Så starter min kamp for alvor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

SussieThyssen

Du får masser af kærlige tanker fra mig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Lotus86

Åhh... Føler med dig, kan kun forestille mig hvor forfærdeligt det må være, når det bliver sat spørgsmålstegn ved ens evner som forælder.

Men du må du bare tage afsted med ret ryg, og vise dem hvad du allerede godt ved i forvejen, at du er en FANTASTISK mor for din søn.

Jeg kan snildt forestille mig at det er svært at være afslappet når de er der, men du må bare forsøge så vidt muligt at "glemme" at de er der og fordybe dig i din søn, så er jeg sikker på at du nok skal klare det

Stort knus herfra

-Nanna

Anmeld

7. oktober 2010

Miss.Sunshine

2606peanut skriver:

I dag kommer dagen, ingen troede ville komme
I dag skal jeg ud og se det mor-barn center som skal vudere kæresten, jeg og vores elskede lille guldklump.

Har ikke brug for kritik eller fordømmelse, hvis i syntes det er fint kommunen handler som de gør så please hold det for jer selv

Jeg lider af borderline og selv før min fødsel blev jeg sat under overvågning af kommunen.

Nu er det så kommet der til hvor vi fik valget mellem mor-barn center eller en tvangsfjernelses sag. Ingen fra min gamle kommune eller dem som kender os og har observeret vores sammenspil med vores lille dreng kan forstå det er kommet her til.
Jeg er knæket, ødelagt og grædefærdig, kan ikke sove, spise eller slappe af længere. Har mest lyst til bare at give op. Jeg gik fra at have troen på mig selv som mor til at tvivle på mig selv med selv de mindste ting konstant.

Tak fordi i læste lidt md skulle bare læse lidt af inden jeg skal afsted her 14.30

hvor må du have det skidt din stakkel.

Jeg kan slet ikke se logikken i at man skal trues med at få fjernet sit barn og så forventer de en super afslappet overskudsmor bagefter nerverne må køre i overdrive og man må ha den største klump i maven.

Hvor må det dog være hårdt.

Føler virkelig med dig og krydser fingrene for en super positiv tilbagemelding

Anmeld

7. oktober 2010

2721

albertesmor skriver:

kan du så ikke forklare lidt mere præcist havd borderline er? for jeg aner det ik

og til dig der er trådstarter, tro på dig selv pøj pøj med det

du kan gå ind på borderlineforeningens hjemmeside. www.borderlineforeningen.dk
Men der er flere forskellige grader af borderline, jeg er fx ret atypisk og har ikke så mange fælles træk som normalt, men de valgt at give mig den diagnose da det var der jeg passede bedst ind.
Jeg var fx ofte depressiv, fungere dårligt under pres, led af angst og havde anorexsi og så blir jeg meget let påvirket af andres humør og er meget dårlig til at sætte mig selv først da jeg gerne vil behage alle andre

Anmeld

7. oktober 2010

CA

albertesmor skriver:

kan du så ikke forklare lidt mere præcist havd borderline er? for jeg aner det ik

og til dig der er trådstarter, tro på dig selv pøj pøj med det

Kan anbefale borderlineforeningens egen beskrivelse af sygdommen.

www.borderlineforeningen.dk

Men ja, det er en sygdom der ikke er mange der kender til.

Anmeld

7. oktober 2010

2721

Miss.Sunshine skriver:

hvor må du have det skidt din stakkel.

Jeg kan slet ikke se logikken i at man skal trues med at få fjernet sit barn og så forventer de en super afslappet overskudsmor bagefter nerverne må køre i overdrive og man må ha den største klump i maven.

Hvor må det dog være hårdt.

Føler virkelig med dig og krydser fingrene for en super positiv tilbagemelding

Præcis jeg er simpelthen blevet så nervøs og angst, ryster og kan slet ikke koncentre mig for jeg tænker tiden, er det her nu rigtig, mon de syntes jeg gør det forkert, burde jeg gøre dette anderledes??? tvivler så meget på mig selv pludselig

Anmeld

7. oktober 2010

klmf

Nu har jeg fulgt lidt med siden en af de første gange, hvor du skrev om det og jeg synes det lyder mere og mere mærkeligt de vurderinger kommunen kommer med. Men kan jo også godt se det fra deres side, når de ser en usikker famlende mor, men det er jo for dælen FORDI de er. Suk altså....

Er der ikke mulighed for at flytte tilbage til din gamle kommune?? De kender dig ligesom bedre....

Tanker fra mig, hvor må det være en træls træls dag

Anmeld

7. oktober 2010

Vial

2606peanut skriver:

I dag skal jeg ud og se det mor-barn center som skal vudere kæresten, jeg og vores elskede lille guldklump.

Har ikke brug for kritik eller fordømmelse, hvis i syntes det er fint kommunen handler som de gør så please hold det for jer selv

Jeg lider af borderline og selv før min fødsel blev jeg sat under overvågning af kommunen.

Nu er det så kommet der til hvor vi fik valget mellem mor-barn center eller en tvangsfjernelses sag. Ingen fra min gamle kommune eller dem som kender os og har observeret vores sammenspil med vores lille dreng kan forstå det er kommet her til.
Jeg er knæket, ødelagt og grædefærdig, kan ikke sove, spise eller slappe af længere. Har mest lyst til bare at give op. Jeg gik fra at have troen på mig selv som mor til at tvivle på mig selv med selv de mindste ting konstant.

Tak fordi i læste lidt md skulle bare læse lidt af inden jeg skal afsted her 14.30

Øv, hvor lyder det grimt!! Kan godt forstå, at du er presset. Husk på, at der skal uendelig meget til at børn bliver fjernet i dag. Man må sgu nok bare gøre, hvad der bliver sagt, og så bevise, at man har styr på det.

Jeg var en gang til et foredrag via mit arbejde, hvor en borderline kvine fortalte om, at det bedste hun har kunne finde ud af her i livet var at blive mor! Hun havde tre af slagsen og havde klaret det super fint. Morrollen gav hende præcis den selvtillid og ro, som hun havde brug for. Så der er bestemt håb forud.

Hvilken kommune er det - og hvilket mor-barn hjem? - hvis jeg må spørge.

Anmeld

7. oktober 2010

Dictes mor

Vær dig selv, tro på dig selv og hver sikker på dig sig og dine evner som mor, så skal det nok afspejle sig i den måde du opfører dig, når de observerer. Og hvor ubehageligt at skulle det! Jeg håber det bedste for dig.

Må jeg spørge, hvad borderline er?

Anmeld

7. oktober 2010

Mor-til-asta-09

2606peanut skriver:

Krydser fingre for i selvfølgelig nok skal klare det  Gør alt for jeres lille guldklump, om i så skal kysse "pædagogerne" i R**** så gør det.

Men lige en sidebemærkning.. hvad er Borderline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.