T.K. skriver:
I dag var en dejlig dag - rent vejrmæssigt.. Min kære mand og jeg var ude i skoven, han trænede med løbeklubben og jeg gik en go tur på 7-8 km.
Vi mødtes efter træning i en lille park og derfra og op til bilen vil jeg skyde på der var ca. 4-500 meter. Dem valgte jeg at jogge, og der var da ingen problemer i det, det gik fint! I bilen på vej hjem kan jeg da godt mærke at det begynder at spænde lidt i bækkenet, men det havde jeg sådan set regnet med, jeg havde jo været en del aktiv...
Da vi kommer hjem og har spist frokost bliver jeg nødt til lige at ligge mig ind i sengen, da ømheden i bækkenet er taget til. Der ligger jeg så, med murren i bækkenet, og nogle kraftige plukveer! Og oven i det har jeg lige haft tegnblødning for 3.
gang!! Jeg gider slet ikke kalde det tegnblødning længere, da det ikke er tegn på noget som helst her i lysthuset!! Så nu er det bare pletblødning... Jeg ligger som sagt i sengen, og i starten bliver jeg mere og mere pumpet med adrenalin, for de dersens plukveer er begyndt at blive regelmæssige og trækker egentlig godt op fra lysken af op ca op til navlen - jeg håber der er noget på gærde!
Men desto længere jeg ligger der, des mere bliver jeg klar over at der ikke kommer til at ske en skid, og smerterne bliver egentlig bare til en omgang murren igen, og jeg føler ikke rigtig jeg kan holde ud at være nogle steder. Jeg ved godt der ikke kommer til at ske noget med fødsel i den nærmeste fremtid, og jeg bliver egentlig bare pisse frustreret - hvorfor skal jeg ligge og ha så ondt når det egentlig ikke fører til noget alligevel??
Ja, jeg skulle nok ikke ha gået så langt og slet ikke løbet, men det var bare så skønt at få dellerne lidt i frigear... Så hvis man ser det fra den vinkel, er det egentlig ok med lidt smerter, jeg var jo selv ude om det, men f**k hvor er det nederen og ligge og bare vente på at de kraftige plukveer bare går i sig selv 
Og nu har jeg på ca. 6 minutter spist en hel pose kanelgifler
Men det høje sukkerindhold jeg nu har i kroppen, har bestemt ikke gjort mig sødere eller i bedre humør!
Så Trine og Lea, jeg vil nu meget gerne være med i jeres krejleraftale om at have født inden næste weekend! Jeg ved det måske er lidt tidligt, men han er færdigbagt og må godt begynde at søge mod udgangen nu! Ja, jeg er pisse utålmodig, men det har nu aldrig været min stærke side at sidde pænt og vente på der sker noget...
Tak fordi i læste med de damer, jeg skulle bare lige ud med noget varm luft...
Tine
Hehehe.... jeg forstår UDEMÆRKET din frustration - vi er vidst efterhånden en del i den her oktober-gruppe, der har mistet tålmodigheden for alvor!!!! 
Og ja - det er da bare mega irriterende, at du både skal have de der kraftige plukveer, 3 x blødning og at din slimprop er gået, UDEN der egentlig er yderligere tegn på fødsel... snys snyd snyd sir' jeg bare...!!!
Jeg synes faktisk at dét, der er det værste, er alle de signaler kroppen sender om, at NU kommer baby snart, og så sker der bare ikke en hujende fis efterfølgende.... - det er da MEGA tarvligt altså!!! 
I nat har jeg næsten ikke sover, fordi mine plukveer kom med meget få mellemrum...!! Men de gør på ingen måde ondt, men kan bare mærkes!!! Iihhh altså.... jeg ja, jeg forstår dig simpelthen SÅ GODT!!!! Og som Trine skrev til mig, da jeg i et tidligere indlæg var lidt flov over at være så utålmodig, så kan man bare SLET ikke forene tålmodighed og højgravid kvinde - de 2 ting passer bare helt UMULIGT sammen.... heheh!!! - Og det har jeg så valgt at acceptere 
Så der er ikke andet for end at være Utålmodig og have det okay med dét.... 
Jeg har jo termin i morgen, og hååååååber sådan, at jeg kan overholde min krejleraftale med Trine.... uuuhhh 

Og ja da - selvfølgelig kan du være med i aftalen... hihihi
- HVornår er det egentlig, at du har termin??? Er det først sidst i oktober eller hvordan???