Krejleraftale....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

uhu!!! for søren da!! det er da vildt spændende selvom jeg så udmærket kan forstå hvis du er skeptisk og lige vil se tiden an, men det lyder da dælme som om der er gang i noget

Baby.dk trillinger - hvor fint!

Føles også som om der er ved at ske noget, men som du siger - er vildt skeptisk! For jeg VED bare, at når jeg har ringet derind så siger de enten at jeg skal vente og se tiden an, eller så går det hele bare i sig selv igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

fit_fys

Så er der blevet ringet til fødegangen.. De synes det var en go ide at jeg tog hjem til mine forældre, men det var måske en go ide at komme ind og få tjekket min urin, det kunne jo være en evt. blærebetændelse... Så vi runder nok lige Gentofte inden vi lander i Brønshøj....

Anmeld

3. oktober 2010

misslea

T.K. skriver:

Så er der blevet ringet til fødegangen.. De synes det var en go ide at jeg tog hjem til mine forældre, men det var måske en go ide at komme ind og få tjekket min urin, det kunne jo være en evt. blærebetændelse... Så vi runder nok lige Gentofte inden vi lander i Brønshøj....

Ja - det lyder som en god idé lige at tage forbi Gentofte...

Om ikke andet - så er du blevet tjekket

For det lyder da sørme som om, at der er godt gang i løjerne

Anmeld

3. oktober 2010

oo

T.K. skriver:

de er RET glade for at give blærebetændelse skylden, sådan er de også på Svendborg  det var det de gjorde med mig sidste lørdag, og der var nul blærebetændelse og så holdt Søren på at de lige skulle tjekke om jeg var åben eller hvad, og det var jeg jo lidt, så sørg lige for at bede dem tjekke, så du har en ide om hvad der foregår down there

Anmeld

3. oktober 2010

fit_fys

misslea skriver:

Ja - det lyder som en god idé lige at tage forbi Gentofte...

Om ikke andet - så er du blevet tjekket

For det lyder da sørme som om, at der er godt gang i løjerne

Ja... så er det da på det rene.... Kan ikke lige overskue så meget lige nu, så tager bare dagen i små hak. Men ved bare hvor skuffet jeg bliver når det hele går i sig selv igen - hvilket det sikkert gør

Anmeld

3. oktober 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

de er RET glade for at give blærebetændelse skylden, sådan er de også på Svendborg  det var det de gjorde med mig sidste lørdag, og der var nul blærebetændelse og så holdt Søren på at de lige skulle tjekke om jeg var åben eller hvad, og det var jeg jo lidt, så sørg lige for at bede dem tjekke, så du har en ide om hvad der foregår down there

Sådan har jeg det også som de gør.... "Nå, der er tre uger til din termin? Så er det nok bare blærebetændelse..."

Anmeld

3. oktober 2010

oo

Tiiiiiiiine! er der noget nyt hos dig?

Anmeld

3. oktober 2010

misslea

Tjuhl skriver:

Heheh... der er altså spænding på højt niveau i den her Oktobergruppe....

Og hva med dig selv Trine...?? Ingen udvikling i de fæle plukveer...???

Anmeld

3. oktober 2010

2babygirls

Synes også godt jeg lige må lufte lidt ud herinde, når nu det gælder krejler aftalen.. Har bare haft det som om det har brændt/nevet/kradset inde under huden idag, vildt ubehageligt når man står i fakta og prøver på at få handlet lidt ind

Har nogen af jer andre prøvet den følelse?? Den er ikke særlig rar, og baby fortsætter bare dagen øvelser mellem alle de store plukveer der ellers også er det

fra Tina, som har gooooodt gang i det underliv med diverse sager

Anmeld

3. oktober 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

Så er der nyt! nu fra Brønshøj

Jeg var inde til tjek på hospitalet, og de beholdt mig i ca. tre timer. Det var veer jeg havde (og IKKE blærebetændelse). Jeg fik en indvendig undersøgelse og er ca. 1,5 cm åben. Lidt a la Trine's historie.... Nå, men jeg er hjemme hos de gamle og ligger og hygger på sofaen. Veerne er nogenlunde de samme, ikke slemme men de kan bestemt mærkes! De kommer med alt lige fra 4 min mellemrum til 15 min, det er som om det er gået lidt i sig selv... De er der bare, men tiltager ikke...  På tre timer var det eneste der var sket, at min livmoderhals var blevet lidt blødere... stadig bare 1,5 cm

Nu skal jeg bare slappe af, men håber på der sker noget... nu vi er igang kan vi sgu lige så godt gå hele vejen!!

Er det stadig stand by hos jer piger?

Tusind tak for støtten piger, det betyder vildt meget når man ligger og har ondt...

KÆMPE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.