Helt forfærdeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Mig med maven

Du er ikke alene, forskellen på dig og mig er bare, at du er for sej, og gør noget ved det! Jeg har rygrad som en kakaomælk!

Du klare det sikkert så flot! Det tror jeg! Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

baby2010

Ni-ko-li-ne skriver:

hi hi... tak...

men jeg fik det altså helt skidt over at du punkede dig selv sådan... over så få kg...

jeg er 173 cm høj og vejer mere end dig... jeg ved så godt at jeg har en ryg der har stået i vejen for vægttab osv... men alligevel...

du skal nok komme af med det sidste søde ven! :0)

Tak for opmuntringen søde 

Har du problemer med ryggen? Jeg har også ballade med min og går hele tiden til behandling. Men jeg har fået at vide svømning er meget skånsomt 

Anmeld

5. oktober 2010

baby2010

Mig med maven skriver:

Du er ikke alene, forskellen på dig og mig er bare, at du er for sej, og gør noget ved det! Jeg har rygrad som en kakaomælk!

Du klare det sikkert så flot! Det tror jeg! Held og lykke!

Tusind tak det er så dejligt med opmuntring - jeg tror jeg mistede lidt min motivation, men nu er den tilbage igen 

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tak for opmuntringen søde 

Har du problemer med ryggen? Jeg har også ballade med min og går hele tiden til behandling. Men jeg har fået at vide svømning er meget skånsomt 

ja jeg er opereret for godt 4½ år siden for een ud af tre discus prolapser og nu her igen i januar to to ud af tre prolapser samme sted, nederst i lænden... har slidgigt nu og det næst nederste rygsøjle led er løst og så har jeg scoliose i mild grad

men fordi jeg er så ung kunne de ikke hjælpe mig mere end de har, det er for tidligt at stive led af og indsætte discus proteser... øv bøv... så jeg har ondt hver dag... og der kan ikke gøres mere ved det...

svømning er rigtig godt for din ryg:0)

Anmeld

5. oktober 2010

baby2010

Baagøe skriver:

Ellers tak. Min selvtillid er i forvejen i bund og mit liv noget rod, og jeg har slet ikke lavet nogen plan for hvordan og over hvilken periode, jeg vil tabe mig

Oh undskyld jeg vidste slet ikke du havde det så skidt, troede du var i gang med vægttab. Nej du skal da slet ikke bekymre dig om det nu. Jeg håber du snart får det lidt bedre, bliver da helt ked over at tingene ikke lige er så nemme for dig for tiden - det kender jeg godt!

Julie

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

baby2010 skriver:

Oh undskyld jeg vidste slet ikke du havde det så skidt, troede du var i gang med vægttab. Nej du skal da slet ikke bekymre dig om det nu. Jeg håber du snart får det lidt bedre, bliver da helt ked over at tingene ikke lige er så nemme for dig for tiden - det kender jeg godt!

Julie

Det er helt ok Kan bare ikke overskue et planlagt forløb lige nu, men bestræber mig på i hvert fald ikke at tage på, selvom det er svært når ens yndlingstrøstespise er chokolade...

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Det er helt ok Kan bare ikke overskue et planlagt forløb lige nu, men bestræber mig på i hvert fald ikke at tage på, selvom det er svært når ens yndlingstrøstespise er chokolade...

du skal have en stor stor krammer!!!

Anmeld

5. oktober 2010

<3

baby2010 skriver:

JAAA jeg vil rigtig gerne følges  Det har vi jo også lidt gjort inde på fællesvejningen!

Det er bare så flot at du taber dig så meget!!!

Jeg har købt en skridttæller, så jeg er sikker på jeg når op over de 10.000 skridt man skal gå om dagen. Så håber jeg det også kan give noget!

Nu er jeg ihvertfald motiveret til at få smidt det sidste!

Julie

Det gør vi så!

Jeg skal jo starte på pilates på torsdag så det glæder jeg mig meget til. Ved at det bare virker på maven og sidebenene også selvom det er monsterkedeligt!! Og holdningen

Men løbeturerne går ikke så godt - så de to ting er mine hang ups i den næste tid.Havde også store planer om at svømme men har været konstant forkølet siden start september så det går heller ikke så godt øv altså.

Og jo mit vægttab er gået forrygende den seneste tid Men irriterende når man ikke ved hvorfor hmmm Så nu håber jeg bare at det fortsætter lidt endnu

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

du skal have en stor stor krammer!!!

Tak søde Karina. Har bare rigtig ondt af mig selv for tiden pga. hele den historie med Lauras far, og er samtidig sur på mig selv over det...

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Tak søde Karina. Har bare rigtig ondt af mig selv for tiden pga. hele den historie med Lauras far, og er samtidig sur på mig selv over det...

ej man han er da også et fjols!

jeg har fulgt med, men ikke anet hvad jeg skulle skrive! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.