Nye før efter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.776 visninger
74 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

Ox.

Så siger vægten -37 kilo, og jeg er nu på en BMI der siger 27! Der er nu 6 kilo til mål hvor er det fedt!

Jeg er så lykkelig, men havde ikke kunne nå så langt som jeg er nu, hvis ikke det var for de skønne mennesker omkring mig, og jer herinde, så tusinde tak!!

Kan slet ikke fatte det endnu ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

LinLin

Godt gået

(jeg mangler også lige en seks kg )

Anmeld

4. oktober 2010

Gustavsmor

Ej hvor er det bare super godt gået...du ser jo brand godt ud!!!

Anmeld

4. oktober 2010

Ox.

Tusinde tak skal i ha'!

Glæder mig bare til jeg er i mål nu, og bare skal fokusere på at holde det ved lige, men jeg må indrømme, jeg ELSKER min nye livsstil, jeg er fyldt med energi, og det er så vildt at finde ud af, hvor skidt kroppen egentlig havde det, da man var så usund ..

Anmeld

4. oktober 2010

Svei

Sussie&Lilje skriver:

Så siger vægten -37 kilo, og jeg er nu på en BMI der siger 27! Der er nu 6 kilo til mål hvor er det fedt!

Jeg er så lykkelig, men havde ikke kunne nå så langt som jeg er nu, hvis ikke det var for de skønne mennesker omkring mig, og jer herinde, så tusinde tak!!

Dejligt.... Hvad skal dit bmi være på? og hvordan har du båret dig ad...

Anmeld

4. oktober 2010

Ox.

Jbk skriver:

Dejligt.... Hvad skal dit bmi være på? og hvordan har du båret dig ad...

25, så lige nu er jeg i 'let overvægtig' kategorien, det er super fedt!

Jeg motionere, har lagt min kost helt om, tager vitaminer og drikker en hulens masse grøn the

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Jamen jeg har vidst skrevet det før HOLD NU K... du smuk altså  

Og stort tillykke med det flotte vægt tab det jo vild og jeg troet slet ikke du kæmpet med vægten. 

Du er bare sej. 

Anmeld

4. oktober 2010

L.J.L

Sussie&Lilje skriver:

Wow hvor ser du godt ud!! det er bare flot gået, tillykke med det!!

Anmeld

4. oktober 2010

Ox.

Diana... skriver:

Jamen jeg har vidst skrevet det før HOLD NU K... du smuk altså  

Og stort tillykke med det flotte vægt tab det jo vild og jeg troet slet ikke du kæmpet med vægten. 

Du er bare sej. 

Tusinde tak søde!

Det føles bare så dejligt at folk kan tage billeder af en nu, og endda i fuld figur  og man ikke bliver vildt forskrækket griner!

Anmeld

4. oktober 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Tusinde tak søde!

Det føles bare så dejligt at folk kan tage billeder af en nu, og endda i fuld figur  og man ikke bliver vildt forskrækket griner!

Ja det kunne jeg godt forstille mig smuk smuk smuk. Hvor længe har det taget dig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.