Vådservietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja_4000 skriver:

Hvor køber I dem ? :b

I Føtex for 10 kr pakken med 80stk i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Maja_4000

Rosa skriver:

I Føtex for 10 kr pakken med 80stk i

Ja , dét er da en pris som er til at leve med :p

Anmeld

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja_4000 skriver:

Ja , dét er da en pris som er til at leve med :p

Ja ikke?

Anmeld

2. oktober 2010

Mira0911

Maja_4000 skriver:

Jeg oprettede for noget tid siden en tråd , om pusleplads uden vand :b Mange skrev , at de bruger vådservietter altid .. Så jeg tænkte , at det kunne være "sjovt" at se , hvordan det egentlig er fordelt herinde ..

Jeg har jo ikke født endnu , så er endnu ikke afklaret med , hvad vi gør .. Men hælder nu nok mest til vådservietterne i øjeblikket :p

Bruger ikke vådservietter... Da den bette får en rigtig grim fælt lugt forneden... Lige til at kaste op over... Så bruger skumklude.... :)

Anmeld

2. oktober 2010

sarahb

Rosa skriver:

Vi bruger dem flittigt - de er astma-allergimærkede, parabenefri osv. og indeholder ikke andet end destilleret vand - og Jonathan har ALDRIG haft skyggen af rød numse, eller irriteret hud andre steder. Vi regnede på prisen og en vådserviet koster PRÆCIS det samme som en skumklud, så der er intet at spare, men heller ikke noget tabt.

samme her, isaac har aldrig lidt af rød numse osv.

Anmeld

2. oktober 2010

Pige2009

Ja, men kun når vi er på tur...

Anmeld

2. oktober 2010

millesofie

Maja_4000 skriver:

Jeg oprettede for noget tid siden en tråd , om pusleplads uden vand :b Mange skrev , at de bruger vådservietter altid .. Så jeg tænkte , at det kunne være "sjovt" at se , hvordan det egentlig er fordelt herinde ..

Jeg har jo ikke født endnu , så er endnu ikke afklaret med , hvad vi gør .. Men hælder nu nok mest til vådservietterne i øjeblikket :p

jeg bruger dem dagligt det startede med at vi tit var på tur men ja så gik det over i noget hvor det bare var nemt, men vi har en balje og en svamp også

Anmeld

2. oktober 2010

slettet_7530

Da mine var helt ny og små brugte vi dem kun i nødstilfælde, altså på ture, nu er min den lille blefri men laver stort i bleen stadig og der er det 50-50 om det er det ene elelr det andet, men hun er også 3,5 år nu

Anmeld

2. oktober 2010

SHERO

Brugte vaskeklude da jeg havde pusleplads i køkkenet, men efter han er rykket på eget værelse har jeg brugt vådeservietter fra budget.... Han har ikke haft rød numse endnu.. :-)

Anmeld

2. oktober 2010

Maddox

Vi bruger skumvaskeklude herhjemme og vådservietter, når vi er ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.