Hvad lyster jeres mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Diana...

Riksen skriver:

Ih! Nu får jeg jo helt lyst til ALT, hvad I nævner

Som nogen (Diana) måske har bemærket, er hittet for tiden kanelsnegle!

Derudover kunne jeg i skrivende stund rigtig godt spise mig igennem en hel klump lækker, smækker, blød og cremet feta... savle, savle... Til frokost spiser jeg gerne æggemadder eller rugbrød med den leende ko - er allerede igennem min anden pakke på en uge... mums!

Ja de skal bages her hjemme i morgen Men jeg ved ikke rigtig om jeg tør når du skal stoppes i at spise en hel plade hi hi jeg har jo altså et eller andet for kanelsnegle hi hi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Riksen

Diana... skriver:

Ja de skal bages her hjemme i morgen Men jeg ved ikke rigtig om jeg tør når du skal stoppes i at spise en hel plade hi hi jeg har jo altså et eller andet for kanelsnegle hi hi 

Go for it!

Ps: du kan jo altid bage dobbelt portion

Anmeld

30. september 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Puha - sådan en tråd er jo en lang indkøbsseddel! Må vist hellere lige en tur forbi Super Best inden arbejde senere...

Men jeg har det i øvrigt fuldstændig lissom jer - æder og æder! Jeg kan tage mig i at stille Jens ledende spørgsmål a la "du skal ikke have mere vel?" imens jeg håååber på at et stykke kylling er nok til ham, så der er tre til mig.
  Der udover er pommesfrittes et KÆMPE hit - friture eller ej, bare de er sprøde. I den lidt mærkeligere retning kan jeg nævne makrel i tomat (WTF - det har jeg ellers ikke spist i MANGE år!?!?). Jeg havde i fredags en rigtig øv dag hvor ALLE jeg kendte skulle i byen og jeg skulle sidde mutters alene hjemme og stene Vild med Dans. Derfor gav jeg mig selv lov til at købe lige hvad jeg havde allermest lyst til uanset kalorieantal og pris - og valget faldt på makrel i tomat
  Og så har jeg sushi cravings BIG TIME ... men det har jeg altid, så kan ikke rigtig finde ud af om jeg kan skyde skylden på graviditeten?

Men to sum up - kvantitet er en kvalitet i sig selv lige for tiden!

Hørt!: Kvantitet er bestemt en kvalitet i sig selv!

Jeg er i øvrigt også med på vognen med at kaste sig over kærestens rationer - forleden blev min kæreste mæt før mig, så jeg spurgte om ikke jeg skulle snuppe resten af hans kotelet - Oh My God! Det var total ude af min kontrol - kunne intet stille op, andet end at spise op (er så lidt i tvivl om det er godt eller dårligt)

He he! Markrel i tomat på en fredag aften... altså... jeg er stået helt af på markrel i tomat, men tilgengæld kan jeg godt spise markrelsalat, som jeg ikke har sat tænderne i siden jeg otte!!

Så altså... jeg er med på holdet!

Anmeld

8. oktober 2010

AnneBJ

Melder mig med et par nye cravings:

-Vandmelon (som dog desværre ikke er opfyldt endnu, har endnu ikke fundet et sted at skaffe vandmelon i oktober måned... )

-Rød sodavand, helst light, og så bare den billige fra Harboe..

-Minimælk i uanede mængder (stadigvæk)

-Nektariner (men spiser dem dog ikke, hvis de bliver købt, de få steder jeg har kunnet finde dem)

-Blødkogte æg - oh my, dem spiser jeg mange af! Og gerne til aftensmad, sammen med et rundstykke...

-Mentos med jordbærsmag og også petit danon med jordbærsmag, trods det jeg ALDRIG før har kunnet lide det... ikke engang som barn...

Hvad med Jer - har I fået nye sære ideer??

Anmeld

8. oktober 2010

Marco2

Har ikke nogen cravings, men spiller gravid-kortet som undskyldning for det slik jeg bogstaveligt talt ÆDER om aftenen... self efter min datter er blevet puttet... 

Anmeld

8. oktober 2010

AnneBJ

Marco2 skriver:

Har ikke nogen cravings, men spiller gravid-kortet som undskyldning for det slik jeg bogstaveligt talt ÆDER om aftenen... self efter min datter er blevet puttet... 

EEEj den glemte jeg... Voldæder også slik... Som om jeg blev betalt for det!

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

AnneBJ skriver:

Melder mig med et par nye cravings:

-Vandmelon (som dog desværre ikke er opfyldt endnu, har endnu ikke fundet et sted at skaffe vandmelon i oktober måned... )

-Rød sodavand, helst light, og så bare den billige fra Harboe..

-Minimælk i uanede mængder (stadigvæk)

-Nektariner (men spiser dem dog ikke, hvis de bliver købt, de få steder jeg har kunnet finde dem)

-Blødkogte æg - oh my, dem spiser jeg mange af! Og gerne til aftensmad, sammen med et rundstykke...

-Mentos med jordbærsmag og også petit danon med jordbærsmag, trods det jeg ALDRIG før har kunnet lide det... ikke engang som barn...

Hvad med Jer - har I fået nye sære ideer??

Ha ha Rød sodavand og blødkogt æg det skal jeg altså også havde her hjemme jeg spiser 2 blødkogte æg hverdag og hvis jeg kan komme til det drikker jeg også rød sodavand hver dag MUMS. 

Anmeld

8. oktober 2010

Riksen

Ih, nu får jeg jo helt lyst til rød sodavand

Må vist også hellere får bagt mig nogle kanelsnegle i weekenden - det er jo længe siden sidst

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Marco2 skriver:

ØJ ja slik der er jeg altså også blevet STOR slem ha ha  MetteT her inde fra var så sød og skrive til mig i går at der var kommet juleslik i fakta AHHHH Hvis der en der elsker juleslik så det mig griner. Så i morges da vi var stået op osv logget jeg manden med i fakta for vi skulle jo handle ha ha. De havde så heldigvis ikke pakket juleslikket ud endnu men var ved at gøre hylderne klar så hmm hvis jeg nu logger ham med ud og handle igen i morgen må der da næsten være kommet juleslik på hylderne 

Anmeld

8. oktober 2010

Diana...

Riksen skriver:

Ih, nu får jeg jo helt lyst til rød sodavand

Må vist også hellere får bagt mig nogle kanelsnegle i weekenden - det er jo længe siden sidst

Hahahaha vi bagte 50 og de var væk på 3 dage  Manden er så også en kagegris men alligevel ha ha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.