Vådservietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

vi bruger aldrig de vådservietter.... selvom de er mærket med det ene og det andet, så er der stadig ting i som jeg ikke vil smøre på mit barn....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

SussieThyssen

Har altid brugt skumvaskesvampe derhjemme, fordi man ikke aner hvad de er fyldt med.
Til gengæld, så er vi "ældre" (større børn og viksne) altid glade for en pakke på badeværelset til efter større toiletbesøg.
Jeg har også altid en pakke i bilen og i tasken hvis vi skal noget, og igennem årene har jeg haft stor glæde af dem, nu også til børnebørnene.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. oktober 2010

missie20

Et godt råd til dem som bruger vådservietter til når du er på tur. Min mor som arbejder i en børnehave kom med rådet, og syntes det er smadder godt og bliver brugt flittigt. Tag nogle almindelige vaskeklude gør dem våde og lig dem en en pose og bind,en løs knude. Så har du våde og rene vaskeklude til turen. De holder sig våde i lang tid,flere dage endna.

Anmeld

2. oktober 2010

CmarianN

Maja_4000 skriver:

Jeg oprettede for noget tid siden en tråd , om pusleplads uden vand :b Mange skrev , at de bruger vådservietter altid .. Så jeg tænkte , at det kunne være "sjovt" at se , hvordan det egentlig er fordelt herinde ..

Jeg har jo ikke født endnu , så er endnu ikke afklaret med , hvad vi gør .. Men hælder nu nok mest til vådservietterne i øjeblikket :p

Nu tænker jeg sådan helt praktisk -> økonomisk. Bliver det ikke en halv dyr fornøjelsem, udelukkende med vådservietter, eller?

Anmeld

2. oktober 2010

Maja_4000

CmarianN skriver:

Nu tænker jeg sådan helt praktisk -> økonomisk. Bliver det ikke en halv dyr fornøjelsem, udelukkende med vådservietter, eller?

Det har jeg slet ikke overvejet xD

Anmeld

2. oktober 2010

Mussen2

lotchen skriver:

Jeg er til både og. Har vådservietter i pusletasken. Herhemme bruger jeg vaskeklude, når han får den store vask om morgenen (sæbe til hoved, hænder og undervognen) - og så bruger jeg vådsrvietter resten af døgnet, medmindre det kræver den helt store omgng igen Har aldrig oplevet rød numse pga. det....

Det samme her - bruger dem i perioder. Synes faktisk at klude er hårderer ved numsen/slider mere på huden Men er mest for vand

Anmeld

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi bruger dem flittigt - de er astma-allergimærkede, parabenefri osv. og indeholder ikke andet end destilleret vand - og Jonathan har ALDRIG haft skyggen af rød numse, eller irriteret hud andre steder. Vi regnede på prisen og en vådserviet koster PRÆCIS det samme som en skumklud, så der er intet at spare, men heller ikke noget tabt.

Anmeld

2. oktober 2010

Diana...

Rosa skriver:

Vi bruger dem flittigt - de er astma-allergimærkede, parabenefri osv. og indeholder ikke andet end destilleret vand - og Jonathan har ALDRIG haft skyggen af rød numse, eller irriteret hud andre steder. Vi regnede på prisen og en vådserviet koster PRÆCIS det samme som en skumklud, så der er intet at spare, men heller ikke noget tabt.

Det samme her. Vi bruger dem også flittigt. Ikke i starten der brugte jeg engangsklude men det blev jeg sgu hurtig træt af når man ikke lige har vand i nærheden. 

Anmeld

2. oktober 2010

Kamelia

Vi bruger kun vådservietter på tur. Bruger vat og vand herhjemme, vanens magt gør at jeg slet ikke kan hitte ud af at skifte en fyldt ble med de der engangs vaskeklude!!

Men går ret højt op i hvilke vådservietter vi bruger, ikke nogen med alt mulig parafume og skidt!

Kamelia

Anmeld

2. oktober 2010

Maja_4000

Rosa skriver:

Hvor køber I dem ? :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.