Helt forfærdeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

baby2010

bette skriver:

jeg mangler 6 kg til at komme ned på før graviditets vægten. men vil gerne ned omkring de 68 også.. så i alt mangler jeg en 12 kg

Ja, det er også en sjat. Men vi kan jo følges ad 

Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

baby2010

Ni-ko-li-ne skriver:

halo dame.... du har allerede tabt rigtig meget! og 78kg er jo ikke alarmerende fedme vel? jeg kan ikke lide at du punker dig selv sådan, du skal sgu nok komme af med de sidste KG også! og jo langsommere jo bedre, det er mere holdbart...

stort knus!

Haha du er altid så kontant - det er fedt 

Du har ret i, at jeg ikke skal punke mig selv, er sgu også ret stolt over hvad jeg allerede HAR tabt! Jeg tabt 10 kilo efter jeg fødte - det røg bare af. Herefter tabte jeg 10 kilo ved egen kraft med sund mad og træning. Det skal nok komme, blev bare lige blæst lidt væk over tallene...

Julie

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

baby2010 skriver:

Ja, det er bare nedtur, for jeg har tabt 20 kilo siden fødslen allerede og Alfred er kun 7 måneder. Så jeg troede bare at jeg var tættere på målet, men nej... Jeg er 175

Jeg er 167 og vejer 74 kg. så jeg skal smide 10 kg. yderligere

Anmeld

5. oktober 2010

baby2010

Missi skriver:

hmm det forstår jeg ikke... hvis du er 175 høj behøver du ikke ned på 68 men blot 74 for at have en bmi under 25

Nej det har du ret i, men jeg fik at vide at omkring de 68 ville være en optimal vægt for mig - who knows... Jeg tror alligevel ikke det er muligt for mig, så det giver nok sig selv 

Julie

Anmeld

5. oktober 2010

baby2010

Kirle skriver:

Ja jeg mangler også noget Nu sidder jeg her med en vægt på 74 og et bmi på fin (22-23 kan ikke lige huske det) MEN kan da godt se at der mangler at blive tabt nogle kilo på sidebenene og maven

Så 70kilo er min idealvægt selvom det er et lavt bmi. Så jeg forstår dig udemærket. Skal vi to tage os selv under armen og holde sammen de sidste par kilo??

JAAA jeg vil rigtig gerne følges  Det har vi jo også lidt gjort inde på fællesvejningen!

Det er bare så flot at du taber dig så meget!!!

Jeg har købt en skridttæller, så jeg er sikker på jeg når op over de 10.000 skridt man skal gå om dagen. Så håber jeg det også kan give noget!

Nu er jeg ihvertfald motiveret til at få smidt det sidste!

Julie

Anmeld

5. oktober 2010

baby2010

Carina1977 skriver:

Jeg måler 176 cm. og vejer 80 kilo......jeg mangler også lige at tabe mig 10 kilo. Jeg har i forvejen tabt mig 30 kilo og det har taget ca. 2½ år. Lige nu er det gået i stå, men de sidste skal nok komme af på et tidspunkt

Bare fortsæt det du gør, og så skal de sidste kilo også nok ryfe af. På den anden side, hvis du er tilfreds med den vægt du har nu, så er det jo også fint. Din vægt er i hvert fald ikke faretruende.

Det er virkelig flot, at du har tabt dig så meget  Vildt imponerende Du har ret, det skal nok komme. Jeg er bare SÅ træt af at veje for meget, så jeg er lidt utålmodig 

Julie

Anmeld

5. oktober 2010

baby2010

Baagøe skriver:

Jeg er 167 og vejer 74 kg. så jeg skal smide 10 kg. yderligere

Ej så må du følges med mig! Jeg har lavet en fællesvejningsdebat som kører hver fredag. På en måde kan det være ret motiverende, at man skal ind hver uge og "bekende kulør" i forhold til om der er et vægttab  Når den står stille, er det imidlertid lidt træls, hehe 

Julie

Anmeld

5. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

baby2010 skriver:

Haha du er altid så kontant - det er fedt 

Du har ret i, at jeg ikke skal punke mig selv, er sgu også ret stolt over hvad jeg allerede HAR tabt! Jeg tabt 10 kilo efter jeg fødte - det røg bare af. Herefter tabte jeg 10 kilo ved egen kraft med sund mad og træning. Det skal nok komme, blev bare lige blæst lidt væk over tallene...

Julie

hi hi... tak...

men jeg fik det altså helt skidt over at du punkede dig selv sådan... over så få kg...

jeg er 173 cm høj og vejer mere end dig... jeg ved så godt at jeg har en ryg der har stået i vejen for vægttab osv... men alligevel...

du skal nok komme af med det sidste søde ven! :0)

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

baby2010 skriver:

Ej så må du følges med mig! Jeg har lavet en fællesvejningsdebat som kører hver fredag. På en måde kan det være ret motiverende, at man skal ind hver uge og "bekende kulør" i forhold til om der er et vægttab  Når den står stille, er det imidlertid lidt træls, hehe 

Julie

Ellers tak. Min selvtillid er i forvejen i bund og mit liv noget rod, og jeg har slet ikke lavet nogen plan for hvordan og over hvilken periode, jeg vil tabe mig

Anmeld

5. oktober 2010

bette

baby2010 skriver:

Ja, det er også en sjat. Men vi kan jo følges ad 

Julie

hehe jo tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.