Vådservietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger du vådservietter ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.463 visninger
49 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

Maja_4000

Jeg oprettede for noget tid siden en tråd , om pusleplads uden vand :b Mange skrev , at de bruger vådservietter altid .. Så jeg tænkte , at det kunne være "sjovt" at se , hvordan det egentlig er fordelt herinde ..

Jeg har jo ikke født endnu , så er endnu ikke afklaret med , hvad vi gør .. Men hælder nu nok mest til vådservietterne i øjeblikket :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

NatasjaL

vi har altid brugt vådservietter, da jeg syns de klude man kan få, er så hårde ved deres numse

Anmeld

2. oktober 2010

oo

nu har jeg heller ikke født endnu, men jeg fulgte med i din tråd dengang, da vi har pusleplads ovenpå - dvs langt fra rindene vand osv., så jeg spurgte sundhedsplejersken hvad hun ville anbefale da hun var her. Min søster har konsekvent kun brugt vådservietter til min niece, men jeg synes bare vådservietter virker så sindssyge...jeg mener der var engang nogen der testede dem og nogle af dem kunne rengøre en mekanikers fingre  så er der sgu nogle skrappe kemikalier i gang!!

nåh men, sundhedsplejersken sagde, at det bedste var, at vi havde en lille termoflaske med lettere afkølet kogt vand stående ved puslebordet og når vi så skulle skifte ble osv., så skulle vi lægge de der engangssvampe man kan købe i netto i en skål og hælde vandet udover dem, så var de friskvåde og lune og man tørrede jo så kun een gang pr klud og smed den i skralderen. så det er vores plan. Vi HAR nogle vådservietter stående herhjemme, der alle er testede og parfumefri, men jeg vil helst ikke bruge dem på baby. jeg prøvede engang at bruge dem til ansigtsrens på mig selv og der slog jeg HELT ud efterfølgende, så jeg tænker at på sådan en sart lille barnenumse, så kan det komme til at svide

Anmeld

2. oktober 2010

Tina2

Bruger dem kun hvis vi er ude og ikke lige kan bruge svampe.....

Ellers bruger vi kun svampe her, køber de blødeste....

Anmeld

2. oktober 2010

Maja_4000

Tjuhl skriver:

nu har jeg heller ikke født endnu, men jeg fulgte med i din tråd dengang, da vi har pusleplads ovenpå - dvs langt fra rindene vand osv., så jeg spurgte sundhedsplejersken hvad hun ville anbefale da hun var her. Min søster har konsekvent kun brugt vådservietter til min niece, men jeg synes bare vådservietter virker så sindssyge...jeg mener der var engang nogen der testede dem og nogle af dem kunne rengøre en mekanikers fingre  så er der sgu nogle skrappe kemikalier i gang!!

nåh men, sundhedsplejersken sagde, at det bedste var, at vi havde en lille termoflaske med lettere afkølet kogt vand stående ved puslebordet og når vi så skulle skifte ble osv., så skulle vi lægge de der engangssvampe man kan købe i netto i en skål og hælde vandet udover dem, så var de friskvåde og lune og man tørrede jo så kun een gang pr klud og smed den i skralderen. så det er vores plan. Vi HAR nogle vådservietter stående herhjemme, der alle er testede og parfumefri, men jeg vil helst ikke bruge dem på baby. jeg prøvede engang at bruge dem til ansigtsrens på mig selv og der slog jeg HELT ud efterfølgende, så jeg tænker at på sådan en sart lille barnenumse, så kan det komme til at svide

Sådan har jeg det nemlig også .. Selvom de er mærket med alt muligt , så er der vel for helvede flere kemikalier i , end i en svamp med rent vand :p

Anmeld

2. oktober 2010

klmf

Jeg er til både og. Har vådservietter i pusletasken. Herhemme bruger jeg vaskeklude, når han får den store vask om morgenen (sæbe til hoved, hænder og undervognen) - og så bruger jeg vådsrvietter resten af døgnet, medmindre det kræver den helt store omgng igen Har aldrig oplevet rød numse pga. det....

Anmeld

2. oktober 2010

serinasmor

bruger kun vådservietter når vi er på tur .. og selv her overvejer jeg at gå over til skumklude ... det er bare desværre ikke altid lige nemt at nå en håndvask med baby på armen og så skulle balancere hen til puslepladsen ... som jo ikke altid er hensigtsmæssigt placeret .. var fx ved lægen igår hvor puslepladsen var en pude på gulvet på handikaptoilettet .. og sådn er det flere steder ...

derfor bruger jeg vådservietter når vi er ude

Anmeld

2. oktober 2010

Unalisa

Vi bruger kun vådservietter når vi er ude, og ellers bruge vi skumvaskeklude

Anmeld

2. oktober 2010

L.J.L

Vådservietter bruger jeg kun en sjælden gang i mellem hvis vi er på tur og skal skifte i det fri. Ellers bruger jeg store vatrunddeller, meget bedre for barnets sarte hud hvis du spørger mig

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

Unalisa skriver:

Vi bruger kun vådservietter når vi er ude, og ellers bruge vi skumvaskeklude

Samme her den gang da drengene var blebørn, MEN NEVER NEVER til at tørre barnet om munden med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.