Helt forfærdeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.678 visninger
58 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

baby2010

Hej piger,

Jeg har fået et sundhedstjek i dag, og det ser bare meget værre ud, end jeg gik rundt og troede... 

Jeg skal tabe 10 kilo mere! Min idealvægt er 68 kg. og jeg vejer 78 kg. nu!!!

Puha, det er bare ikke sjovt at være én af dem, som bare meget nemt tager på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

bette

så er vi to.. suk gruer for at hoppe på den dumme vægt hver gang.. suuk.. 

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

Øv, hvor træls for dig! Jeg ved selv hvor hårdt det er at tabe sig. Hvor høj er du?

Anmeld

5. oktober 2010

baby2010

Baagøe skriver:

Øv, hvor træls for dig! Jeg ved selv hvor hårdt det er at tabe sig. Hvor høj er du?

Ja, det er bare nedtur, for jeg har tabt 20 kilo siden fødslen allerede og Alfred er kun 7 måneder. Så jeg troede bare at jeg var tættere på målet, men nej... Jeg er 175

Anmeld

5. oktober 2010

baby2010

bette skriver:

så er vi to.. suk gruer for at hoppe på den dumme vægt hver gang.. suuk.. 

Ja, det er virkelig haderitualet hver fredag... Hvor meget mangler du?

Anmeld

5. oktober 2010

bette

baby2010 skriver:

Ja, det er virkelig haderitualet hver fredag... Hvor meget mangler du?

jeg mangler 6 kg til at komme ned på før graviditets vægten. men vil gerne ned omkring de 68 også.. så i alt mangler jeg en 12 kg

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

baby2010 skriver:

Hej piger,

Jeg har fået et sundhedstjek i dag, og det ser bare meget værre ud, end jeg gik rundt og troede... 

Jeg skal tabe 10 kilo mere! Min idealvægt er 68 kg. og jeg vejer 78 kg. nu!!!

Puha, det er bare ikke sjovt at være én af dem, som bare meget nemt tager på 

halo dame.... du har allerede tabt rigtig meget! og 78kg er jo ikke alarmerende fedme vel? jeg kan ikke lide at du punker dig selv sådan, du skal sgu nok komme af med de sidste KG også! og jo langsommere jo bedre, det er mere holdbart...

stort knus!

Anmeld

5. oktober 2010

Missi

baby2010 skriver:

Ja, det er bare nedtur, for jeg har tabt 20 kilo siden fødslen allerede og Alfred er kun 7 måneder. Så jeg troede bare at jeg var tættere på målet, men nej... Jeg er 175

hmm det forstår jeg ikke... hvis du er 175 høj behøver du ikke ned på 68 men blot 74 for at have en bmi under 25

Anmeld

5. oktober 2010

<3

Ja jeg mangler også noget Nu sidder jeg her med en vægt på 74 og et bmi på fin (22-23 kan ikke lige huske det) MEN kan da godt se at der mangler at blive tabt nogle kilo på sidebenene og maven

Så 70kilo er min idealvægt selvom det er et lavt bmi. Så jeg forstår dig udemærket. Skal vi to tage os selv under armen og holde sammen de sidste par kilo??

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

Jeg måler 176 cm. og vejer 80 kilo......jeg mangler også lige at tabe mig 10 kilo. Jeg har i forvejen tabt mig 30 kilo og det har taget ca. 2½ år. Lige nu er det gået i stå, men de sidste skal nok komme af på et tidspunkt

Bare fortsæt det du gør, og så skal de sidste kilo også nok ryfe af. På den anden side, hvis du er tilfreds med den vægt du har nu, så er det jo også fint. Din vægt er i hvert fald ikke faretruende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.