Resultat af afstemningen "Dilemma"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Risen

qp skriver:

Måske du ville have det anderledes hvis din far var et svin mod din mor og hans egen kone ....

Ja måske, men hun har valgt at inviterer ham og det synes jeg er sejt og modigt at hun tager springet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Først vil jeg sige 1000 tak til alle der har stemt og tak for jeres kommentarer og input i tråden om afstemningen "Dilemma"
https://www.baby.dk/debat/66263pi1/boernerelateret/dilemma.aspx

Jeg har nu taget en beslutning om hvorvidt jeg skulle invitere Lauras far til hendes fødselsdag eller ej, og jeg har fulgt flertallets dom i afstemningen, hvor 81 har stemt og 79% stemte JA, mod 21% for nej.

Det har været svært at træffe beslutningen, og jeg har virkelig været i tvivl, men nu er invitationen sendt med en lille notits om, at han også er velkommen på selve dagen til morgenmad med kun Laura og jeg.

Derfor er der nu bare at krydse fingre for, at han beslutter sig for at komme og se sin datter til hendes fødselsdag...

Godt valgt min pige.
Er da spændt på om det kan ruske ham vågen, og hvis ikke.....ja så ved du da hvor du står.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

Nej selvfølgelig er de da ikke dumme men han må jo tale med sine børn om det og de må acceptere situationen før han kan have samvær derhjemme

Lige præcis. Så er det bare at se tiden an og vente på, at han fortæller sine børn om Laura, hvis det da nogensinde sker. Ellers er det hans tab

Anmeld

2. oktober 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Godt valgt min pige.
Er da spændt på om det kan ruske ham vågen, og hvis ikke.....ja så ved du da hvor du står.

Kærligst
Sussie

Tak. Tiden vil vise, hvordan tingene udvikler sig

Anmeld

2. oktober 2010

qp

Baagøe skriver:

Lige præcis. Så er det bare at se tiden an og vente på, at han fortæller sine børn om Laura, hvis det da nogensinde sker. Ellers er det hans tab

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

Jeg skriver en update, når der er nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.