Resultat af afstemningen "Dilemma"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

Åhh jamen for helvede kvindemenneske - du er da for syg i knolden!!! Hvor er Dr. Phil når man har brug for ham????

Og ehm... hvad er det så du er så spændt på? Hvordan vil du have det skal udvikle sig? .... Fact is: "You teach people how to treat you", så hvorfor skal han ikke få flere unger med dig når du er dum nok til, at acceptere situationen som den er og hopper i med begge ben selv om han behandler dig så fuckin uværdigt?

Han har et kæmpe ego og dette handler om ham og kun om ham. Havde han elsket dig som han påstår og virkelig villet dig så havde han været pisse ligeglad med om han gik konkurs, dette er jo endnu en stupid unskyldning fra hans side så han "ikke lukker døren helt i".

Åhh jamen for fanden.... du har altid virket lynende skarp og egentlig også ret intelligent, men på det følelsesmæssige plan og når det kommer til dit selvVÆRD ja så stinker det Linda. Har du overvejet, at få talt med en prykoterapeut for, at få nogle redskaber som du kan bruge til, at komme videre? - Uden at virke nedværdigende, så kunne det måske hjælpe dig lidt for du er SÅ meget bedre end det her!!!!

I know, I know, I know!

Følelser er noget hø. Faktisk har jeg overvejet at søge professionel hjælp for at komme videre, for det her holder jo ikke i længden og jeg kan snart heller ikke holde til mere...

Jeg må jo acceptere situationen som den er, og tage udgangspunkt i det, men så spørger jeg lige... Når nu Johnny kommer og spørger, hvordan vi skal løse det med Laura, hvad mener du så er bedst? Du svæver jo som sådan over vandene som den alvidende fortæller (kommenterer), så måske du har et par vise ord eller et råd Jeg mener... når han kommer og spørger, hvornår de skal have Laura?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

qp

Baagøe skriver:

I know, I know, I know!

Følelser er noget hø. Faktisk har jeg overvejet at søge professionel hjælp for at komme videre, for det her holder jo ikke i længden og jeg kan snart heller ikke holde til mere...

Jeg må jo acceptere situationen som den er, og tage udgangspunkt i det, men så spørger jeg lige... Når nu Johnny kommer og spørger, hvordan vi skal løse det med Laura, hvad mener du så er bedst? Du svæver jo som sådan over vandene som den alvidende fortæller (kommenterer), så måske du har et par vise ord eller et råd Jeg mener... når han kommer og spørger, hvornår de skal have Laura?

Hahaha... jamen hvordan ville du haft, at han skulle se hende hvis det kun var ham? - Det må vel være på samme måde bare INKL konen?

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

Hahaha... jamen hvordan ville du haft, at han skulle se hende hvis det kun var ham? - Det må vel være på samme måde bare INKL konen?

Jeg har slet ikke tænkt over hvordan og hvorledes - kun at hvis han fortsat skulle se hende, så skulle det indbefatte resten af hans familie også, og det var sådan set mit krav...

Anmeld

1. oktober 2010

qp

Baagøe skriver:

Jeg har slet ikke tænkt over hvordan og hvorledes - kun at hvis han fortsat skulle se hende, så skulle det indbefatte resten af hans familie også, og det var sådan set mit krav...

Ja selvfølgelig... og du skal da med de første pr gange, dét skal du sgu!!!

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

Ja selvfølgelig... og du skal da med de første pr gange, dét skal du sgu!!!

Foreløbig skal Laura jo lige lære sin far at kende Hun har set ham 3 gange de sidste 3 måneder og kan ikke kende ham...

Anmeld

1. oktober 2010

qp

Baagøe skriver:

Foreløbig skal Laura jo lige lære sin far at kende Hun har set ham 3 gange de sidste 3 måneder og kan ikke kende ham...

Ja ok men hvis han skal have hende hjemme hos sig selv er du jo nødt til at gå med de første pr gange så hun sammen med dig kan lære at være tryg der og også lære dem at kende... de må begge gå ind i det 100% eller lade være?

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

qp skriver:

Ja ok men hvis han skal have hende hjemme hos sig selv er du jo nødt til at gå med de første pr gange så hun sammen med dig kan lære at være tryg der og også lære dem at kende... de må begge gå ind i det 100% eller lade være?

Ja, og lige præcis. Men de har jo også tre børn at tage hensyn til, så jeg synes ikke det er smart for nogens skyld, hvis Laura kommer hos dem før de har vænnet sig til tanken om en lillesøster. Den ældste er en dreng på 13 år, så de er jo ikke dumme...

Anmeld

2. oktober 2010

qp

Baagøe skriver:

Ja, og lige præcis. Men de har jo også tre børn at tage hensyn til, så jeg synes ikke det er smart for nogens skyld, hvis Laura kommer hos dem før de har vænnet sig til tanken om en lillesøster. Den ældste er en dreng på 13 år, så de er jo ikke dumme...

Nej selvfølgelig er de da ikke dumme men han må jo tale med sine børn om det og de må acceptere situationen før han kan have samvær derhjemme

Anmeld

2. oktober 2010

wamse

Jeg synes at det er en stor og flot beslutning du har taget

Anmeld

2. oktober 2010

serinasmor

rigtig flot beslutning .. selvom den var svær ... jeg synes det er flot du gør så meget for at hun kan komme til at se sin far ... tror måske jeg selv hvis jeg havde stået i den samme situation havde givet op ... så stærkt gået

serinasmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.