Hvad lyster jeres mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

DK

Riksen skriver:

Jo, marzarinkagerne er kun til en person!

Forleden fik jeg helt vildt lyst til citronmåne - adr! Det smager jo ikke godt, så jeg spiste vist noget andet i stedet for. Har endnu ikke købt en, men frygter lidt at jeg kommer til det - adr!

I øvrigt! Hvis du er vild med Nikolines nye sodavand, så skulle du prøve den hyldebær - mums!

Mente det nok! Altså sådan en lille bitte rund kage. Det kan da kun være til en person!! Og jeg er jo faktisk nærmest 1,5 person!!

Nikoline hyldebær!! Det må prøves. Må så igen. Tænk hvis jeg spildte min ugentlige sodavand på en jeg ikke kunne lide!! Er den sådan frisk og syrlig, eller sød?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Riksen

DK skriver:

Mente det nok! Altså sådan en lille bitte rund kage. Det kan da kun være til en person!! Og jeg er jo faktisk nærmest 1,5 person!!

Nikoline hyldebær!! Det må prøves. Må så igen. Tænk hvis jeg spildte min ugentlige sodavand på en jeg ikke kunne lide!! Er den sådan frisk og syrlig, eller sød?

Selvfølgelig tæller du for mindst 1,5 person!

Jeg skrev forkert - det er ikke hyldebær, men hyldeblomst. Og ja, den er nemlig frisk og en anelse syrlig i det. Superlækker!

Altså, hvis du ikke kan lide den, så tæller den jo heller ikke i sodavandsregnskabet, vel?

Anmeld

28. september 2010

Mettemus

Puha - sådan en tråd er jo en lang indkøbsseddel! Må vist hellere lige en tur forbi Super Best inden arbejde senere...

Men jeg har det i øvrigt fuldstændig lissom jer - æder og æder! Jeg kan tage mig i at stille Jens ledende spørgsmål a la "du skal ikke have mere vel?" imens jeg håååber på at et stykke kylling er nok til ham, så der er tre til mig.
  Der udover er pommesfrittes et KÆMPE hit - friture eller ej, bare de er sprøde. I den lidt mærkeligere retning kan jeg nævne makrel i tomat (WTF - det har jeg ellers ikke spist i MANGE år!?!?). Jeg havde i fredags en rigtig øv dag hvor ALLE jeg kendte skulle i byen og jeg skulle sidde mutters alene hjemme og stene Vild med Dans. Derfor gav jeg mig selv lov til at købe lige hvad jeg havde allermest lyst til uanset kalorieantal og pris - og valget faldt på makrel i tomat
  Og så har jeg sushi cravings BIG TIME ... men det har jeg altid, så kan ikke rigtig finde ud af om jeg kan skyde skylden på graviditeten?

Men to sum up - kvantitet er en kvalitet i sig selv lige for tiden!

Anmeld

28. september 2010

Lotte14

Diana... skriver:

Ja jeg kan jo forstå at vi alle samme ikke kender ordet at spise normalt mere men at vi er blevet rovdyr der ÆDER så nu jeg nysgerrie. Hvad er jeres favorit hvad går i efter når i skal have noget at ÆDE 

Her hjemme puha min søde tand er vist blevet lidt for stor ritasport skal der helst gerne ligge i mit skab 

Salat jeg ÆDER en kæmpe portion salat hverdag til frokost.

Så lige igår kom jeg så til at ÆDE 4 store portioner kartoffelmos 2 af dem bart og 2 med gullas på og jeg kan altså normalt ikke lide kartoffelmos og nu bliver jeg simpelthen nød til at have det igen i aften.

Ris med tomat sov kan jeg også finde på at lave om formiddagen 

McDonalds mad 

Så hvad lyster jeres maver 

Knus Diana

Saltlakrids (helst piratos), tun (gerne tunsalat), og så lige de pinlige ting: ostehaps og mælkesnitter  Hehe.

//Charlotte 23+6

Anmeld

28. september 2010

AnneBJ

Charlotte89 skriver:

Saltlakrids (helst piratos), tun (gerne tunsalat), og så lige de pinlige ting: ostehaps og mælkesnitter  Hehe.

//Charlotte 23+6

Haha, jeg er med på både lakrids, ostehaps og mælkesnitter..

Anmeld

28. september 2010

AA10

AnneBJ skriver:

Haha, jeg er med på både lakrids, ostehaps og mælkesnitter..

hehe så vi tre

Anmeld

28. september 2010

Diana...

Charlotte89 skriver:

//Charlotte 23+6

Åhh ja piratos og tunsalat mmm og tunsalat i en bagel EJ EJ EJ det må jeg have i morgen!!!! 

Ostehapsen har jeg også haft her dog ikke mere. 

Anmeld

28. september 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Puha - sådan en tråd er jo en lang indkøbsseddel! Må vist hellere lige en tur forbi Super Best inden arbejde senere...

Men jeg har det i øvrigt fuldstændig lissom jer - æder og æder! Jeg kan tage mig i at stille Jens ledende spørgsmål a la "du skal ikke have mere vel?" imens jeg håååber på at et stykke kylling er nok til ham, så der er tre til mig.
  Der udover er pommesfrittes et KÆMPE hit - friture eller ej, bare de er sprøde. I den lidt mærkeligere retning kan jeg nævne makrel i tomat (WTF - det har jeg ellers ikke spist i MANGE år!?!?). Jeg havde i fredags en rigtig øv dag hvor ALLE jeg kendte skulle i byen og jeg skulle sidde mutters alene hjemme og stene Vild med Dans. Derfor gav jeg mig selv lov til at købe lige hvad jeg havde allermest lyst til uanset kalorieantal og pris - og valget faldt på makrel i tomat
  Og så har jeg sushi cravings BIG TIME ... men det har jeg altid, så kan ikke rigtig finde ud af om jeg kan skyde skylden på graviditeten?

Men to sum up - kvantitet er en kvalitet i sig selv lige for tiden!

Ej ej ej den er altså ikke god nå du kan vælge mellem alt så vælger du det kedeligste ha ha. 

Anmeld

28. september 2010

Diana...

DK skriver:

Hi hi jeg bliver altså lige nød til at spørge hvorfor du kun må drikke saftevand 1 gang om ugen? 

Anmeld

28. september 2010

Diana...

piadas skriver:

Haha, hvor jeg grinede! Du har sgu ret - måske skal vi til at kalde os rovdyrsgruppen i stedet for os med termin i 1. kvartal 2011. Tror I vi kan få Henrik til at ændre det?!!

Jeg æder alt mad - jeg har som sådan ikke lyst til en masse sødt, måske lige bortset fra is, men det har altid været min last!

Bare mad generelt! McD - uhmm! Ris, pasta, kartofler, lasagne, salat - you name it! Når vi får ris derhjemme skal jeg lige have en skefuld mere - bliver sgu helt sulten bare ved at skrive om det!

Ha ha ja det ku være vi skulle spørge ham om det, det ville jo passe meget godt til gruppen griner ;) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.