*

Hej Malene,

Hvor er basserne bare søde på det nederste billede  Jeg glæder mig til at følge jer i det tvillinge program til foråret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

dorthemus

Neeej hvor er de lækre, altså!! ..må jeg spørge hvad det er for en slags grød de får?? Jeg er også så småt ved at vænne Runa til grød...hun får risgrød på pulver

Det er vildt sejt at de kommer og filmer på dåbsdagen...det havde jeg godtnok ikke nerver til

Anmeld

8. oktober 2010

Maria.

Hvor er de lækre Malene!! Lige til at spise!!

Ihh.. Glæder mig til at se jer i fjerneren til foråret.. Så godt noget reklame for det..

Anmeld

8. oktober 2010

Faith

Sikke et par lækre drenge Malene

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

BabyMus skriver:

Har sagt det før men siger det igen: Hvor er de bare skønne altså! (:

Rigtig god fornøjelse til barnedåben på søndag. (:

Og glæder mig til at se jer i det program. (:

taaaak... jeg er meget nervøs ang. programmet (men det ligger nok bare til mig). Jannick tager det heldigvis roligt. hehe

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

MyBaby skriver:

SKØNNE SKØNNE drenge! Hvor må det være skønt for dem, altid at have en legekammerat... :0)

Ja det glæder vi og også meget til at opleve. Vi har et vennepar der er tvillinger og de har altid hadet hinanden  det må på ingen måde ske for vores

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

*A* skriver:

Hej Malene,

Hvor er basserne bare søde på det nederste billede  Jeg glæder mig til at følge jer i det tvillinge program til foråret...

tusind, tusind tak søde. Haha... ja det skal nok blive spændende

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Neeej hvor er de lækre, altså!! ..må jeg spørge hvad det er for en slags grød de får?? Jeg er også så småt ved at vænne Runa til grød...hun får risgrød på pulver

Det er vildt sejt at de kommer og filmer på dåbsdagen...det havde jeg godtnok ikke nerver til

søde...  var allerede ved at skide i bukserne FØR de sagde ville filme. Nu er jeg rent faktisk sikker på, at jeg skider i bukserne!!! hahahaha.

Men det bliver det fedeste minde EVER til drengene.

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

Maria. skriver:

Hvor er de lækre Malene!! Lige til at spise!!

Ihh.. Glæder mig til at se jer i fjerneren til foråret.. Så godt noget reklame for det..

Jaaa den kører vist endnu. Vi er blevet jagtet rundt, de har både skrevet mail og ringet - og ja til sidste sagde vi så ja  Nu må vi se hvad der kommer ud af det. heheh

Anmeld

8. oktober 2010

Malene84

smillaluna skriver:

Sikke et par lækre drenge Malene

taaaak hon'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.