Er det én vi kender...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
31 svar
0 synes godt om
31. juli 2008

Marco2

Kan se at der er en pige ved navn Naija, der bliver 2 år idag....

Synes det er flot hun er blevet 2 år, så tillykke til hende...

Håber de har fået deres hus indretttet flot, og havde et dejligt bryllup i en flot kjole.

AG - som bare ikke kunne lade det ligge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

ka li ja

nej kender hende ikke!!!
men ønsker hende tillykke, og aaaaaallt mulig godt fremover, samt familien;)

Anmeld

31. juli 2008

birgittemarie

Ja for Søren, det var alligevel imponerende!! ;)

Tillykke til den lille mus!! (H)

Anmeld

31. juli 2008

Stumpen

Jeg gør ;) Hun hører til inde på august 2006..
(H)

Anmeld

31. juli 2008

Rasmine

Jeg ved ikke hvem det er.
Og jeg er ikke på august 2006.

Anmeld

31. juli 2008

ka li ja

Stumpen skriver:

Jeg gør ;) Hun hører til inde på august 2006..
(H)

har du også et barn fra juli 07??

Anmeld

31. juli 2008

Ny mor

Ha, AG, jeg var også lige ved det.......det fyldte bare så meget for et lille års tid siden....kan i huske...os med vores nyfødte og så det...gys....
Men dejligt at se hun er sprællevende - en rigtig køn unge iøvrigt!
Birgitte

Anmeld

31. juli 2008

Tynen

Birgitte (ny mor) skriver:

Ha, AG, jeg var også lige ved det.......det fyldte bare så meget for et lille års tid siden....kan i huske...os med vores nyfødte og så det...gys....
Birgitte

Jeps!
Og husker endnu mere den dag det hele kulminerede!
Fuck for en dag!! Det var jo fuldstændig ragnarok på NB.

Og stakkels Nadi - Sad der på sin fødselsdag uden internet og adgang til dramaet! ;)
Godt telefonien fandtes :)

Anmeld

31. juli 2008

Nadi

Tynen skriver:

Birgitte (ny mor) skriver:

Birgitte

Jeps!
Og husker endnu mere den dag det hele kulminerede!
Fuck for en dag!! Det var jo fuldstændig ragnarok på NB.

Og stakkels Nadi - Sad der på sin fødselsdag uden internet og adgang til dramaet! ;)
Godt telefonien fandtes :)

Åh Tynen, jeg husker det tydeligt!!! Fuck en dag... Og ja heldigvis så er telefonen opfundet ellers havde jeg da godt nok været total lost der! Men ja tak for en ekstra spændende fødsesldag ;)
Og tillykke til Naija :)

-Nadia

Anmeld

31. juli 2008

Helle30

Heh, ja det var også den dag, det gik op for mig, at Susan1978 er Susan, som var med i den mg, vores sp havde sammensat - og I øvrigt også var den Susan, min bror har gået i parralelklasse med.
Jeg kan huske, jeg ringede til hende, nærmest i panik, for dels var det jo gået op for mig, hvem hun var, og hun skulle da så ihvertfald vide, at jeg sad og var med. Tænk hvis hun havde synes, jeg puttede vel rigeligt tandsmør på ved vores mg-møder og så skrev om det på nb8(:)) - uden at vide, at jeg var Helle30 og lurede med.
Dels havde Susan været med længere på nb end mig, - jeg skrev vel ikke så meget og blev helt dårlig ved tanken om, at så sad nogle af jer måske og tænkte, at hende dér Helle, - hun er da nok også fake. - For pludselig blev alle jo helt årvågne på, om der skulle være flere "gode noveller". - Så det var faktisk også en lettelse at finde ud af at Susan er Ssan og hun havde da set både mig og Sofie i virkeligheden.
Måske er det også derfor, pga. den "sag", vi stadig holder sammen bl.a. i en ny irl-mg, og at vi allesammen i 07 har så stærkt et sammenhold - og faktisk alle flyttede med over i februar.
Så noget var det da godt for(L)

- Helle, som pludselig kommer i tanker om, hvor meget jeg holder af jer allesammen(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.