Når lillebror kommer til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

quar20

Gustavsmor skriver:

Kan virkelig godt forstå din bekymring. Jeg stod selv i situationen for 8 mdr siden. Som de andre herinde skriver gjorde jeg også meget for at inddrage Gustav (den store) i alle de daglige ting med Wiliam (lillebror). Vi tilbragte også hver især tid med Gustav alene, så han kunne føle at nu var det 100% ham det drejede sig om. Jeg har også gjort rigtig meget for at skabe bånd imellem dem, jeg mener ved at sige f.eks "Godmorgen Gustav siger William", "Godnat Gustav siger William" eller "William siger du må have en god dag i børnehaven Gustav". Og så var vores barselsgæster allesammen utrolig gode til også at rette opmærksomheden på Gustav og havde en lille gave med. Vi har ikke overhovedet haft problemer på den front, og jeg er da også engang imellem blevet nød til at sige til Gustav at nu var det lige Wiliam det drejede sig om, så han også lærte at der nu var en at dele opmærksomheden med. De er den dag idag, hvor Gustav er næsten 3 år og Wiliam er 8 mdr, så super glade for hinanden. Krammer og pysser hinanden, og passer rigtig godt på sin lillebror, det er bare så sødt!

Er sikker på at det også skal komme til at gå fint hos jer

den tror jeg at jeg kunne finde på at bruge den med godmorgen siger "lillebror".. osv..!!

Den var skide go mange mange tak.. =) Det er ALTID rart lige at høre fra andre så man har nogle råd at trække på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Diana...

quar20 skriver:

Jamen i er hel sikkert mere end velkommen..  Det er jo en stor gård.. Og dagplejere har TIT overnattende gæster.. ( hun har små børn og TEENAGEBØRN )... ..!!

Uhh så der fest og glad dage på den gård med alle de børn  

Jamen vi pakker en taske også kommer vi susende. 

Anmeld

27. september 2010

quar20

Diana... skriver:

Uhh så der fest og glad dage på den gård med alle de børn  

Jamen vi pakker en taske også kommer vi susende. 

Det er SUUUUPER...

Husk lige en sovepose...!!

Jeg skal nok sørger for kød fra slagteren og lidt overlevelses KIKS...

Anmeld

27. september 2010

Gustavsmor

quar20 skriver:

den tror jeg at jeg kunne finde på at bruge den med godmorgen siger "lillebror".. osv..!!

Den var skide go mange mange tak.. =) Det er ALTID rart lige at høre fra andre så man har nogle råd at trække på..

Jamen det er bare super skønt at høre andres erfaringer. Det er det jeg elsker ved denne side....at man kan få svar på alt muligt mellem himmel og jord!

Anmeld

27. september 2010

Diana...

quar20 skriver:

Det er SUUUUPER...

De er allerede pakket 

Jamen så tager jeg noget kakao pulver med til alt det mælk vi skal have ha ha. 

Anmeld

27. september 2010

quar20

Gustavsmor skriver:

Jamen det er bare super skønt at høre andres erfaringer. Det er det jeg elsker ved denne side....at man kan få svar på alt muligt mellem himmel og jord!

Ja lige præcis..!!

Også bare det at komme ud med nogle af alle de tanker man har, om de er triste, negative eller postive, og at man så lige får et skub i den rigtige retning så dagen alligevel ender god.. Det er simpelthen SKØØØNT

Anmeld

27. september 2010

quar20

Diana... skriver:

De er allerede pakket 

Jamen så tager jeg noget kakao pulver med til alt det mælk vi skal have ha ha. 

SUPER go idé..!!

Se den havde jeg ikke tænkt på.. Altså hvad sku jeg dog stille op uden KAKAOPULVER....!!

Anmeld

27. september 2010

Diana...

quar20 skriver:

Det er SUUUUPER...

Så lige at der kun er 8 dage mellem vores bøller du jo i samme mødregruppe som mig her inde. Men jeg har da vidst aldrig set dig skrive der inde kan det ikke passe? Det ellers nogen super dejlige mødre vi er i den gruppe 

Anmeld

27. september 2010

Diana...

quar20 skriver:

SUPER go idé..!!

Se den havde jeg ikke tænkt på.. Altså hvad sku jeg dog stille op uden KAKAOPULVER....!!

Ja nemlig kakaopulver kan man ikke leve uden og slet ikke når man er gravid 

Anmeld

27. september 2010

quar20

Diana... skriver:

Så lige at der kun er 8 dage mellem vores bøller du jo i samme mødregruppe som mig her inde. Men jeg har da vidst aldrig set dig skrive der inde kan det ikke passe? Det ellers nogen super dejlige mødre vi er i den gruppe 

GUD er der..?

Nej har været rimelig dårlig til at være herinde efter jeg fik Tino...  UNDSKYLD ..

Men nu er jeg på banen igen.. =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.