Så starter min kamp for alvor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

slettet_7530

2606peanut skriver:

du kan gå ind på borderlineforeningens hjemmeside. www.borderlineforeningen.dk
Men der er flere forskellige grader af borderline, jeg er fx ret atypisk og har ikke så mange fælles træk som normalt, men de valgt at give mig den diagnose da det var der jeg passede bedst ind.
Jeg var fx ofte depressiv, fungere dårligt under pres, led af angst og havde anorexsi og så blir jeg meget let påvirket af andres humør og er meget dårlig til at sætte mig selv først da jeg gerne vil behage alle andre

Tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Maya-mus

2606peanut skriver:

I dag kommer dagen, ingen troede ville komme
I dag skal jeg ud og se det mor-barn center som skal vudere kæresten, jeg og vores elskede lille guldklump.

Har ikke brug for kritik eller fordømmelse, hvis i syntes det er fint kommunen handler som de gør så please hold det for jer selv

Jeg lider af borderline og selv før min fødsel blev jeg sat under overvågning af kommunen.

Nu er det så kommet der til hvor vi fik valget mellem mor-barn center eller en tvangsfjernelses sag. Ingen fra min gamle kommune eller dem som kender os og har observeret vores sammenspil med vores lille dreng kan forstå det er kommet her til.
Jeg er knæket, ødelagt og grædefærdig, kan ikke sove, spise eller slappe af længere. Har mest lyst til bare at give op. Jeg gik fra at have troen på mig selv som mor til at tvivle på mig selv med selv de mindste ting konstant.

Tak fordi i læste lidt md skulle bare læse lidt af inden jeg skal afsted her 14.30

Øv, det er jeg rigtig ked af at høre

Jeg håber virkelig, at alt går, som det skal!

Lige et spørgsmål, hvad vil det sige at lide af Borderline?

Anmeld

7. oktober 2010

Maya-mus

Arh, nevermind Det stod jo et andet sted i tråden!

Anmeld

8. oktober 2010

2721

Skal nok skrive en opdatering når jeg har fået sovet og har lidt tid

Anmeld

8. oktober 2010

wamse

Ønsker jer alt held og lykke

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Held og lykke...lad det ikke knække dig. De mennesker der skal se på dig, vil jo kun jeres bedste og når først de har vurderet dig og alt er fint, så slipper du jo netop for al mistanke. Giver du op vil du jo vise du ikke kunne.

Så op på hesten, vis dine evner og tro på dig selv.

Anmeld

8. oktober 2010

smokin

Jbk skriver:

Held og lykke...lad det ikke knække dig. De mennesker der skal se på dig, vil jo kun jeres bedste og når først de har vurderet dig og alt er fint, så slipper du jo netop for al mistanke. Giver du op vil du jo vise du ikke kunne.

Så op på hesten, vis dine evner og tro på dig selv.

du er så god Eva.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.