Vådservietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

FrkT

Nu har jeg ingen børn endnu, men kan godt svare hvad jeg kommer til engang, for det er jeg slet ikke i tvivl om. Har svaret ja til når man er i byen. Ellers vil jeg bruge rigtige vaskeklude eller engangs (synes dog de er så grove og "kras" i det).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Anitta J

da camilla var mindre brugte jeg kun skumklude, men synes faktiks at de var ret hårde mod hende numse. lige så stille er vi kommet t de er både astma allergi mærket , og svanemærket.. jeg bruger aldrig vådservietter som ik er astma og allergimærket.. svanemærket er self også vigtig for mig, men ik så vigtigt som astma og allergi mærket

Anmeld

3. oktober 2010

M.O.A.R.

bruger altid vådservietter - og det siger sp intet til

Anmeld

3. oktober 2010

<3

har haft poser med lidt vand i og så engangsvaskeklude med på tur. Brugte ikke sæbe v. numsen før efter han fik alm mad. Efter det så tog vi også en pose med sæbevand med.

Bare til jer der bruger vådservietter på tur. husk art bruge et etui. vådt tøj af vådservietterer stadig vådt tøj - og pisse ærgeligt!

Anmeld

3. oktober 2010

Skouboe

Jeg bruger vådservietter i pusletasken og på puslebordet nedenunder og skumklude på puslebordet ovenpå. Det er simpelt hen et spørgsmål om adgang til vand.

Anmeld

3. oktober 2010

mor-til-vanessa

jeg har aldrig brugt andet end vådservietter.

synes de er det bedste og hun har aldrig haft rød numse. jeg synes skumklude er hårde, selvom man køber de bløde. tror der er de samme ting i dem.

jeg køber mine i føtex fra budget som koster en 10ér og det har både svane og astma & allergi mærket.

Anmeld

3. oktober 2010

Jibbe

Jeg bruger skumvaskeklude herhjemme og vådservietter på tur.

Anmeld

3. oktober 2010

Laulund87

FrkT skriver:

Nu har jeg ingen børn endnu, men kan godt svare hvad jeg kommer til engang, for det er jeg slet ikke i tvivl om. Har svaret ja til når man er i byen. Ellers vil jeg bruge rigtige vaskeklude eller engangs (synes dog de er så grove og "kras" i det).

Men hvad nu hvis dit barn er en af dem hvor skumkludende, eller vaskekludende, er for hårde for dit barns numse? Eller h*n ikke kan tåle dem?

Er det så ikke bedre med servietterne?

Anmeld

3. oktober 2010

Mor-til-asta-09

vi bruger altid vådservietter.. både hjemme og ude... vores puslebord står på asta`s værelse, derfor er det nemmere for os..

Anmeld

3. oktober 2010

Tulle28

Jeg har svaret "andet", da vi ikke bruger dem hver gang, vi skifter ble, men hvis der er "bummelum" afsluttes seancen med en vådserviet for at være HELT sikker på numsen er ren og fin.

Ellers bruger vi kun skumvaskeklude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.