Så starter min kamp for alvor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

2721

Carina87 skriver:

Ønsker dig og din guldklump det bedste!

Får du hjælp til at behandle din borderline lidelse? Det kan jo behandles - selvom det tager lang tid. 

Tanker herfra

Har været i behandling i mange år, medicin fri i snart 2 år og symptom fri i lidt længere tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Ryberg

2606peanut skriver:

Troede jeg heller ikke de gjorde, men her i Gladsaxe kommune, er de meget hurtigt på aktrækkeren og ikke særlig professionele når de true over tlf med at "tage ham" hvis vi ikke gør som de siger. Min gamle kommune er helt uforstående overfor deres handlinger, men hvad hjælper det. Plus vuderingen er fortaget af nogen der har set forholdsvis 2 og 5 gang. hver gang i en presset situation under et møde

Puha, forstår dine frustrationer.... og det er sku svært at tænke på at de er på ens side....

jeg plejer at sige, at man skal vende den om, ikke tænke at de arbejder imod en, men derimod skal du bruge dem... tænke at de er der for dig, er der noget DU vil have hjælp til.... Det plejer at smøre deres hjul når først de er inde over...

Jeg læser selv til socialrådgiver, og derfor jeg ved lidt om det, men hvis de virkelig er så glubske som de er, så er det heller ikke nemt...

Jeg vil krydse fingre alt det jeg kan...

Hvil i dig selv, og forestil dig at de er små får

Anmeld

7. oktober 2010

Laulund87

Øv, ved ikke helt hvad jeg skal skrive søde du

Vi har jo skrevet lidt privat og du virker altså til at være en god mor

Du kan næsten ikke gøre andet end at tage afsted og vise at deres tvivl går til skamme!

Anmeld

7. oktober 2010

Ryberg

2606peanut skriver:

Har været i behandling i mange år, medicin fri i snart 2 år og symptom fri i lidt længere tid

Så har de intet at gå efter..... Hvad siger din SSP til det hele? det er jo bl.a. hendes vurdering de skal gå efter.....

Anmeld

7. oktober 2010

CA

Jamen det er da dejligt! Så kan der vel ikke være meget at sætte fingeren på.

Det er svært at være sig selv når andre ser på Lad som om de ikke er der og hyg dig med dit nus

Anmeld

7. oktober 2010

Low

Jeg føler med dig. Når først kommunen er indblandet er det svært at kommme af med dem. Jeg kender selv til det fra min lillebrors side. Min lillebror kom på et hjem da han var 4 år. Det var frivilligt fra min mors side. Vi vidste ikke hvad der var galt med min bror og det kunne min mor ikke overskue. Efter et par år fik vi af vide at han havde ADHD men så ville min mor gerne have ham hjem men af en eller anden grund kunne han ikke det. Det endte med at han først kom hjem efter 6 år.

Jeg håber på det bedste for jer

Anmeld

7. oktober 2010

missie20

Carina87 skriver:

Ønsker dig og din guldklump det bedste!

Får du hjælp til at behandle din borderline lidelse? Det kan jo behandles - selvom det tager lang tid. 

Tanker herfra

Mener du at man kan blive rask? For så vidt jeg mener kan man ikke. Måske jeg har misforstået det du skrev?

Anmeld

7. oktober 2010

CA

missie20 skriver:

Mener du at man kan blive rask? For så vidt jeg mener kan man ikke. Måske jeg har misforstået det du skrev?

Når man lider af borderline har man i barndommen ikke gennemået den proces der fører til selvstændighed. Det medfører at de mange jeg-funktioner aldrig er blevet lært.

Ja, det mener jeg godt kan behandles med terapi, men det tager lang tid, da det jo er nogle helt grundlæggende funktioner der skal trænes.

Jeg har ikke personlig erfaring med borderline, så kan kun udale mig ud fra hvad jeg har lært.

Anmeld

7. oktober 2010

slettet_7530

Carina87 skriver:

Når man lider af borderline har man i barndommen ikke gennemået den proces der fører til selvstændighed. Det medfører at de mange jeg-funktioner aldrig er blevet lært.

Ja, det mener jeg godt kan behandles med terapi, men det tager lang tid, da det jo er nogle helt grundlæggende funktioner der skal trænes.

Jeg har ikke personlig erfaring med borderline, så kan kun udale mig ud fra hvad jeg har lært.

kan du så ikke forklare lidt mere præcist havd borderline er? for jeg aner det ik

og til dig der er trådstarter, tro på dig selv pøj pøj med det

Anmeld

7. oktober 2010

missie20

Carina87 skriver:

Okay tak for dit svar. Har altid fået af vide at der ingen medicinsk behandling, og der ligesom kun var samtale terapi som "behandling". Men det er jo overhovedet heller ikke det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.