Er det én vi kender...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2008

Loggidut

Susan1978 skriver:

Ja jeg husker også dagene..

Chiuauamusen skrev til mig på en mail i IG at jeg lige skulle tjekke sådan og sådan.. også faldt 10øren..

Jeg var på besøg hos min mor, den dag og jeg tror aldrig jeg har rendt så meget frem og tilbage til computeren som den dag..

og jeg var så rystet.. 8D

Kan også huske at Loggi, følte sig meget splittet lige de dage. og desværre ikke uden grund. Fantastisk du blev.!

Og ja jeg husker tydeligt Helles opringning, jeg var ved at hente Ea i børnehaven, da du ringede.. og var helt i panik nærnest. Ahh det kommer vi nok til at grine af længe. (L)

Men ja det er da dejlig at Naija lever i bedste velgående og er blevet 2 år, stort tillykke med det. http://www.langkawi.dk/smileys/j5.gif

suk, jeg aner ikke hvor jeg ville havde været susan, hvis jeg ikke var blevet, og noget godt har Nb sgu da gjort da de rensede mit navn!
jeg var bare helt ødelagt af den skæbnessvangrende dag!

snøft!

men ja dejlig den bette har det godt, og ellers vil jeg helst ikke blande mig i den her debat...for jeg var lige som ikke med i den sidst.

men forfærdeligt at tænke over hvor meget det kunne havde ødelagt for juli07 hvis de løgne ikke var blevet opsnappet!
jeg er bare glad for tingene faldte på plads igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2008

ka li ja

og jeg eeeeelllllsssskkkkkkeeeeerrrrr at du blev sloggi(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.