Jeg SKAL have appelsin juice og også helst appelsin sodanvand hver dag!...
har de sidste par uger desværre drukket alt ALT for meget sodavand og juice, hvilket også meget tydeligt kan ses på vægten!...
Er i dag 19+4 og vægten siger pt +7 kg... PINLIGT..... Så må hellere se det i øjene at det nok skal forbeholdes weekenderne alt det dejlige, dejlige sodanvand.... Jeg kan dog ikke undvære juice, men på arbejde blander jeg det så med lidt vand mine 2 glas jeg får til frokost.
Ellers så eeeelsker jeg AGURK. agurk, agurk, agurk!
Synes ikke jeg som sådan har en sød tand. ÆDER bare for meget mad generelt tror jeg... Har været så lykkelig over igen at kunne spise uden at skulle kaste op at jeg nok lidt har glemt den der "alt med måde"....
Min kæreste kommenterede også her til morgen "Hold da op skat du har godt nok lagt dig ud her de sidste 3 uger! Stor mave og kæmpe kasser!" Og ja hold da OP de bryster der synes jeg godt nok er ved at være blevet store!
Så det der motion der må jeg nok hellere se at komme igang med (det har jeg så sagt riiiimeligt længe nu!...) og så måske liiiige LIDT mindre mad. Bare svært synes jeg. Især fordi jeg sørge for at spise jævnligt hele dagen af frygt for at få kvalme igen. (for undskyldninger er der i hvert fald nok af!....)

Anmeld