Nye før efter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Mille83

Sussie&Lilje skriver:

Jamen jeg laver alt fra bunden af selv nu  grøntsagslasagner, tærter, blander ikke for meget kød med pasta/kartofler, laver selv tomatsauce til pasta osv ..

Om morgenen spiser jeg gerne frugt, til middag, pastasalat, eller bare en almindelig salat, og om aftenen en masse grøntsager med kød/fisk ... Hellefisk er helt fantastisk at lave forskellige retter af!

Skal jeg lige til tider have et eller anden lidt sødt, har jeg en pose sukkerfri bolcher stående, den holder lææænge ..

Før i tiden, hvis vi blev inviteret ud, kunne jeg godt tage en øl, men øl røre jeg overhovedet ikke længere  Heller ikke sodavand, udover en cola zero i ny og næ .. Men ellers er det danskvand

Først og fremmet, hvor er du bare sej

Og hvor er du bare gudesmuk!

Har lige et par spm.

Spiser du kun frugt om morgenen? - Og har du ikke en super opskrift på pastasalat?

Og sidst men ikke mindst, hvor meget motionere du om ugen`?

/ Camilla , som meget gerne lige vil smide 20 kg  Og håber målet er nået inden jeg begynder på job til april igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

susser83

Hvor er du bare sej, super godt gået, det giver blod på tanden. Skal tabe mig 18 kg, helst inden næste sommer, da jeg gerne skal have lavet min mave efter en tvillinge-graviditet har smadret den.

Knus Sus

Anmeld

4. oktober 2010

Ox.

Pia. skriver:

Ja det betyder nemlig meget at se andre kæmpe og se de super flotte resultater

Du gør det så godt.. jeg syntes de sidste kilo er de væreste.. Det gik hurtigere i starten...

Har det på præcis samme måde, synes virkelig de trækker tænder, men de skal nok komme væk!

Anmeld

4. oktober 2010

Ox.

Først og fremmet, hvor er du bare sej

Og hvor er du bare gudesmuk!

Har lige et par spm.

Spiser du kun frugt om morgenen? - Og har du ikke en super opskrift på pastasalat?

Og sidst men ikke mindst, hvor meget motionere du om ugen`?

/ Camilla , som meget gerne lige vil smide 20 kg  Og håber målet er nået inden jeg begynder på job til april igen...

Har nogle super lækre opskrifter, kan lige finde dem når jeg kommer hjem fra job!

Jeg motionere ihvertfald hver 2. dag, engang imellem hver dag

For det meste spiser jeg bare frugt, melon, banan, æbler, pære osv, det er så dejlig frisk!

Og tusinde tak!!!

Anmeld

4. oktober 2010

Dansker i England

wow, du ser jo fantastisk ud. Må jeg spørge; hvad gavner den grønne the? og har du andre fif (udover kostomlægning og motion selvfølgelig). Jeg mangler selv 25!!! kg

Anmeld

4. oktober 2010

Mille83

Sussie&Lilje skriver:

Har nogle super lækre opskrifter, kan lige finde dem når jeg kommer hjem fra job!

Jeg motionere ihvertfald hver 2. dag, engang imellem hver dag

For det meste spiser jeg bare frugt, melon, banan, æbler, pære osv, det er så dejlig frisk!

Og tusinde tak!!!

Tusind tak, vil meget gerne have nogle opskrifter

Er nød til og spørge hvad du motionere? om du bare går en lang tur med barnevognen el hvad?

Hehe sorry er lidt nysgerrig, vil jo også gerne selv smide nogle kg

Anmeld

4. oktober 2010

LotteN

waaauuuhhh -tager godt nok hatten af for dig, hvor er det bare super flot.

Du ligenr jo en hel anden person... Det er virkelig godt gået - stort klap på skulderen fra mig

Anmeld

4. oktober 2010

Jules

Piiift ;) Super godt gået... Jeg skal os i gang med at smide over 20 kg når jeg har født og er kommet oven på :) Men når man ser et så flot resultat så får man da lyst til at kæmpe kampen :)

Anmeld

4. oktober 2010

Mira0911

Hvor er det bare super fedt og flot du er nået så langt smukke! 

Anmeld

4. oktober 2010

Ox.

susser83 skriver:

Hvor er du bare sej, super godt gået, det giver blod på tanden. Skal tabe mig 18 kg, helst inden næste sommer, da jeg gerne skal have lavet min mave efter en tvillinge-graviditet har smadret den.

Knus Sus

Åh kender det, ikke lige det med tvillingegraviditet, men mit maveskind hænger som bare f...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.