Nye før efter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Ox.

mortilfreja skriver:

Hold da op.. Det r jo rekord tid.. Super godt gået.. Kunne man adoptere nogle af dine kost fif??

Jamen jeg laver alt fra bunden af selv nu  grøntsagslasagner, tærter, blander ikke for meget kød med pasta/kartofler, laver selv tomatsauce til pasta osv ..

Om morgenen spiser jeg gerne frugt, til middag, pastasalat, eller bare en almindelig salat, og om aftenen en masse grøntsager med kød/fisk ... Hellefisk er helt fantastisk at lave forskellige retter af!

Skal jeg lige til tider have et eller anden lidt sødt, har jeg en pose sukkerfri bolcher stående, den holder lææænge ..

Før i tiden, hvis vi blev inviteret ud, kunne jeg godt tage en øl, men øl røre jeg overhovedet ikke længere  Heller ikke sodavand, udover en cola zero i ny og næ .. Men ellers er det danskvand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Ox.

Tut skriver:

Altså som i MARTS 2010???

Hold nu op hvor er det FLOT!!!!!

Det er jo kun 7 mdr, og 37 kg... Det er jo helt vildt.

Jeg kæmper selv med ca. 25-30 efter at have født 2 unger med kort mellemrum.

STORT skulderklap, det er virkelig flot gået

Ja det er gået noget hurtigere end jeg regnede med, så er rigtig glad, har self. fået en masse løs hud, og vil nok også kunne få hjælp til at få det væk - dog først helst når jeg er færdig med at få børn  Og tak!

Anmeld

4. oktober 2010

mortilfreja

Sussie&Lilje skriver:

Jamen jeg laver alt fra bunden af selv nu  grøntsagslasagner, tærter, blander ikke for meget kød med pasta/kartofler, laver selv tomatsauce til pasta osv ..

Om morgenen spiser jeg gerne frugt, til middag, pastasalat, eller bare en almindelig salat, og om aftenen en masse grøntsager med kød/fisk ... Hellefisk er helt fantastisk at lave forskellige retter af!

Skal jeg lige til tider have et eller anden lidt sødt, har jeg en pose sukkerfri bolcher stående, den holder lææænge ..

Før i tiden, hvis vi blev inviteret ud, kunne jeg godt tage en øl, men øl røre jeg overhovedet ikke længere  Heller ikke sodavand, udover en cola zero i ny og næ .. Men ellers er det danskvand

Uuuh lyder alt sammen meget lækkert men mangler motivationen og losset i r....

Måske der var nogle herinde der ville stå sammen med mig om at give den gas og vi så kunne motivere hinanden.. Får helt sikkert svært ved at komme over min sukkertrang.. Hvordan gjorde du???

Anmeld

4. oktober 2010

Chalala85

hold da helt ferie!! Nøj hvor har du tabt dig og hvor er du bare blevet smuk!!

Anmeld

4. oktober 2010

Ox.

mortilfreja skriver:

Uuuh lyder alt sammen meget lækkert men mangler motivationen og losset i r....

Måske der var nogle herinde der ville stå sammen med mig om at give den gas og vi så kunne motivere hinanden.. Får helt sikkert svært ved at komme over min sukkertrang.. Hvordan gjorde du???

For at være ærlig bed jeg det bare i mig, det var så hårdt i starten synes jeg, men der går faktisk ikke længe før den er væk  Blev bare ved med at sige til mig selv "det er ikke andet, end at lade være med at putte det i munden" ...

Anmeld

4. oktober 2010

Ox.

Chalala85 skriver:

hold da helt ferie!! Nøj hvor har du tabt dig og hvor er du bare blevet smuk!!

Tusinde tusinde tak

Anmeld

4. oktober 2010

Chalala85

Sussie&Lilje skriver:

Tusinde tusinde tak

Så lidt, er stadig helt mundlam! Det er virkelig flot klaret og det skal du godt nok have al den ros for i verden. nuuui det er vildt.. arrrrhhhg, tænk at blive så glad på andres vegne!

Anmeld

4. oktober 2010

Pia.

Sussie - din smukke smukke pige.... du er simpelthen så smuk og du er bare så sej... - Det er så fedt at se før og efter billeder af andre som også kæmper... det giver flere kærlige skub til en selv...

Du var smuk før men du er smuk smuk nu

tak for kigget af dine flotte billeder...

Knus og kram Pia.

Anmeld

4. oktober 2010

Ox.

Pia. skriver:

Sussie - din smukke smukke pige.... du er simpelthen så smuk og du er bare så sej... - Det er så fedt at se før og efter billeder af andre som også kæmper... det giver flere kærlige skub til en selv...

Du var smuk før men du er smuk smuk nu

tak for kigget af dine flotte billeder...

Knus og kram Pia.

Synes også du er så sej, det var så flotte billeder du lagde op sidst! Og er helt enig, det er så rart at se andre komme langt også!

Anmeld

4. oktober 2010

Pia.

Sussie&Lilje skriver:

Synes også du er så sej, det var så flotte billeder du lagde op sidst! Og er helt enig, det er så rart at se andre komme langt også!

Ja det betyder nemlig meget at se andre kæmpe og se de super flotte resultater

Du gør det så godt.. jeg syntes de sidste kilo er de væreste.. Det gik hurtigere i starten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.