Hvad lyster jeres mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Diana...

MetteT skriver:

Undskyld undskyld undskyld.....  

Men forestil jer så lige hvordan det er at gå op og ned af det der JULESLIK HELE DAGEN!!!!  

Knus Mette

Ja du skulle skamme dig. 

Åhh hvis det var mig der arbejdet der var det nok nærmer + 10 kg stedet for -10 

Hi hi. Hmm gu ve hvad jeg mangler i morgen som gør vi er NØD til at køre i fakta griner. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Riksen

Diana... skriver:

Et lille lager hvad er det? hmm det tror jeg ikke jeg kender til 

EJ EJ Snebolde er jo bare det bedste ihhh. Det var da en forfærdelig tråd vi har fået os her.

He he! Det duer heller ikke med et lager her i huset... det holder ikke to minutter. Hvis jeg ved at der ligger noget et sted og gemmer sig, så bliver det spist! Haps!

Anmeld

12. oktober 2010

Maria-s

Jeg SKAL have appelsin juice og også helst appelsin sodanvand hver dag!...  har de sidste par uger desværre drukket alt ALT for meget sodavand og juice, hvilket også meget tydeligt kan ses på vægten!...  Er i dag 19+4 og vægten siger pt +7 kg... PINLIGT..... Så må hellere se det i øjene at det nok skal forbeholdes weekenderne alt det dejlige, dejlige sodanvand.... Jeg kan dog ikke undvære juice, men på arbejde blander jeg det så med lidt vand mine 2 glas jeg får til frokost.

Ellers så eeeelsker jeg AGURK. agurk, agurk, agurk!

Synes ikke jeg som sådan har en sød tand. ÆDER bare for meget mad generelt tror jeg... Har været så lykkelig over igen at kunne spise uden at skulle kaste op at jeg nok lidt har glemt den der "alt med måde"....  Min kæreste kommenterede også her til morgen "Hold da op skat du har godt nok lagt dig ud her de sidste 3 uger! Stor mave og kæmpe kasser!" Og ja hold da OP de bryster der synes jeg godt nok er ved at være blevet store!

Så det der motion der må jeg nok hellere se at komme igang med (det har jeg så sagt riiiimeligt længe nu!...) og så måske liiiige LIDT mindre mad. Bare svært synes jeg. Især fordi jeg sørge for at spise jævnligt hele dagen af frygt for at få kvalme igen. (for undskyldninger er der i hvert fald nok af!....)

Anmeld

13. oktober 2010

Maja88

Saltlakrids (helst piratos), tun (gerne tunsalat), og så lige de pinlige ting: ostehaps og mælkesnitter  Hehe.

//Charlotte 23+6

husk du ikke må spise piratos da det er voksenlakrids. det er vist noget med det er farligt for bebser. men en enkelt en gang imellem gør ingenting.

Jeg kender godt følelsen da jeg selv har en lakrids pose herhjemme som jeg spiser lidt af en gang imellem.

Men ellers er et nye hot ved mig nuggets fra mcd.

Anmeld

13. oktober 2010

Lotte14

Maja88 skriver:

husk du ikke må spise piratos da det er voksenlakrids. det er vist noget med det er farligt for bebser. men en enkelt en gang imellem gør ingenting.

Jeg kender godt følelsen da jeg selv har en lakrids pose herhjemme som jeg spiser lidt af en gang imellem.

Ja, det fandt jeg ud af her for et par dage siden. Men har desværre allerede spist en del.

Anmeld

13. oktober 2010

Angelspot

Maja88 skriver:

Hvad er det for noget med Piratos?? Det må jeg da hellere høre lidt mere om

Anmeld

14. oktober 2010

Maja88

Angelspot skriver:

Hvad er det for noget med Piratos?? Det må jeg da hellere høre lidt mere om

bag på en del lakridser står der voksen lakrids eller det står på tysk- det er enten noget me blodtrykket at gøre eller noget med der er nogen stoffer i som kan skade bebser.

Anmeld

14. oktober 2010

Angelspot

Maja88 skriver:

bag på en del lakridser står der voksen lakrids eller det står på tysk- det er enten noget me blodtrykket at gøre eller noget med der er nogen stoffer i som kan skade bebser.

Okay, det har jeg ikke tænkt over. Tak for godt råd

Anmeld

15. oktober 2010

Kats

Altså i sidste uge var det Chips og dip - kunne slet ikke få nok!!!
Denne uge er det toast med nutella

Generelt er gulerødder er et kæmpe hit.
Syrlige æbler og helt hårde pærer er også et hit.

Kød, fungerer til gengæld næsten ikke (og det plejer det altså)... Men jeg kan SLET ikke klare lugten af stegeos..
Så jeg er lidt opmærksom på, at få protein nok... derfor indgår der en del grønne bønner og æg etc i maden.

Åhh ja flødeboller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.