Helt forfærdeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

baby2010

Jbk skriver:

Hvorfor venter du ikek til du ikke ammer...jeg har aldrig kunne tabe mig når jeg ammede, tog faktisk på....og ja, gu er det hårdt, men vil man så kan man...

Jamen du har fuldstændig ret, jeg skal nok nå det! Jeg er allerede oppe på hesten igen 

Alfred er nu 7 måneder - jeg tabte 10 kilo de første 3 måneder og har så siden tabt 10 kilo ved at spise sundt og dyrke motion.

Derfor er jeg bare lidt træt nu... Tjo, måske skulle jeg vente til jeg er færdig med amning, men altså på den anden side er jeg bare ikke "vente" typen - skal helst i gang NU, når jeg beslutter mig for noget!

Du lyder ellers sej mht. vægttab, har du selv erfaring hermed? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Svei

Jamen du har fuldstændig ret, jeg skal nok nå det! Jeg er allerede oppe på hesten igen 

Alfred er nu 7 måneder - jeg tabte 10 kilo de første 3 måneder og har så siden tabt 10 kilo ved at spise sundt og dyrke motion.

Derfor er jeg bare lidt træt nu... Tjo, måske skulle jeg vente til jeg er færdig med amning, men altså på den anden side er jeg bare ikke "vente" typen - skal helst i gang NU, når jeg beslutter mig for noget!

Du lyder ellers sej mht. vægttab, har du selv erfaring hermed? 

Men måske fortæller din krop dig noget nu...måske skal du lige tage en slapper...

Og ja, jeg har tabt mig 30 kg for 7 år siden.. og jeg har heller ingen tålmodighed, tabte dem på under 6 mdr..

Anmeld

5. oktober 2010

baby2010

Jbk skriver:

Men måske fortæller din krop dig noget nu...måske skal du lige tage en slapper...

Og ja, jeg har tabt mig 30 kg for 7 år siden.. og jeg har heller ingen tålmodighed, tabte dem på under 6 mdr..

Sig mig lige engang....  Har du skiftet profil, eller forveksler jeg dig med en anden? Synes bare du lyder som og ligner en anden pige herinde... Helt ok, hvis du ikke vil svare. Der er vel en grund til at du har så lidt "info" på din profil 

Men ja, jeg burde nok tage en slapper, men på den anden side har jeg jo masser af tid til at tage mig af kost og gå lange ture nu her, hvor jeg er på barsel. Så jeg kan ligeså godt bevæge mig i den retning 

Anmeld

5. oktober 2010

baby2010

Jbk skriver:

Jo, det er dig  "smiler". Vi har talt sammen før herinde 

godt at høre fra dig igen!

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Hej piger,

Jeg har fået et sundhedstjek i dag, og det ser bare meget værre ud, end jeg gik rundt og troede... 

Jeg skal tabe 10 kilo mere! Min idealvægt er 68 kg. og jeg vejer 78 kg. nu!!!

Puha, det er bare ikke sjovt at være én af dem, som bare meget nemt tager på 

Hva´!! Det lyder da fuldstændig skingrende!! Altså er det ikke noget med at du er temmelig høj? Jeg er 175 høj og vejer nu 69 kg og så er der altså ikke mange fedtegrever tilbage og mit BMI er da helt normalt. Ved godt der er individuelle forskelle mhp knogler muskulatur osv, men alligevel. Hvem i alverden har bildt dig ind at du med sundhed for øje skal helt ned på 68?

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

Bayze skriver:

Hva´!! Det lyder da fuldstændig skingrende!! Altså er det ikke noget med at du er temmelig høj? Jeg er 175 høj og vejer nu 69 kg og så er der altså ikke mange fedtegrever tilbage og mit BMI er da helt normalt. Ved godt der er individuelle forskelle mhp knogler muskulatur osv, men alligevel. Hvem i alverden har bildt dig ind at du med sundhed for øje skal helt ned på 68?

Jeg skriver "med sundhed for øje" fordi jeg godt er klar over at du ville få det svar du har fået hvis du kontaktede en modelbooker

Anmeld

8. oktober 2010

baby2010

Bayze skriver:

Du er så sød  Jeg var henne og få lavet et sundhedstjek. De sagde godt nok, at jeg kun lå lidt over normalområdet i forhold til BMI nu. Min idealvægt er 68. Ved ikke helt hvad det betyder, men jeg kommer ikke længere ned end 70, det er helt sikkert!!!

fra mig

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

baby2010 skriver:

Du er så sød  Jeg var henne og få lavet et sundhedstjek. De sagde godt nok, at jeg kun lå lidt over normalområdet i forhold til BMI nu. Min idealvægt er 68. Ved ikke helt hvad det betyder, men jeg kommer ikke længere ned end 70, det er helt sikkert!!!

fra mig

Jeg synes altså stadig det er en mærkelig melding at give dig! Idealvægten er jo netop et continuum, altså BMI mellem 18,5 og 25, så at de bare stikker dig et tal, som jeg mener ligger i den lave ende, det synes jeg altså er noget fis...

Mærk på din krop på hvilket vægtleje du har det godt og se på den selvfølgelig

Anmeld

9. oktober 2010

baby2010

Bayze skriver:

Jeg synes altså stadig det er en mærkelig melding at give dig! Idealvægten er jo netop et continuum, altså BMI mellem 18,5 og 25, så at de bare stikker dig et tal, som jeg mener ligger i den lave ende, det synes jeg altså er noget fis...

Mærk på din krop på hvilket vægtleje du har det godt og se på den selvfølgelig

Ja, du har fuldstændig ret. Jeg vil ned omkring de 70, og så må det være godt nok 

Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.