Vådservietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

FrkT

Laulund87 skriver:

Men hvad nu hvis dit barn er en af dem hvor skumkludende, eller vaskekludende, er for hårde for dit barns numse? Eller h*n ikke kan tåle dem?

Er det så ikke bedre med servietterne?

Bestemt.... men umiddelbart tror jeg vådservietter er hårdere for numsen end en almindelig vaskeklud. Men er det ikke tilfældet så bliver det selvfølgelig vådservietter både hjemme og ude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Bruger ikke vådservietter... Da den bette får en rigtig grim fælt lugt forneden... Lige til at kaste op over... Så bruger skumklude....

Smiler:0)

Det kan jeg altså ikke genkende:0)

Anmeld

3. oktober 2010

CiSo

Jeg har også købt vådservietter til når han kommer.. Også dem der er parfume og parabenefri o.s.v...  

Anmeld

3. oktober 2010

Maise

Bruger dem KUN hvis vi er ude til fingre og mund og meget sjældent numsen.

Køb evt. føtex/bilkas mærke BUDGET til 10 kr. pakken. de er svanemærket og astma og allergimærket.

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Smiler:0)

Det kan jeg altså ikke genkende:0)

Okey... Oplever det ved hende så snart jeg bruger dem ude... Så kommer hun til at lugte grimt og surt..

Det er sådan når man åbner bleen, så får man det nærmest kastet i hovedet...

Anmeld

10. oktober 2010

Manakauapo

Nu har jeg godt nok ikke børn selv endnu, men til mig selv bruger jeg nogle vådservietter fra Kvickly. Kan ikke lige huske hvad de hedder, men det er en hvid plastikpakke med rigtig genoplukkeligt låg ovenpå, og så er der lilla striber på! Pakken indeholder 72 stk. våd. Prisen kan godt virke lidt pebret (30 kr) per pakke almindeligt! Men det sker rigtig tit at de har 5 pakker for 75 kr på tilbud! Så er stykprisen altså nede på 20 øre! Det er simpelthen billigt  Og dem vil jeg absolut også bruge på børn!

Anmeld

10. oktober 2010

Betteisen

missie20 skriver:

Et godt råd til dem som bruger vådservietter til når du er på tur. Min mor som arbejder i en børnehave kom med rådet, og syntes det er smadder godt og bliver brugt flittigt. Tag nogle almindelige vaskeklude gør dem våde og lig dem en en pose og bind,en løs knude. Så har du våde og rene vaskeklude til turen. De holder sig våde i lang tid,flere dage endna.

Godt råd. Vi gør det samme

Anmeld

10. oktober 2010

LotteGabriella

Ja jeg bruger vådservietter (kun svanemærket og astma & allergimærket), når vi er på farten, ellers er det engangsvaskeklude vi bruger

Anmeld

10. oktober 2010

Mumto3

serinasmor skriver:

bruger kun vådservietter når vi er på tur .. og selv her overvejer jeg at gå over til skumklude ... det er bare desværre ikke altid lige nemt at nå en håndvask med baby på armen og så skulle balancere hen til puslepladsen ... som jo ikke altid er hensigtsmæssigt placeret .. var fx ved lægen igår hvor puslepladsen var en pude på gulvet på handikaptoilettet .. og sådn er det flere steder ...

derfor bruger jeg vådservietter når vi er ude

Jeg kender flere der gør kludene våde hjemmefra og lægger dem i en plastikpose, så har du altid 'vådservietter' med, men det er ikke andet end en skumgummiklud og rent vand.

-bare en ide!

Anmeld

10. oktober 2010

Svei

Tjuhl skriver:

nu har jeg heller ikke født endnu, men jeg fulgte med i din tråd dengang, da vi har pusleplads ovenpå - dvs langt fra rindene vand osv., så jeg spurgte sundhedsplejersken hvad hun ville anbefale da hun var her. Min søster har konsekvent kun brugt vådservietter til min niece, men jeg synes bare vådservietter virker så sindssyge...jeg mener der var engang nogen der testede dem og nogle af dem kunne rengøre en mekanikers fingre  så er der sgu nogle skrappe kemikalier i gang!!

nåh men, sundhedsplejersken sagde, at det bedste var, at vi havde en lille termoflaske med lettere afkølet kogt vand stående ved puslebordet og når vi så skulle skifte ble osv., så skulle vi lægge de der engangssvampe man kan købe i netto i en skål og hælde vandet udover dem, så var de friskvåde og lune og man tørrede jo så kun een gang pr klud og smed den i skralderen. så det er vores plan. Vi HAR nogle vådservietter stående herhjemme, der alle er testede og parfumefri, men jeg vil helst ikke bruge dem på baby. jeg prøvede engang at bruge dem til ansigtsrens på mig selv og der slog jeg HELT ud efterfølgende, så jeg tænker at på sådan en sart lille barnenumse, så kan det komme til at svide

Jeg har gjort som din sp har rådet dig til..kunne aldrig drømme om at udsætte børnehud for andet end vand....og er det sæbe så en uden alt muligt i.

Jeg må sige jeg er noget overrasket over så mange bruger de der skrækkelige servietter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.