GUUUUUD hvor har jeg gjort ALT hvad jeg kunne idag for at sætte gang i damen derinde!!!!
Altså - jeg startede i morges med at cykle ca. 7 km. på vores motionscykel efterfulgt at en ½ times thai-bo træning hjemme i stuen /med nedrullede gardiner selvfølgelig... hahah)!!! Derefter spiste jeg en hurtig rugbrødsklapper, og så begik husbonden og jeg os ud på en 3 ½ timers LANG gåtur!!! Og jøsses... det kunne mærkes i lænd, bækken, fødder og en livmoder, der gav den mega GAZZ med plukveer... dog stadig nogle, som ikke gør ondt på en måde, så de kan bruges til en DYT!!!
Nu sidder jeg herhjemme SUPER klar til at føle den ÆGTE smerte... men kommer den??? Næææh det er jeg sgu alvorlig bange for, at den ikke gør....!!! Jeg er begyndt at tro på, at min svigerfar får ret, og at jeg føder på søndag....!!! MEEEEEEN for dælen da - er der ikke liiiige lovlig lang tid til søndag??? JOV DER ER SGU DA!!! 
Og ja TRine..... jeg er helt med på vognen... i forhold til en aktiv baby, der forsøger at komme ud alle de forkerte steder!!! For så vidt jeg ved, er der ingen baby, der er kommet ud af navlen eller oppe mellem ribbene!!!!! Det tror vores lille prinsesse så er en mulighed..... AAAVVVV 
Men jeg har tænkt mig at gå i seng i aften og vågne i nat med veer.... BASTA!!!! 
Håber snart, at nogle af os kan skrive YYYYEEEESSSS!!!!!! 
fra Lea
Anmeld