Helt forfærdeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Pige2009

Havde en byggegrund derude med min eks...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Svei

baby2010 skriver:

Hej piger,

Jeg har fået et sundhedstjek i dag, og det ser bare meget værre ud, end jeg gik rundt og troede... 

Jeg skal tabe 10 kilo mere! Min idealvægt er 68 kg. og jeg vejer 78 kg. nu!!!

Puha, det er bare ikke sjovt at være én af dem, som bare meget nemt tager på 

Men når man er obs på det kan man jo forebygge og 10 kg er sgu da ingenting, det går stærkt...

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Havde en byggegrund derude med min eks...

i Fraugde?

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

i Fraugde?

Nej, i Over Holluf. Vænget hedder Over Holluf Toften, og der har han bygget hus nu...

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Nej, i Over Holluf. Vænget hedder Over Holluf Toften, og der har han bygget hus nu...

ejs..... men var han gift mens i var sammen?

han får et blålyn i postkassen til nytår... ha ha

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

ejs..... men var han gift mens i var sammen?

han får et blålyn i postkassen til nytår... ha ha

Nej, nej søde. Johnny (Lauras far) betragter jeg ikke som min eks. da vi jo i princippet aldrig har været et par pga. at han er gift. Jeg hentyder her til min ekskæreste Morten, jeg var sammen med og havde byggegrunden med ind til jeg på tragisk vis løb ind i Johnny, som Lovede mig at vi skulle være sammen. Det var kun pga. Johnny, at jeg forlod Morten dengang...

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Nej, nej søde. Johnny (Lauras far) betragter jeg ikke som min eks. da vi jo i princippet aldrig har været et par pga. at han er gift. Jeg hentyder her til min ekskæreste Morten, jeg var sammen med og havde byggegrunden med ind til jeg på tragisk vis løb ind i Johnny, som de mig at vi skulle være sammen. Det var kun pga. Johnny, at jeg forlod Morten dengang...

det er sgu da godt du fik en dejlig adtter ud af det hva? hi hi

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

det er sgu da godt du fik en dejlig adtter ud af det hva? hi hi

Ja, for pokker da!  Johnny er jo stadig gift...

Anmeld

5. oktober 2010

baby2010

Jbk skriver:

Men når man er obs på det kan man jo forebygge og 10 kg er sgu da ingenting, det går stærkt...

Ja du har ret, der skal bare forebygges løs!!! 

Men men men 10 kilo er altså noget, synes jeg. Det er super svært for mig, at tabe mig. Det fik jeg også at vide - jeg har en lav hvileforbrænding, så jeg skal på ret streng kost, hvilket er svært, når jeg stadig ammer 

Julie

Anmeld

5. oktober 2010

Svei

baby2010 skriver:

Ja du har ret, der skal bare forebygges løs!!! 

Men men men 10 kilo er altså noget, synes jeg. Det er super svært for mig, at tabe mig. Det fik jeg også at vide - jeg har en lav hvileforbrænding, så jeg skal på ret streng kost, hvilket er svært, når jeg stadig ammer 

Julie

Hvorfor venter du ikek til du ikke ammer...jeg har aldrig kunne tabe mig når jeg ammede, tog faktisk på....og ja, gu er det hårdt, men vil man så kan man...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.