Baagøe skriver:
Længere historie.....
Sidst vi talte sammen sagde han at det var slut og af han ikke kunne gå fra Sidsel (konen)pga. hans virksomhed, som ville drives ud i en konkurs, da Sidsel jo står til at skulle have halvdelen af alle aktiver ifm. en skilsmisse. Desuden har svigerforældrene skudt penge i foretagenet også.
Han fortalte grædende at han elskede mig og at det gjorde ondt på ham at det skulle ende således. Jeg spurgte ham så hvorfor han hele tiden har løjet for mig - han må jo have vidst det med virksomheden hele tiden - og bildt mig ind at vi skulle være sammen osv. Han har sågar sagt, at han gerne ville have et barn mere med mig og spurgt, hvad bil jeg synes vi skulle have til alle børnene
Han respons var: "jeg har da ikke løjet"
Aldrig i mit liv har jeg mødt mage til regnormsrygrad og manglende format
I guder. Jeg fortjener SÅ meget bedre end det!
Åhh jamen for helvede kvindemenneske - du er da for syg i knolden!!! Hvor er Dr. Phil når man har brug for ham???? 
Og ehm... hvad er det så du er så spændt på? Hvordan vil du have det skal udvikle sig? .... Fact is: "You teach people how to treat you", så hvorfor skal han ikke få flere unger med dig når du er dum nok til, at acceptere situationen som den er og hopper i med begge ben selv om han behandler dig så fuckin uværdigt?
Han har et kæmpe ego og dette handler om ham og kun om ham. Havde han elsket dig som han påstår og virkelig villet dig så havde han været pisse ligeglad med om han gik konkurs, dette er jo endnu en stupid unskyldning fra hans side så han "ikke lukker døren helt i".
Åhh jamen for fanden.... du har altid virket lynende skarp og egentlig også ret intelligent, men på det følelsesmæssige plan og når det kommer til dit selvVÆRD ja så stinker det Linda. Har du overvejet, at få talt med en prykoterapeut for, at få nogle redskaber som du kan bruge til, at komme videre? - Uden at virke nedværdigende, så kunne det måske hjælpe dig lidt for du er SÅ meget bedre end det her!!!!
Anmeld