Resultat af afstemningen "Dilemma"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.953 visninger
35 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Pige2009

Først vil jeg sige 1000 tak til alle der har stemt og tak for jeres kommentarer og input i tråden om afstemningen "Dilemma"
https://www.baby.dk/debat/66263pi1/boernerelateret/dilemma.aspx

Jeg har nu taget en beslutning om hvorvidt jeg skulle invitere Lauras far til hendes fødselsdag eller ej, og jeg har fulgt flertallets dom i afstemningen, hvor 81 har stemt og 79% stemte JA, mod 21% for nej.

Det har været svært at træffe beslutningen, og jeg har virkelig været i tvivl, men nu er invitationen sendt med en lille notits om, at han også er velkommen på selve dagen til morgenmad med kun Laura og jeg.

Derfor er der nu bare at krydse fingre for, at han beslutter sig for at komme og se sin datter til hendes fødselsdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

AnneBJ

Flot beslutning! Stemte selv ja, men er sikker på det ikke var nemt! Håber han har lyst til at komme, og hvis ikke, så er du dit på det tørre og kan se Laura i øjnene selvom hendes far ikke kommer

Anmeld

1. oktober 2010

JacobsMoar

Baagøe skriver:

Først vil jeg sige 1000 tak til alle der har stemt og tak for jeres kommentarer og input i tråden om afstemningen "Dilemma"

Jeg har nu taget en beslutning om hvorvidt jeg skulle invitere Lauras far til hendes fødselsdag eller ej, og jeg har fulgt flertallets dom i afstemningen, hvor 81 har stemt og 79% stemte JA, mod 21% for nej.

Det har været svært at træffe beslutningen, og jeg har virkelig været i tvivl, men nu er invitationen sendt med en lille notits om, at han også er velkommen på selve dagen til morgenmad med kun Laura og jeg.

Derfor er der nu bare at krydse fingre for, at han beslutter sig for at komme og se sin datter til hendes fødselsdag...

Svarede godt nok ikke i din første tråd, men fulgte lidt med..

Jeg synes helt klart det er det rigtige valg.. Synes det er så stort og flot af dig, at du er åben overfor Laura's far, og så har du ihvertfald dit på det rene.. Så er det op til Laura's far at bestemme om han vil eller ej.. 

Flot valg...

fra Karina

Anmeld

1. oktober 2010

qp

Baagøe skriver:

Skod beslutning!  

Men jeg ønsker dig da alt det bedste og når du nu mener det føles rigtig, jamen så ønsker jeg dig alt held og lykke med det

Anmeld

1. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes det er en rigtig godbeslutning, søde!

Jeg ved hvor svært det har været for dig at få den truffet OG få den gennemført! FLOT...

Jeg håber han dukker op, begge dage og at han i øvrigt har fået tænkt sig grundigt om

store knus til dig!!!

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Skod beslutning!  

Men jeg ønsker dig da alt det bedste og når du nu mener det føles rigtig, jamen så ønsker jeg dig alt held og lykke med det

Ja, jeg kender din holdning og et eller andet sted kan jeg sagtens følge
dig Følelserne er kommet lidt på afstand nu, men det er jo bare pokkers svært, da jeg ikke selv styrer dem. Mit rationelle og mit emotionelle jeg er desværre i konflikt i denne sag!  Hvis jeg ikke hører noget fra ham, jamen så må det bare være det, og så vil jeg definitivt søge videre i livet både for Lauras og min egen skyld...

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

AnneBJ skriver:

Flot beslutning! Stemte selv ja, men er sikker på det ikke var nemt! Håber han har lyst til at komme, og hvis ikke, så er du dit på det tørre og kan se Laura i øjnene selvom hendes far ikke kommer

Jeg håber også virkelig han kommer, og hvis det så er på selve dagen, hvor det kun er os tre, så kan vi måske få talt sammen om, hvordan vi skal løse hele situationen bedst muligt

Anmeld

1. oktober 2010

qp

Ja, jeg kender din holdning og et eller andet sted kan jeg sagtens følge
dig Følelserne er kommet lidt på afstand nu, men det er jo bare pokkers svært, da jeg ikke selv styrer dem. Mit rationelle og mit emotionelle jeg er desværre i konflikt i denne sag!  Hvis jeg ikke hører noget fra ham, jamen så må det bare være det, og så vil jeg definitivt søge videre i livet både for Lauras og min egen skyld...

Det lyder trods alt fornuftigt det du skriver dér .... Jeg håber du får styr på tingene, din datter har jo ikke selv ønsket at være her, det er noget du har valgt for hende - derfor MÅ du simpelthen stoppe den der jagt efter noget der måske slet ikke bliver som du drømmer om... du må være god mod dig selv Linda - for tro mig, hun kan mærke når du er ked af alle de skuffelser selv om du ikke mener, at kunne tyde det.

You "did it", now pull youre selv together and do it better for the sake of youre self and youre child.

Anmeld

1. oktober 2010

AnneBJ

Baagøe skriver:

Jeg håber også virkelig han kommer, og hvis det så er på selve dagen, hvor det kun er os tre, så kan vi måske få talt sammen om, hvordan vi skal løse hele situationen bedst muligt

Jeg ved bare, at jeg har stået som 14 årig og sendt invitation til min konfirmation til min far.. hans kone og alle deres "dine-mine-vores" børn.. Fuld bakket op af min mor, som så det som en selvfølge at de da skulle med!
Han valgte ikke at komme - jeg ved endnu ikke helt hvorfor, og det er 10 år siden... men jeg er så glad for at vide, at min mor synes det var naturligt han skulle deltage
Ved ikke om du kunne bruge det til noget, men det var måske lidt "barnets" syn på sagen

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

Det lyder trods alt fornuftigt det du skriver dér .... Jeg håber du får styr på tingene, din datter har jo ikke selv ønsket at være her, det er noget du har valgt for hende - derfor MÅ du simpelthen stoppe den der jagt efter noget der måske slet ikke bliver som du drømmer om... du må være god mod dig selv Linda - for tro mig, hun kan mærke når du er ked af alle de skuffelser selv om du ikke mener, at kunne tyde det.

You "did it", now pull youre selv together and do it better for the sake of youre self and youre child.

Tak Det gør også ondt på mig at vide, hun kan mærke min uro, så ja, jeg må videre og så gør det i sidste ende mest ondt på ham, når han stadig er bundet i et fastlåst følelsesløst men pengefyldt forhold, mens jeg har fundet verdens bedste fyr

Tak for svar og for din altid hårde og kontante afregning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.