Hvad lyster jeres mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Riksen

Diana... skriver:

ØJ ja slik der er jeg altså også blevet STOR slem ha ha  MetteT her inde fra var så sød og skrive til mig i går at der var kommet juleslik i fakta AHHHH Hvis der en der elsker juleslik så det mig griner. Så i morges da vi var stået op osv logget jeg manden med i fakta for vi skulle jo handle ha ha. De havde så heldigvis ikke pakket juleslikket ud endnu men var ved at gøre hylderne klar så hmm hvis jeg nu logger ham med ud og handle igen i morgen må der da næsten være kommet juleslik på hylderne 

Jeg er med på juleslikholdet - især de dersens chokoladeknapper med krymmel. Mums! Spiste en hel pose i går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Diana...

Riksen skriver:

Jeg er med på juleslikholdet - især de dersens chokoladeknapper med krymmel. Mums! Spiste en hel pose i går

EJEJEJ har du fået dit første juleslik ej jeg må altså til silkeborg i den fakta og købe noget juleslik ihhh det går jo ikke det her jeg drømmer jo nærmest om det om natten. Og ja det er skide gode de knapper MMMM. 

Hmm jeg tror jeg har en skumbanan i skabet. 

Anmeld

8. oktober 2010

Marco2

Uhhh juleslik... Sig det ikke højt. MUST HAVE SNEBOLDE!!! NU!!

Og der opstod så pludselig en "craving"  Men om jeg kan skyde skylden på graviditeten er nok lidt mere usikker...

AG - som skal ud og lede efter en Fakta

Anmeld

8. oktober 2010

AnneBJ

Marco2 skriver:

Og der opstod så pludselig en "craving"  Men om jeg kan skyde skylden på graviditeten er nok lidt mere usikker...

Haha, er da glad for det ikke kun er mig der higer efter rød soda og bløde æg.. Familien synes jeg er fuldstændig rablende... Men altså.. "babyen vil jo ha'!..."?!

Anmeld

8. oktober 2010

Riksen

Marco2 skriver:

Mmmh... snebolde! De er netop skrevet på musthave-listen

Anmeld

8. oktober 2010

Riksen

Diana... skriver:

EJEJEJ har du fået dit første juleslik ej jeg må altså til silkeborg i den fakta og købe noget juleslik ihhh det går jo ikke det her jeg drømmer jo nærmest om det om natten. Og ja det er skide gode de knapper MMMM. 

Hmm jeg tror jeg har en skumbanan i skabet. 

Jep, og det var lækkert! Mums! Men jeg har lavet regler for mig selv: kun en pose om ugen... jeg kunne jo sagtens spise en om dagen, men det er nok ikke helt så smart

Ja, smut da i Fakta og køb ind - uh, køb dig et lille lager, så du altid har lidt ved hånden!

Mmmmh... skumbananer

Anmeld

8. oktober 2010

Riksen

AnneBJ skriver:

Haha, er da glad for det ikke kun er mig der higer efter rød soda og bløde æg.. Familien synes jeg er fuldstændig rablende... Men altså.. "babyen vil jo ha'!..."?!

Jeg synes ikke du er rablende - tværtimod! Du lyder skam ganske fornuftig

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Riksen skriver:

Jep, og det var lækkert! Mums! Men jeg har lavet regler for mig selv: kun en pose om ugen... jeg kunne jo sagtens spise en om dagen, men det er nok ikke helt så smart

Ja, smut da i Fakta og køb ind - uh, køb dig et lille lager, så du altid har lidt ved hånden!

Mmmmh... skumbananer

Et lille lager hvad er det? hmm det tror jeg ikke jeg kender til 

EJ EJ Snebolde er jo bare det bedste ihhh. Det var da en forfærdelig tråd vi har fået os her.

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Riksen skriver:

Jeg synes ikke du er rablende - tværtimod! Du lyder skam ganske fornuftig

Helt enig jeg kan heller ikke høre andet end fornuft 

Anmeld

8. oktober 2010

MetteT

Undskyld undskyld undskyld.....  

Men forestil jer så lige hvordan det er at gå op og ned af det der JULESLIK HELE DAGEN!!!!  

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.