nu har jeg heller ikke født endnu, men jeg fulgte med i din tråd dengang, da vi har pusleplads ovenpå - dvs langt fra rindene vand osv., så jeg spurgte sundhedsplejersken hvad hun ville anbefale da hun var her. Min søster har konsekvent kun brugt vådservietter til min niece, men jeg synes bare vådservietter virker så sindssyge...jeg mener der var engang nogen der testede dem og nogle af dem kunne rengøre en mekanikers fingre
så er der sgu nogle skrappe kemikalier i gang!!
nåh men, sundhedsplejersken sagde, at det bedste var, at vi havde en lille termoflaske med lettere afkølet kogt vand stående ved puslebordet og når vi så skulle skifte ble osv., så skulle vi lægge de der engangssvampe man kan købe i netto i en skål og hælde vandet udover dem, så var de friskvåde og lune og man tørrede jo så kun een gang pr klud og smed den i skralderen. så det er vores plan. Vi HAR nogle vådservietter stående herhjemme, der alle er testede og parfumefri, men jeg vil helst ikke bruge dem på baby. jeg prøvede engang at bruge dem til ansigtsrens på mig selv og der slog jeg HELT ud efterfølgende, så jeg tænker at på sådan en sart lille barnenumse, så kan det komme til at svide 
Anmeld