Krejleraftale....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

oo

nu har jeg haft veer med bid siden lørdag aften og ondt i hele maven og en baby der tydeligvis forsøger at finde en udgang et sted (jeg er så ikke helt sikker på den vælger at benytte sig af den tiltænkte, for den forsøger også nogle gange at grave sig ud med rumpen først omkring navlen ) og nåhja...opkastninger...GREAT, det er super med opkastninger, dem slap jeg lige for i to måneder af graviditeten AAAAAARRGH!

Søren sir nu det blir den 10., men der er immervæk længe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

2babygirls

Gyllibik skriver:

Bliver helt misundelig påjer skønne damer herinde, just fordi i kan mærke der er noget på vej. Jeg har godt nok også 20 dage til termin, men føler jeg er vendt til starten igen.

Har kvalme, opkast og kan ikke lugte/dufte have for tiden. Jeg er konstant træt og uoplagt Også sparker han på livet løs og gør av.

Alle jer der har brug for tålmodighed// vestøv får lige en masse herfra.

Knus

Årh det lyder da slet ikke rart.. Min lille vildbasse går dælme os godt løs på de stakkels ribben

Har sagt at hvis den føler pladsen er for trang må den jo flytte ud i noget større  For AV det gør det da !!

Anmeld

4. oktober 2010

oo

Tiiiiiiiiiiine!!! føder du???

Anmeld

4. oktober 2010

misslea

GUUUUUD hvor har jeg gjort ALT hvad jeg kunne idag for at sætte gang i damen derinde!!!!

Altså - jeg startede i morges med at cykle ca. 7 km. på vores motionscykel efterfulgt at en ½ times thai-bo træning hjemme i stuen /med nedrullede gardiner selvfølgelig... hahah)!!! Derefter spiste jeg en hurtig rugbrødsklapper, og så begik husbonden og jeg os ud på en 3 ½ timers LANG gåtur!!! Og jøsses... det kunne mærkes i lænd, bækken, fødder og en livmoder, der gav den mega GAZZ med plukveer... dog stadig nogle, som ikke gør ondt på en måde, så de kan bruges til en DYT!!!

Nu sidder jeg herhjemme SUPER klar til at føle den ÆGTE smerte... men kommer den??? Næææh det er jeg sgu alvorlig bange for, at den ikke gør....!!! Jeg er begyndt at tro på, at min svigerfar får ret, og at jeg føder på søndag....!!! MEEEEEEN for dælen da - er der ikke liiiige lovlig lang tid til søndag??? JOV DER ER SGU DA!!!

Og ja TRine..... jeg er helt med på vognen... i forhold til en aktiv baby, der forsøger at komme ud alle de forkerte steder!!! For så vidt jeg ved, er der ingen baby, der er kommet ud af navlen eller oppe mellem ribbene!!!!! Det tror vores lille prinsesse så er en mulighed..... AAAVVVV

Men jeg har tænkt mig at gå i seng i aften og vågne i nat med veer.... BASTA!!!!

Håber snart, at nogle af os kan skrive YYYYEEEESSSS!!!!!!

fra Lea

Anmeld

5. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

Tiiiiiiiiiiine!!! føder du???

Jep - Tina nuppede sgu MIN terminsdato.... hahah!!!

Hun skrev til mig i morges...., at hun fødte en dejlig dreng d. 4. okt ved 21.00 tiden (tror jeg nok)

Det var en hård omgang, men de har det allesammen fint!!!

Hun lovede en FB, når der var tid og overskud

TILLYYYYYYKKE Tine....og familie!!!

hmm.... hvis terminsdato mon jeg så skal nuppe???

Anmeld

5. oktober 2010

2babygirls

Neeej  hvor frækt haha... men du må gerne få min termin, bare jeg må føde i denne uge  Vil se min baby !!!!

Og STORT TILLYKKE TIL TINE OG HENDES FAMILIE

Anmeld

5. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Jep - Tina nuppede sgu MIN terminsdato.... hahah!!!

Hun skrev til mig i morges...., at hun fødte en dejlig dreng d. 4. okt ved 21.00 tiden (tror jeg nok)

Det var en hård omgang, men de har det allesammen fint!!!

Hun lovede en FB, når der var tid og overskud

TILLYYYYYYKKE Tine....og familie!!!

hmm.... hvis terminsdato mon jeg så skal nuppe???

ja, jeg fik også en mail og blev helt vildt rørt

jeg gider simpelthen ikke til at du hapser min og jeg så får Tines istedet - det er NO DEAL, dame

Anmeld

5. oktober 2010

marhemor

Ihhhh.... hvor er det dejligt at der er gang i oktoberbørns-popperiet!!!

Bliver jo nødt til dagligt at logge ind og se hvem der nu har født!!

Stort tillykke til Tine, glæder mig til FB og billeder!!

Anmeld

5. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

ja, jeg fik også en mail og blev helt vildt rørt

jeg gider simpelthen ikke til at du hapser min og jeg så får Tines istedet - det er NO DEAL, dame

Hahah... nej det kan jeg godt se.... det ville godt nok være tarveligt af mig....!!! Meeeen håber jo stadig, at der sker nogetINDEN weekenden - eller i det mindste så i weekenden!!!

Men uuhh jeg er sgu begyndt at tvivle på, at hun nogensinde vil ud....

Anmeld

5. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Hahah... nej det kan jeg godt se.... det ville godt nok være tarveligt af mig....!!! Meeeen håber jo stadig, at der sker nogetINDEN weekenden - eller i det mindste så i weekenden!!!

Men uuhh jeg er sgu begyndt at tvivle på, at hun nogensinde vil ud....

jeg er lige samme sted, jeg sidder og kigger på vuggen og kan slet ikke forestille mig der nogensinde kommer indhold i den!! men mon ikke....jeg læste et sted idag "du er nu tættere på din fødsel end du nogensinde har været før"...men så kom Søren hjem og sagde "jaja, men du er jo også tættere på din død end du nogensinde har været før!" og så gik luften lissom lidt af

MEN vi har da stadig lidt tid at løbe på før weekenden melder sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.