Nye før efter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Hold da lige kæft en flot pige der er dukket frem der . Det er fandme flot klaret . 

det skal du sku være stolt af . 

Tillykke med de mange kg færre !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Bamseboet :D

wow det er super godt gået!!

og man bliver selv så glad inden i...

Helle - som nu har tabt 11.5 kg her til morgen, skal til diætist her om lidt ( kl 16.00) spændt på hvad hendes vægt siger ,,

Anmeld

16. oktober 2010

annec

hvordan har du tabt dig så meget?

Det er rigtig flot skal selv tabe 10 kilo, ved bare ikke hvor jeg skal starte

Anmeld

19. december 2010

170811

Det er så fucking sejt! Thumps up, og held og lykke med de sidste par kg  sejt sejt sejt

Anmeld

20. december 2010

Pena

Ox. skriver:

Den grønne the øger dit stofskifte og hjælper dig til at forbrænde bedre, derudover er det super godt for dine organer, imod sygdomme osv !

Når du siger grøn the, mener du så noget specielt? Jeg har nemlig købt noget i en dåse i supermarkedet, hvor der står grøn the på. Men der findes måske noget specielt til vægttab, eller?

Jeg er drøøøn misundelig. Tog 12-15 kg på for et år siden pga noget medicin, og har ikke tabt et gram.

Lige nu er min motions motivation ikke eksisterende, så må starte med kosten.

Anmeld

20. december 2010

N&J

Hvor er det sindsygt flot Sussie.. og at du har holdt igennem alt det crap I har været igennem, det er vildt imponerende... jeg vil også gerne gøre dig kunsten efter.. og ja det skal jeg, for jeg vil sku være lige så smækker lækker som dig.. 

Anmeld

20. december 2010

twinboys

Waaaauuuw hold k... super flot... bare det var mig... fortæl fortæl hvad gjorde du???

Anmeld

20. december 2010

N&J

mortilfreja skriver:

Uuuh lyder alt sammen meget lækkert men mangler motivationen og losset i r....

Måske der var nogle herinde der ville stå sammen med mig om at give den gas og vi så kunne motivere hinanden.. Får helt sikkert svært ved at komme over min sukkertrang.. Hvordan gjorde du???

Jeg er helt klart med på noget fælles spark i r***n, skal også have tabt mig en del, dog er 20 kg nok for mig, selvom jeg stadig vil have for højt et bmi, men SKAL igang nu, og Sussie's fantastiske forvandling var lige det ekstra skub jeg skulle have.. mon vi ikke kan finde andre, der gerne vil tabe en del og hjælpe hinanden ad.. 

Anmeld

20. december 2010

sandratobias

ej hvor er det bar sejt gået.. 

Hvor er du bar blevet lækker...  
Hold da helt fast en viljestyrke du må ha...  

Anmeld

28. december 2010

HopinWishin

Ox. skriver:

Så siger vægten -37 kilo, og jeg er nu på en BMI der siger 27! Der er nu 6 kilo til mål hvor er det fedt!

Jeg er så lykkelig, men havde ikke kunne nå så langt som jeg er nu, hvis ikke det var for de skønne mennesker omkring mig, og jer herinde, så tusinde tak!!

Kan slet ikke fatte det endnu ..

Hold da op hvor er du flot!!

Gid jeg havde rygraden til det  Hvordan gjorde du??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.