qp skriver:
Åhh jamen for helvede kvindemenneske - du er da for syg i knolden!!! Hvor er Dr. Phil når man har brug for ham???? 
Og ehm... hvad er det så du er så spændt på? Hvordan vil du have det skal udvikle sig? .... Fact is: "You teach people how to treat you", så hvorfor skal han ikke få flere unger med dig når du er dum nok til, at acceptere situationen som den er og hopper i med begge ben selv om han behandler dig så fuckin uværdigt?
Han har et kæmpe ego og dette handler om ham og kun om ham. Havde han elsket dig som han påstår og virkelig villet dig så havde han været pisse ligeglad med om han gik konkurs, dette er jo endnu en stupid unskyldning fra hans side så han "ikke lukker døren helt i".
Åhh jamen for fanden.... du har altid virket lynende skarp og egentlig også ret intelligent, men på det følelsesmæssige plan og når det kommer til dit selvVÆRD ja så stinker det Linda. Har du overvejet, at få talt med en prykoterapeut for, at få nogle redskaber som du kan bruge til, at komme videre? - Uden at virke nedværdigende, så kunne det måske hjælpe dig lidt for du er SÅ meget bedre end det her!!!!
I know, I know, I know!
Følelser er noget hø. Faktisk har jeg overvejet at søge professionel hjælp for at komme videre, for det her holder jo ikke i længden og jeg kan snart heller ikke holde til mere...
Jeg må jo acceptere situationen som den er, og tage udgangspunkt i det, men så spørger jeg lige... Når nu Johnny kommer og spørger, hvordan vi skal løse det med Laura, hvad mener du så er bedst? Du svæver jo som sådan over vandene som den alvidende fortæller (kommenterer), så måske du har et par vise ord eller et råd
Jeg mener... når han kommer og spørger, hvornår de skal have Laura?
Anmeld