Hvad lyster jeres mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.045 visninger
48 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Diana...

Ja jeg kan jo forstå at vi alle samme ikke kender ordet at spise normalt mere men at vi er blevet rovdyr der ÆDER så nu jeg nysgerrie. Hvad er jeres favorit hvad går i efter når i skal have noget at ÆDE 

Her hjemme puha min søde tand er vist blevet lidt for stor ritasport skal der helst gerne ligge i mit skab 

Salat jeg ÆDER en kæmpe portion salat hverdag til frokost.

Så lige igår kom jeg så til at ÆDE 4 store portioner kartoffelmos 2 af dem bart og 2 med gullas på og jeg kan altså normalt ikke lide kartoffelmos og nu bliver jeg simpelthen nød til at have det igen i aften.

Ris med tomat sov kan jeg også finde på at lave om formiddagen 

McDonalds mad 

Så hvad lyster jeres maver 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

CamiRon

Ja her er det altså også den søde og salte tand der styrer måltiderne med hård hånd! Jeg falder tit i en chipspose og kan ret hurtigt fortære den helt for mig selv. McD et hit! Is, specielt Magnum, er et endnu større hit. Og TRØFLER!!! Umm min favorit!

Anmeld

27. september 2010

piadas

Haha, hvor jeg grinede! Du har sgu ret - måske skal vi til at kalde os rovdyrsgruppen i stedet for os med termin i 1. kvartal 2011. Tror I vi kan få Henrik til at ændre det?!!

Jeg æder alt mad - jeg har som sådan ikke lyst til en masse sødt, måske lige bortset fra is, men det har altid været min last!

Bare mad generelt! McD - uhmm! Ris, pasta, kartofler, lasagne, salat - you name it! Når vi får ris derhjemme skal jeg lige have en skefuld mere - bliver sgu helt sulten bare ved at skrive om det!

Anmeld

27. september 2010

DK

Uhh jeg er også bare SÅÅÅ sulten!! Normalt er jeg 100% kød-elsker, men det er jeg bare ikke sådan rigtig sulten efter i øjeblikket. Tilgengæld så kan jeg bare spise for 4 i kartofler og pasta. MERE MERE MERE!!!! Jeg spiser ikke slik eller chokolade. Men riiigtig meget kage. Helst sådan mazarin-tærter (altså de der færdig-kager, det er da i en een personsanretning, ikke?) eller chokolade-chip småkager!! Derudover så har jeg sådan lyst til lemon/appelsin sodavand! Det drikker jeg normalt aldrig, men nu, give me, give me... Jeg er så tørstig efter lemon/appelsin sodavand. Den nye fra Nikoline er bare sååå god. Men lige med sodavanden der prøver jeg alvorligt at holde igen. Det GÅR bare ikke at jeg drikker 1,5 liter sodavand hver dag. Så det må jeg kun få en gang om ugen, og kun 0,5 liter! Men nuuj jeg savner det alle de dage der ikke er Nikoline-dage!

Anmeld

27. september 2010

Sofia

Jeg synes virkelig også jeg er fryyyygtelig sulten hele tiden. Rittersport, og det skal være den brune der, med kiks, uhhh kan simpelthen ikke få nok af dem - og så Kims Tomatskruger, yndlings chips, som jeg desværre kun kan opstøve få steder! Ellers spiser jeg virkelig meget tung mad føler jeg, spagetti med kødsovs, carbonara og lasagne er noget vi laver hele tiden, det er de retter jeg har lyst til! - der er taget kød op til kødsovs som vi skal have i aften, tror jeg vil være "god" og lave en gulerodssalat til... Og så sandwich fra Annettes!!!

Desværre har jeg lidt fået bildt mig selv ind at nu hvor jeg alligevel tager på fordi jeg er gravid, kan jeg roligt spise alt det jeg har lyst til, hmmmm meget dårlig plan fornemmer jeg!

Anmeld

27. september 2010

piadas

Sofia skriver:

Jeg synes virkelig også jeg er fryyyygtelig sulten hele tiden. Rittersport, og det skal være den brune der, med kiks, uhhh kan simpelthen ikke få nok af dem - og så Kims Tomatskruger, yndlings chips, som jeg desværre kun kan opstøve få steder! Ellers spiser jeg virkelig meget tung mad føler jeg, spagetti med kødsovs, carbonara og lasagne er noget vi laver hele tiden, det er de retter jeg har lyst til! - der er taget kød op til kødsovs som vi skal have i aften, tror jeg vil være "god" og lave en gulerodssalat til... Og så sandwich fra Annettes!!!

Desværre har jeg lidt fået bildt mig selv ind at nu hvor jeg alligevel tager på fordi jeg er gravid, kan jeg roligt spise alt det jeg har lyst til, hmmmm meget dårlig plan fornemmer jeg!

Jeeeeps!! Det er lige sådan, jeg har det! Jo mere mad jo bedre - og gerne kødsauce, lasagne osv.

Og uha ja, den er farlig den tankegang - jeg er jo alligevel ved at blive tyk og fed, så det kan være lige meget, hvad jeg spiser! Kender jeg kun aaaalt for godt!

Anmeld

27. september 2010

Sofia

piadas skriver:

Jeeeeps!! Det er lige sådan, jeg har det! Jo mere mad jo bedre - og gerne kødsauce, lasagne osv.

Og uha ja, den er farlig den tankegang - jeg er jo alligevel ved at blive tyk og fed, så det kan være lige meget, hvad jeg spiser! Kender jeg kun aaaalt for godt!

PRÆCIS!! Jeg ved jo inderst inde godt, at jeg skal tænke på, ikke at tage flere kilo på en højest nødvendigt, men så får jeg ondt af mig selv og tænker at det kan være ligemeget, og ups der røg så endnu en rittersport ned gennem svælget

Anmeld

27. september 2010

oerbaek

Jeg er faktisk i den helt anden bold gade lige for tiden.

Jeg kan ikke spise aftensmad hvis det er varmt mad, så er jeg simpelthen ved at kaste op, ikke fordi jeg har kvalme eller noget i løbet af dagen. Men når jeg får varmt mad i munden er det som om det bare vokser... Øv... så her er det et stykke rugbrød om aftenen, ellers syns jeg ikke jeg spiser mere end normalt og slik/kager kan jeg heller ikke spise uden at have samme fornemmelse som med den varme mad...

Anmeld

27. september 2010

Riksen

Ih! Nu får jeg jo helt lyst til ALT, hvad I nævner

Som nogen (Diana) måske har bemærket, er hittet for tiden kanelsnegle!

Derudover kunne jeg i skrivende stund rigtig godt spise mig igennem en hel klump lækker, smækker, blød og cremet feta... savle, savle... Til frokost spiser jeg gerne æggemadder eller rugbrød med den leende ko - er allerede igennem min anden pakke på en uge... mums!

Anmeld

27. september 2010

Riksen

DK skriver:

Uhh jeg er også bare SÅÅÅ sulten!! Normalt er jeg 100% kød-elsker, men det er jeg bare ikke sådan rigtig sulten efter i øjeblikket. Tilgengæld så kan jeg bare spise for 4 i kartofler og pasta. MERE MERE MERE!!!! Jeg spiser ikke slik eller chokolade. Men riiigtig meget kage. Helst sådan mazarin-tærter (altså de der færdig-kager, det er da i en een personsanretning, ikke?) eller chokolade-chip småkager!! Derudover så har jeg sådan lyst til lemon/appelsin sodavand! Det drikker jeg normalt aldrig, men nu, give me, give me... Jeg er så tørstig efter lemon/appelsin sodavand. Den nye fra Nikoline er bare sååå god. Men lige med sodavanden der prøver jeg alvorligt at holde igen. Det GÅR bare ikke at jeg drikker 1,5 liter sodavand hver dag. Så det må jeg kun få en gang om ugen, og kun 0,5 liter! Men nuuj jeg savner det alle de dage der ikke er Nikoline-dage!

Jo, marzarinkagerne er kun til en person!

Forleden fik jeg helt vildt lyst til citronmåne - adr! Det smager jo ikke godt, så jeg spiste vist noget andet i stedet for. Har endnu ikke købt en, men frygter lidt at jeg kommer til det - adr!

I øvrigt! Hvis du er vild med Nikolines nye sodavand, så skulle du prøve den hyldebær - mums!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.