Medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

NessaXenia

Sisley skriver:

Ville du foretrække en kirurgisk abort, hvis du skulle vælge om?

Fik du ikke smertestillende?

helt sikkert! jeg går aldrig den forfærdelige oplevelse igennem igen. smerte, sorg og skam over at se det lille væsen.

hvis jeg stid og skulle det igennem igen ville jeg HELT KLART vælge kirugisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Steph_Laurits

Jeg fik en medicinsk abort i feb. sidste år.

Jeg var i 8. uge og ville helst have en kirugisk (staves) abort da jeg netop ikke ville kunne "mærke når fosteret kom ud". Men der var ventetid på så ville jeg ikke byde mig selv.
Fik så 2 piller med hjem som jeg skulle sluge om lørdagen og komme tilbage mandag hvor jeg så skulle have en stikpille for at få fosteret ud. Fik at vide at man godt kunne få lidt ondt og at jeg først ville begynde at bløde meget når jeg havde fået stikpillen mandag.

Men søndag begyndte det at fosse ud af mig og havde SÅ ondt i maven samt underlivet, og fik det rigtig skidt da jeg kunne mærke den store klum blod/slim komme ud.
Kom så på sygehuset mandag og fik stikpillen og skulle være der i 6 timer, men havde stort set fået det hele ud derhjemme og søndagen, der kom ikke meget mandag.
Derefter gik jeg og småblødte indimellem, men havde stadig store smerter, så skulle ind og scannes for at se om der så graviditet og gemte sig - hvilket der heldigvis ikke gjorde så fik bare nogle smertestillende piller mod det.

Men ALDRIG i mit liv om jeg vil udsætte mig selv for det igen!

Anmeld

29. september 2010

Sisley

Igen - jeg håber bare for mig selv, at der er stor forskel på kun at være i 5. uge og så fx i 8. uge. Det burde ikke være så meget jeg skal have ud - der er jo nærmest intet dannet endnu.

Anmeld

29. september 2010

Moar2011

Nina Sophia skriver:

hvad mener du?

- hvis man får en SA , er det så ikke på den samme måde man får fosteret ud som ved en medicinsk abort?

Anmeld

29. september 2010

NessaXenia

Babyklar skriver:

- hvis man får en SA , er det så ikke på den samme måde man får fosteret ud som ved en medicinsk abort?

det ved jeg så ik en skid om.

Anmeld

29. september 2010

Moar2011

Nina Sophia skriver:

det ved jeg så ik en skid om.

- nåårh okey - helt iorden ku jo være..

Anmeld

29. september 2010

NessaXenia

Babyklar skriver:

- nåårh okey - helt iorden ku jo være..

jeps,

Anmeld

1. oktober 2010

Sisley

En lille update:

Min medicinske abort blev gennemført i går FULDSTÆNDIG SMERTEFRIT! Jeg er bare jublende lykkelig for at det gik så nemt. Det begyndte med en lille blødning, som tog til over nogle timer for så at stilne af igen til aften. I dag bløder jeg nærmest ikke og har stadig ingen smerter.

Jeg er super glad for at jeg ikke valgte den kirurgiske.

Anmeld

2. december 2013

Norsmor

Jeg læste med i denne tråd for halvanden måned siden, da jeg desværre oplevede en MA og skulle tage stilling til om jeg skulle have en udskrabning eller en medicinsk abort.

Jeg synes der ligger enormt mange negative beretninger og oplevelser af medicinsk abort, og jeg følte mig ret skræmt over at skulle igennem det. 

Derfor vil jeg gerne fortælle min POSITIVE oplevelse med medicinsk abort, når nu det ikke kunne være anderledes i denne graviditet. 

Læs den her 

http://beekids.dk/medicinsk-abort-efter-ma-missed-abortion/

Anmeld

3. december 2013

Manna

Norsmor skriver:

Jeg læste med i denne tråd for halvanden måned siden, da jeg desværre oplevede en MA og skulle tage stilling til om jeg skulle have en udskrabning eller en medicinsk abort.

Jeg synes der ligger enormt mange negative beretninger og oplevelser af medicinsk abort, og jeg følte mig ret skræmt over at skulle igennem det. 

Derfor vil jeg gerne fortælle min POSITIVE oplevelse med medicinsk abort, når nu det ikke kunne være anderledes i denne graviditet. 

Læs den her 

http://beekids.dk/medicinsk-abort-efter-ma-missed-abortion/

Jeg er rigtig glad for dit indlæg, som jeg synes vi mangler flere af. Jeg er selv i gang med et rigtig træls forløb med medicinsk abort, men har fået at vide fra sygehuset at langt de fleste går rigtig godt og at der må være en skæv fordeling af beretninger på nettet. Selvom mit gik skidt ville jeg nok vælge medcinsk igen for at slippe for narkose og kirurgi.
Manna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.