Så starter min kamp for alvor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

2721

KaMa skriver:

Øv, hvor lyder det grimt!! Kan godt forstå, at du er presset. Husk på, at der skal uendelig meget til at børn bliver fjernet i dag. Man må sgu nok bare gøre, hvad der bliver sagt, og så bevise, at man har styr på det.

Jeg var en gang til et foredrag via mit arbejde, hvor en borderline kvine fortalte om, at det bedste hun har kunne finde ud af her i livet var at blive mor! Hun havde tre af slagsen og havde klaret det super fint. Morrollen gav hende præcis den selvtillid og ro, som hun havde brug for. Så der er bestemt håb forud.

Hvilken kommune er det - og hvilket mor-barn hjem? - hvis jeg må spørge.

Tak.
Gladsaxe kommune og det er et ny opstartet center har vi fået at vide der hedder klausdalsbrocentret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

2721

lotchen skriver:

Nu har jeg fulgt lidt med siden en af de første gange, hvor du skrev om det og jeg synes det lyder mere og mere mærkeligt de vurderinger kommunen kommer med. Men kan jo også godt se det fra deres side, når de ser en usikker famlende mor, men det er jo for dælen FORDI de er. Suk altså....

Er der ikke mulighed for at flytte tilbage til din gamle kommune?? De kender dig ligesom bedre....

Tanker fra mig, hvor må det være en træls træls dag

Tak, jeg blir også selv mere og mere forvirret. hver gang jeg tror alt er i orden har de noget nyt at komme med

Har overvejet det kraftigt, men kærestens virksomhed er her og alle han kender, så er Ringsted laangt væk

Anmeld

7. oktober 2010

2721

Dictes mor skriver:

Vær dig selv, tro på dig selv og hver sikker på dig sig og dine evner som mor, så skal det nok afspejle sig i den måde du opfører dig, når de observerer. Og hvor ubehageligt at skulle det! Jeg håber det bedste for dig.

Må jeg spørge, hvad borderline er?

Tak
Har skrevet om det lidt længere oppe i tråden

Anmeld

7. oktober 2010

2721

forældre-til-Asta skriver:

Krydser fingre for i selvfølgelig nok skal klare det  Gør alt for jeres lille guldklump, om i så skal kysse "pædagogerne" i R**** så gør det.

Men lige en sidebemærkning.. hvad er Borderline

Tak, skal gøre mit bedste
Har skrevet om det lidt før i tråden

Anmeld

7. oktober 2010

klmf

2606peanut skriver:

Tak, jeg blir også selv mere og mere forvirret. hver gang jeg tror alt er i orden har de noget nyt at komme med

Har overvejet det kraftigt, men kærestens virksomhed er her og alle han kender, så er Ringsted laangt væk

Det var ikke muligt at I flyttede og han så overnattede tæt på arbejde et par gange i ugen og ellers pendlede? Bare lige indtil jeres dreng er større og der er lidt mere ro på det hele? Ved godt det vil være træls at undvære ham nogle flere timer i hverdagen, men hvis det er hele jeres familie der er på spil?? Ej har sgu bare så ondt af dig altså, kan slet ikke se hvorfor I skal på det der hjem - medmindre altså de bare er kanonsøde der og kan få dig til at slappe af så du kan vise at du er den bedste mor for dit barn. Dét håber jeg for dig

Anmeld

7. oktober 2010

Dictes mor

2606peanut skriver:

Tak
Har skrevet om det lidt længere oppe i tråden

Åh undskyld, det havde jeg ikke set. Du skriver vel senere, hvordan det er gået, ikke?

Anmeld

7. oktober 2010

Dictes mor

Åhhr jamen for pokker da også, nu har jeg lige læst lidt om borderline, men for helvede altså (ja undskyld sproget), der står blandt andet dette:

Dette betyder, at personen er meget sårbar og præget af stærk usikkerhed og tvivl i forhold til eget selvbillede.

Hvordan skulle det kunne hjælpe, at du skal observeres... Nå men prøv at tage det som en oplevelse istedetfor at bekymre dig om dem, det er lettere sagt end gjort. Og så sig til dig selv, jeg skal vise dem skal jeg!

Anmeld

7. oktober 2010

ZamanogDania

Ihh altså søde. Jeg kan godt forstår du er ked af det og nervøs. Nu har vi 2 skrevet lidt privat sammen. Synes altså du er rigtig sød og tror gerne på du er en god mor.
Det eneste du skal tænke på det er at du er en GOD mor og behandler dit barn så godt. Vær dig selv, så kan de se hvor sød og omsorgsfuld mor du er. Håber det hele går godt.

Anmeld

7. oktober 2010

twinboys

Ville bare lige ønske dig held og lykke og så lige et stort varmt knus...Håber vi hører fra dig senere idag...

Majbritt

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

2606peanut skriver:

I dag kommer dagen, ingen troede ville komme
I dag skal jeg ud og se det mor-barn center som skal vudere kæresten, jeg og vores elskede lille guldklump.

Har ikke brug for kritik eller fordømmelse, hvis i syntes det er fint kommunen handler som de gør så please hold det for jer selv

Jeg lider af borderline og selv før min fødsel blev jeg sat under overvågning af kommunen.

Nu er det så kommet der til hvor vi fik valget mellem mor-barn center eller en tvangsfjernelses sag. Ingen fra min gamle kommune eller dem som kender os og har observeret vores sammenspil med vores lille dreng kan forstå det er kommet her til.
Jeg er knæket, ødelagt og grædefærdig, kan ikke sove, spise eller slappe af længere. Har mest lyst til bare at give op. Jeg gik fra at have troen på mig selv som mor til at tvivle på mig selv med selv de mindste ting konstant.

Tak fordi i læste lidt md skulle bare læse lidt af inden jeg skal afsted her 14.30

puh det er aldrig nemt, håber det bedste for jeres lille familie og sender jer en kæmpe krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.