Nye før efter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Ox.

Diana... skriver:

Ja det kunne jeg godt forstille mig smuk smuk smuk. Hvor længe har det taget dig? 

Det er siden marts månede nu ca  Så er meget positivt overrasket, men kan godt mærke det tager lidt længere tid med de sidste kilo, men det havde min læge også sagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Det er siden marts månede nu ca  Så er meget positivt overrasket, men kan godt mærke det tager lidt længere tid med de sidste kilo, men det havde min læge også sagt

Hold da op virkelig flot. 

Anmeld

4. oktober 2010

mortilfreja

Wow..!! Du ser fantastisk ud...!!  Hvordan har du båret dig ad?? Kunne godt bruge nogle fif og et ORDENTLIGT LOS I R....

Hvor lang tid har det taget dig at komme ned i vægt??

Kram

Anmeld

4. oktober 2010

_-Kathrine-_

Hold da kæft hvor er du lækker :-)

Skide godt gået  

Anmeld

4. oktober 2010

Lillefe

Sussie&Lilje skriver:

Så siger vægten -37 kilo, og jeg er nu på en BMI der siger 27! Der er nu 6 kilo til mål hvor er det fedt!

Jeg er så lykkelig, men havde ikke kunne nå så langt som jeg er nu, hvis ikke det var for de skønne mennesker omkring mig, og jer herinde, så tusinde tak!!

Kan slet ikke fatte det endnu ..

Waaaaaaaaaaaaauw hvor ser du godt ud!!

Anmeld

4. oktober 2010

Ox.

mortilfreja skriver:

Wow..!! Du ser fantastisk ud...!!  Hvordan har du båret dig ad?? Kunne godt bruge nogle fif og et ORDENTLIGT LOS I R....

Hvor lang tid har det taget dig at komme ned i vægt??

Kram

Mange tak!  Det har taget mig siden marts .. Lagde min kost om, samt begyndte at motionere .. Min motivation, var helt sikkert da vi fik min datter, så da jeg fik grønt lys af lægen til at måtte begynde, gik jeg ellers i krig

Anmeld

4. oktober 2010

Ox.

Hvor er i søde, tusinde tak!!!

Anmeld

4. oktober 2010

mortilfreja

Sussie&Lilje skriver:

Mange tak!  Det har taget mig siden marts .. Lagde min kost om, samt begyndte at motionere .. Min motivation, var helt sikkert da vi fik min datter, så da jeg fik grønt lys af lægen til at måtte begynde, gik jeg ellers i krig

Hold da op.. Det r jo rekord tid.. Super godt gået.. Kunne man adoptere nogle af dine kost fif??

Anmeld

4. oktober 2010

Sjl-msl-Mkl

Stærkt gået Søde.

Der er ikke langt igen..

Anmeld

4. oktober 2010

Tut

Sussie&Lilje skriver:

Altså som i MARTS 2010???

Hold nu op hvor er det FLOT!!!!!

Det er jo kun 7 mdr, og 37 kg... Det er jo helt vildt.

Jeg kæmper selv med ca. 25-30 efter at have født 2 unger med kort mellemrum.

STORT skulderklap, det er virkelig flot gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.