Krejleraftale....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Heheh... der er altså spænding på højt niveau i den her Oktobergruppe....

Og hva med dig selv Trine...?? Ingen udvikling i de fæle plukveer...???

jeg får nogle veer/snydeveer/plukveer nu som lige får mig til at gispe. det er om om babyen lige tager et hak ned i bækkenet hver gang og nøøøøj nogle jag det gir  men altså uden system, som altid. jeg tror jo slet ikke på fødsel, men Søren sir jeg aldrig har været så mærket af veerne som jeg er p.t., såe.... men inden midnat blir det i hvert fald IKKE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

oo

T.K. skriver:

Så er der nyt! nu fra Brønshøj

Jeg var inde til tjek på hospitalet, og de beholdt mig i ca. tre timer. Det var veer jeg havde (og IKKE blærebetændelse). Jeg fik en indvendig undersøgelse og er ca. 1,5 cm åben. Lidt a la Trine's historie.... Nå, men jeg er hjemme hos de gamle og ligger og hygger på sofaen. Veerne er nogenlunde de samme, ikke slemme men de kan bestemt mærkes! De kommer med alt lige fra 4 min mellemrum til 15 min, det er som om det er gået lidt i sig selv... De er der bare, men tiltager ikke...  På tre timer var det eneste der var sket, at min livmoderhals var blevet lidt blødere... stadig bare 1,5 cm

Nu skal jeg bare slappe af, men håber på der sker noget... nu vi er igang kan vi sgu lige så godt gå hele vejen!!

Er det stadig stand by hos jer piger?

Tusind tak for støtten piger, det betyder vildt meget når man ligger og har ondt...

KÆMPE

godt du blev undersøgt! også selvom man jo ikke kan vide hvornår fødslen går igang af den grund, det er bare så tilfredsstillende at vide at det ikke er blærebetændelse men rent faktisk kroppen der arbejder og godt ved hvor den skal henad

jeg håber det udvikler sig i løbet af aftenen/natten

Anmeld

3. oktober 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

godt du blev undersøgt! også selvom man jo ikke kan vide hvornår fødslen går igang af den grund, det er bare så tilfredsstillende at vide at det ikke er blærebetændelse men rent faktisk kroppen der arbejder og godt ved hvor den skal henad

Jo tak... håber virkelig der sker noget... Vil gerne snart se den lille trold

Jeg skriver lige en update i morgen... medmindre jeg ligger i fødsel, så venter jeg nok lige lidt

Anmeld

3. oktober 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

jeg får nogle veer/snydeveer/plukveer nu som lige får mig til at gispe. det er om om babyen lige tager et hak ned i bækkenet hver gang og nøøøøj nogle jag det gir  men altså uden system, som altid. jeg tror jo slet ikke på fødsel, men Søren sir jeg aldrig har været så mærket af veerne som jeg er p.t., såe.... men inden midnat blir det i hvert fald IKKE!

Uha! håber der sker noget! Så kan vi måske få baby.dk tvillinger!

Anmeld

3. oktober 2010

oo

T.K. skriver:

Uha! håber der sker noget! Så kan vi måske få baby.dk tvillinger!

det ville være najs

Anmeld

3. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

Iiihhh jeg synes, at I allesammen får så mangel signaler om, at jeres babyer er på vej... men her sker der bare NADA!!!

Jeg har som sagt haft rigtig mange plukveer i nat og idag, men de gør på ingen måde ondt - de er der bare!! Så nej, tror bestemt ikke, at der sker en hujende fis.... snyyyd!!!

Men iiihh hvor jeg håber, at jeg snart bliver rigtig overrakset... heheh!!!

Håber at der er ved at ske noget for alvor Trine....

Anmeld

3. oktober 2010

misslea

T.K. skriver:

Så er der nyt! nu fra Brønshøj

Jeg var inde til tjek på hospitalet, og de beholdt mig i ca. tre timer. Det var veer jeg havde (og IKKE blærebetændelse). Jeg fik en indvendig undersøgelse og er ca. 1,5 cm åben. Lidt a la Trine's historie.... Nå, men jeg er hjemme hos de gamle og ligger og hygger på sofaen. Veerne er nogenlunde de samme, ikke slemme men de kan bestemt mærkes! De kommer med alt lige fra 4 min mellemrum til 15 min, det er som om det er gået lidt i sig selv... De er der bare, men tiltager ikke...  På tre timer var det eneste der var sket, at min livmoderhals var blevet lidt blødere... stadig bare 1,5 cm

Nu skal jeg bare slappe af, men håber på der sker noget... nu vi er igang kan vi sgu lige så godt gå hele vejen!!

Er det stadig stand by hos jer piger?

Tusind tak for støtten piger, det betyder vildt meget når man ligger og har ondt...

KÆMPE

Hold da op... så var der alligevel gang i noget hva????

Godt du tog afsted og blev undersøgt... så har man ligesom noget at forholde sig til!!!

Det er godt nok død spændende, om der sker lidt mere.... iiihhh det håber vi da

Her sker der bestemt ikke så meget.... altså jeg har haft plukveer hele dagen, men de gør stadig slet ikke ondt - kan bare mærkes!!! Øøøøøvv..... så niksen, ingen baby på vej her...!!!

Ser frem til update i morgen....

fra Lea

Anmeld

4. oktober 2010

oo

misslea skriver:

Iiihhh jeg synes, at I allesammen får så mangel signaler om, at jeres babyer er på vej... men her sker der bare NADA!!!

Jeg har som sagt haft rigtig mange plukveer i nat og idag, men de gør på ingen måde ondt - de er der bare!! Så nej, tror bestemt ikke, at der sker en hujende fis.... snyyyd!!!

Men iiihh hvor jeg håber, at jeg snart bliver rigtig overrakset... heheh!!!

Håber at der er ved at ske noget for alvor Trine....

hmmm...jeg tror det er Tine vi sal heppe på, hvis vi skal heppe idag  her er det åbenbart bare for sjov skyld og narrestreger

Anmeld

4. oktober 2010

Jules

Tjuhl skriver:

hmmm...jeg tror det er Tine vi sal heppe på, hvis vi skal heppe idag  her er det åbenbart bare for sjov skyld og narrestreger

Her syntes lillesøster det er vildt sjovt at sørge for at jeg os får de trælse jag og den murrende fornemmelse... Men har IKKE ondt i lænden... Og det ved jeg at jeg skal have får der sker det mindste... For det var det eneste jeg kan huske fra veerene med Viktor... så næh næh... Her sker heller ikke en ****! Suk...

Jeg er godt nok ikke sjov at være sammen med i disse dage... Suk suk suk! Utroligt... Troede faktisk ikke at det ville kunne gøre mig så frustret! Jeg har vis lige så meget brug for tålmodighedsstøv som vestøv!

Anmeld

4. oktober 2010

oo

Jules skriver:

Her syntes lillesøster det er vildt sjovt at sørge for at jeg os får de trælse jag og den murrende fornemmelse... Men har IKKE ondt i lænden... Og det ved jeg at jeg skal have får der sker det mindste... For det var det eneste jeg kan huske fra veerene med Viktor... så næh næh... Her sker heller ikke en ****! Suk...

Jeg er godt nok ikke sjov at være sammen med i disse dage... Suk suk suk! Utroligt... Troede faktisk ikke at det ville kunne gøre mig så frustret! Jeg har vis lige så meget brug for tålmodighedsstøv som vestøv!

stakkels dig julie, og du er endda OVER tid nu

forresten, når du sir ondt i lænden, hvordan mener du så? jeg opdagede igår, at når jeg mærkede på lænden med hænderne, så føltes det som om jeg havde et kæmpestort blåt mærke deromme. min lænd har været ret hårdt presset gennem graviditeten pga mit svaj i ryggen, men det har ikke føltes på den måde før....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.