Er det én vi kender...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2008

Nadi

Åh Helle ;) Hehe, kan ikke lade være med at trække på smilebåndet over dit indlæg!

Men jeg er helt med på hvad du mener. Jeg var godt nok også glad for at både MrsMartens, Mor til mange, Tynen og MariaE havde set mig irl. For jeg var jo heller ikke særlig aktiv da jeg ikke havde internet, så I andre kunne jo måske godt tænke jeres over dét. Men nu er det jo bare helt vildt godt her på denne fantastiske sidde :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2008

Stumpen

ka li ja skriver:

Stumpen skriver:

Jeg gør ;) Hun hører til inde på august 2006..
(H)

har du også et barn fra juli 07??

nej, det har jeg godt nok ikke :$ og kan se at der er oprettet indlæg om udenforstående kommer ind og blander sig, så jeg skal nok holde op med det igen, der sker altså bare så meget på jeres side, det er til at blive grøn af ;)
(H) Anja

Anmeld

31. juli 2008

Rasmine

Pyha, jeg kan også huske da jeg kom til.
Da bad MariaE mig, via sms, om lige at skrive lidt mere om hvem jeg var.
Folk var noget skeptiske.
Blev vist først rigtig godkendt, da Tynen fik opklaret at hendes bror passer Mille i børnehaven.
Men for dælan da, hvor jeg forstår hvorfor folk har været skeptiske overfor "nye", efter sådan en "omgang"!!!

Anmeld

31. juli 2008

Tynen

Mebach skriver:

Blev vist først rigtig godkendt, da Tynen fik opklaret at hendes bror passer Mille i børnehaven.
Men for dælan da, hvor jeg forstår hvorfor folk har været skeptiske overfor "nye", efter sådan en "omgang"!!!

Åh, det var tider.
Det var dengang Bacon ikke sagde så meget :)

Anmeld

31. juli 2008

Sille(smil)

Puha ja, kan godt huske den dag hvor jeg tænkte... det her kan bare ikke passe og endte med at finde billeder af vores "veninde" på en side for selskabstøj :-o
Men dejligt at der ikke er alt det drama herinde :D

Sille

Anmeld

31. juli 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Mebach skriver:

Åh, det var tider.
Det var dengang Bacon ikke sagde så meget :)

(L)

Anmeld

31. juli 2008

Tynen

Sille(smil) skriver:

Puha ja, kan godt huske den dag hvor jeg tænkte... det her kan bare ikke passe og endte med at finde billeder af vores "veninde" på en side for selskabstøj :-o

Sille

Årh ja - Hvor følte man sig da bare som en idiot, efter at man havde siddet på IG og overvejet hvilken brudekjole hun skulle have på (Forestil jer selv en smiley der klasker sig i hovedet!) DOH!

Anmeld

31. juli 2008

Ny mor

Tynen skriver:

Sille(smil) skriver:

Sille

Årh ja - Hvor følte man sig da bare som en idiot, efter at man havde siddet på IG og overvejet hvilken brudekjole hun skulle have på (Forestil jer selv en smiley der klasker sig i hovedet!) DOH!

Ha, ha, ha...sådan en ville jeg ønske jeg havde.....

Anmeld

31. juli 2008

Tikki

uf ja husker det kun alt for godt........tænker sgu stadig af og til på det...grim grim episode som jeg slet ikke fatter. Jeg var bare så berørt af det og det er faktisk grunden til jeg i sin tid ikke oprettede en hjemmeside med lillepigen. uha gys :S

Anmeld

31. juli 2008

Sille(smil)

Ja lige præcis! Man følte sig bare som en kæmpe idiot, fordi man har siddet og tudet til alle de sørgelige indlæg og brugt en masse krudt på at kigge på hus og kjoler:S

Men bagefter tænkte jeg også: F..k hvor var vi bare naive at vi ikke gennemskuede hende noget før, men man vil vel gerne tro på det bedste i folk?

Sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.