Er det én vi kender...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2008

Astrid P

Sille, det er herligt at se dig herinde igen! (L)
Går det godt med den lille Birk?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

Tynen

Sille(smil) skriver:

Årh ja - Hvor følte man sig da bare som en idiot, efter at man havde siddet på IG og overvejet hvilken brudekjole hun skulle have på (Forestil jer selv en smiley der klasker sig i hovedet!) DOH!

Ja lige præcis! Man følte sig bare som en kæmpe idiot, fordi man har siddet og tudet til alle de sørgelige indlæg og brugt en masse krudt på at kigge på hus og kjoler:S

Men bagefter tænkte jeg også: F..k hvor var vi bare naive at vi ikke gennemskuede hende noget før, men man vil vel gerne tro på det bedste i folk?

Sille

Fuldstændig enig!!
Og shit hvor har jeg tudet!!

Men faktisk var jeg flere gange ved at skrive til hende at det var ufatteligt så meget forskel der var på hende som gravid (De første mavebilleder) og på tiden efter (Brudebillederne) - Det var jo fuldstændig vanvittigt!

Men igen - Det skriver man ikke, for "De har jo mistet et barn".
Følte mig faktisk helt led, fordi jeg tvivlede på hende - Ad!

Ja bagklog er man jo altid!

Anmeld

31. juli 2008

Tynen

Astrid P skriver:

KH Astrid

Ja, det er dejligt at du er kommet tilbage Sille :)
Håber I alle har det godt!!

Anmeld

31. juli 2008

Sille(smil)

Tynen skriver:

Astrid P skriver:

KH Astrid

Ja, det er dejligt at du er kommet tilbage Sille :)
Håber I alle har det godt!!

Iiihhh tak(H) Hvor er I altså søde.

Ja, vi har det rigtigt godt. Og Birk er blevet en stor dejlig krudtugle, som løber rundt i hele hytten, danser og drejer rundt(L)

Kæmpe knus til jer

Anmeld

31. juli 2008

Tut

AG for helvede, du fik mig jo næsten til at pisse i bukserne af grin :D

Hvor er det "fantastisk" med et genfærd ;)

Anmeld

31. juli 2008

BellaT

Åh gulp, et spøgelse! Det er sort sort sort humor:-o.

Tillykke lille Naija. Godt at se at du i virkeligheden er en smuk stor pige!(L) Håber virkelig du har det godt...

Knus fra Helle...

Anmeld

31. juli 2008

Siber

og stakkels mig, der fandt ud at det til træf hos Helle! Hvor var jeg lige henne på NB! Nårh jo havde lige glemt at jeg havde et skrige barn 24 timer i døgnet!:'( Tak tøser fordi I stadigvæk er her! Knus fra Siber

Anmeld

31. juli 2008

Rasmine

PS: Alle Jer som kender hende, burde da skrive en stor lykønskning i gæstebogen. Så er I da sikre på hun får lykønskningerne.
:P

Anmeld

31. juli 2008

Tynen

:))

Anmeld

1. august 2008

Susan1978

Ja jeg husker også dagene..

Chiuauamusen skrev til mig på en mail i IG at jeg lige skulle tjekke sådan og sådan.. også faldt 10øren..

Jeg var på besøg hos min mor, den dag og jeg tror aldrig jeg har rendt så meget frem og tilbage til computeren som den dag..

og jeg var så rystet.. 8D

Kan også huske at Loggi, følte sig meget splittet lige de dage. og desværre ikke uden grund. Fantastisk du blev.!

Og ja jeg husker tydeligt Helles opringning, jeg var ved at hente Ea i børnehaven, da du ringede.. og var helt i panik nærnest. Ahh det kommer vi nok til at grine af længe. (L)

Men ja det er da dejlig at Naija lever i bedste velgående og er blevet 2 år, stort tillykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.