Tjuhl skriver:
stakkels dig julie, og du er endda OVER tid nu 
forresten, når du sir ondt i lænden, hvordan mener du så? jeg opdagede igår, at når jeg mærkede på lænden med hænderne, så føltes det som om jeg havde et kæmpestort blåt mærke deromme. min lænd har været ret hårdt presset gennem graviditeten pga mit svaj i ryggen, men det har ikke føltes på den måde før....
Altså det GJORDE SÅ ONDT !!! Jeg kunne slet ikke holde det ud... Jeg havde ikke ondt andre steder... Eller det havde jeg nok... Men de smerter i lænden var ikke til at holde ud... Men det var jo os først efter jeg fik taget vandet...
Så ved desværre ikke hvordan de første opstarts veer skal føles.... :( Hvilket jo er frustrende!
Den første falske alarm jeg havde med Viktor gik os ud over lænden... Det var så den 1 cm jeg åbnede mig... Der kunne jeg hverken gå stå eller ligge... og det tog ca en 4 timer inden de smerter gik i sig selv... Lige som vi kom op på føde gangen! Haha. det var så mandag... Og fredag var jeg 3 cm åben... Og der havde jeg ikke mærket noget siden! Men ja så blev jeg jo sat igang... Så jeg aner heller ikke hvad jeg har i vente...
Anmeld