Så starter min kamp for alvor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.849 visninger
46 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

2721

I dag kommer dagen, ingen troede ville komme
I dag skal jeg ud og se det mor-barn center som skal vudere kæresten, jeg og vores elskede lille guldklump.

Har ikke brug for kritik eller fordømmelse, hvis i syntes det er fint kommunen handler som de gør så please hold det for jer selv

Jeg lider af borderline og selv før min fødsel blev jeg sat under overvågning af kommunen.

Nu er det så kommet der til hvor vi fik valget mellem mor-barn center eller en tvangsfjernelses sag. Ingen fra min gamle kommune eller dem som kender os og har observeret vores sammenspil med vores lille dreng kan forstå det er kommet her til.
Jeg er knæket, ødelagt og grædefærdig, kan ikke sove, spise eller slappe af længere. Har mest lyst til bare at give op. Jeg gik fra at have troen på mig selv som mor til at tvivle på mig selv med selv de mindste ting konstant.

Tak fordi i læste lidt md skulle bare læse lidt af inden jeg skal afsted her 14.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Meliora

2606peanut skriver:

I dag skal jeg ud og se det mor-barn center som skal vudere kæresten, jeg og vores elskede lille guldklump.

Har ikke brug for kritik eller fordømmelse, hvis i syntes det er fint kommunen handler som de gør så please hold det for jer selv

Jeg lider af borderline og selv før min fødsel blev jeg sat under overvågning af kommunen.

Nu er det så kommet der til hvor vi fik valget mellem mor-barn center eller en tvangsfjernelses sag. Ingen fra min gamle kommune eller dem som kender os og har observeret vores sammenspil med vores lille dreng kan forstå det er kommet her til.
Jeg er knæket, ødelagt og grædefærdig, kan ikke sove, spise eller slappe af længere. Har mest lyst til bare at give op. Jeg gik fra at have troen på mig selv som mor til at tvivle på mig selv med selv de mindste ting konstant.

Tak fordi i læste lidt md skulle bare læse lidt af inden jeg skal afsted her 14.30

Rigtig meget held og lykke

og husk på at kommunen kun går det for at passe på din lille bebs, og sikre at barnet har det bedst muligt

Anmeld

7. oktober 2010

fit_fys

2606peanut skriver:

Det lyder så hårdt... Håber alt går rigtig godt med jer og du kan beholde din lille guldklump. Jeg er selv lige blevet mor og kan kun gisne om de tanker og følelser du har nu, kan bare mærke at jeg virkelig føler med dig...

Kæmpe herfra og  for at alt går som det skal...

Tine

Anmeld

7. oktober 2010

Lady Marion <3

Syntes du virker som en dejlig , sød og omsorgsfuld mor   Bliv ved med det , vær dig selv ,, så går det hele

Anmeld

7. oktober 2010

2721

Muffi . skriver:

Syntes du virker som en dejlig , sød og omsorgsfuld mor   Bliv ved med det , vær dig selv ,, så går det hele

Tak
Jeg prøver, men så snart de skal observer os blir jeg fumlende usikker og nervøs. Og de kan ikke forstå det ikke er sådan jeg er til hverdag. Min lille dreng kan mærke det, så han stopper med at smile og pludre og ligger bare og kigger meget alvorligt rundt
Så nu mener de ikke jeg kan knytte bånd til ham

Anmeld

7. oktober 2010

Silas&Mille

Jeg vil bare give dig et kæmpe

Og sige at jeg håber alt går i orden og Kommunen indser at du/I er nogle fantastisk forældre

Anmeld

7. oktober 2010

Lady Marion <3

2606peanut skriver:

Tak
Jeg prøver, men så snart de skal observer os blir jeg fumlende usikker og nervøs. Og de kan ikke forstå det ikke er sådan jeg er til hverdag. Min lille dreng kan mærke det, så han stopper med at smile og pludre og ligger bare og kigger meget alvorligt rundt
Så nu mener de ikke jeg kan knytte bånd til ham

Pyha   Det er jo en ond cirkel   Tag den med ro ,, De er jo proffesionelle , de fjerner jo ikke bare børn fra deres mødre

Anmeld

7. oktober 2010

CA

Ønsker dig og din guldklump det bedste!

Får du hjælp til at behandle din borderline lidelse? Det kan jo behandles - selvom det tager lang tid. 

Tanker herfra

Anmeld

7. oktober 2010

2721

Pyha   Det er jo en ond cirkel   Tag den med ro ,, De er jo proffesionelle , de fjerner jo ikke bare børn fra deres mødre

Troede jeg heller ikke de gjorde, men her i Gladsaxe kommune, er de meget hurtigt på aktrækkeren og ikke særlig professionele når de true over tlf med at "tage ham" hvis vi ikke gør som de siger. Min gamle kommune er helt uforstående overfor deres handlinger, men hvad hjælper det. Plus vuderingen er fortaget af nogen der har set forholdsvis 2 og 5 gang. hver gang i en presset situation under et møde

Anmeld

7. oktober 2010

Chalala85

Jeg håber på det bedste for jer alle. Husk, du må ikke miste troen på dig selv som mor, ligemeget hvad. Kan forestille mig det er svært når man blikver obsaveret. Men hold up og tro på dig selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.